Říkejte si co chcete, ale podobná hra tu prostě není. Ať se jedná o vozový park, prostředí závodů a arkádový model zasazený do podobného typu závodů a ne Shift tomu podobný není, Shift 1 a 2 je nuda, Grid je fajn.
Stonnos: tvl to je trapný, máš pravdu Black Ops 1 jsem nehrál takže mě to docela pobavilo. Ale tak není se čemu divit, úplně klasická politika Activision. Otázka je jestli ta mapa byla tak legendární, že si zasloužila comeback, protože remasterované mapy z COD 4 v COD MW 2 mi zas tak nevadili, protože byly dost kvalitní.
23cicer: co já vím, tak v několika strategiích nebo v Titan Questu tráva reagovala na postavy. Každopádně se nejednalo o superrealistickou fyziku jakou nejspíš oplývá tráva v Crysis 3, ale kdo potřebuje vědět, že 3 metrový trsy rákosu reagují a kopírují dokonale povrch postavy přesně tak jak se jí dotkne když jde skrz ní.
To je pro mě zcela zbytečný fakt na který nemám šanci ve hře reagovat. Časy kdy jsem jako malej doufal, že se jednou dočkám grafiky stejné jako když se podívám z okna jsou dávno pryč. Dnes raději chci aby "tráva" ovlivňovala mě než já jí
Tak zrovna Mafie 2 je krásný příklad toho, že pěkná grafika rozhodně nedělá dobrou hru. Není špatná, ale první Mafii nesahá ani po kotníky, jak atmosférou, hratelností, příběhem, herní dobou a interakcí prostředí. Co na tom, že vypadá vyzuálně hezky, když všechno na co jsme byly zvyklý nestojí za nic.
Yerli zase mele naprázdno a neuvažuje, krom toho blbý pohyb trávy v závislosti na objektech snad zvládaly hry dávno před nějakým Crysis. Pokud je pohlcení herním světem to nejcennější co můžou nabídnout, tak se jim to moc nedaří.
"Grafika, ať už jde o stíny nebo osvětlení, na vás má emocionální vliv a je to právě grafika, díky které vás hra pohltí. "
Jasně a proto mě takový Gothic vůbec nebavil a vůbec mě nepohltila jeho příšerná atmosféra, která nevyužívá žádné okouzlující efekty. Zrovna jsem dohrál první díl Alice a mohu říct, že jsem se královsky bavil mnohem víc než u dnešní her, atmosféra a různé prostředí je prostě boží i bez všech možných grafických udělátek. A hlavně proč mě tak bavila? Odpověď je jednoduchá: HRATELNOST ! A to klidně můžem pokračovat co třeba taková FPS Return to Castle Wolfenstein ? Stará hra a stará grafika a stejně to bude jedna z nejlepších FPS. Celá série Crysis se jí nemůže vůbec rovnat co se týče atmosféry i hratelnosti.
Silent: Všechno vyjmenované nemá snad žádný dopad na kvalitního programátora který pracoval u EA. Pokud má někdo pošpiněnou pověst, tak někdo na vyšších postech . Kvalitní pracovník, který má v životopise působení v EA se nemusí bát, že by nesehnal práci. On přece nemůže za to že dělá co se mu řekne.
Davelek: Každopádně každý rozumný člověk musí uznat, že to o čem tam tlachají je k smíchu a kdo není uplně blbej, tomu to dojde samo jak hra vzniká. Netvrdím, že hra bude špatná, já jen tvrdím, . že si tu omáčku mohli nechat pro sebe a to video je krom pár nových záběrů ze hry o ničem.
Každopádně je to video pěkně blbé .... . pokud musí během vývoje 5 lidí konzultovat kam v návrhu přijde suché listí, které ve výsledku nejde kvůli slabým texturám vůbec vidět, pak se není čemu divit, že vývoj trvá tak dlouho. A věta od slečny že spolu spolupracuje oddělení modelů osvětlení a textur je legendární. Já na to jenom YOU DONT SAY ? ? ! !
Já jen doufám, že s úbytkem kvalitních společností stoupne větší počet nezávislých vývojářů a s tím spojených i kvalitních her. Teprve za pár let ale Kickstarter ukáže jestli je důkazem toho, že i za málo peněz může být hodně muziky a kvalitní zábavy. Pokud to dnešní nezávislá studia dotáhnou dokonce, můžou obři jako EA nebo Activison jen blbě čumět.