Čtvrtina zákazníků si stěžuje na nový iPhone
Novinka Čtvrtina zákazníků si stěžuje na nový iPhone

Čtvrtina zákazníků si stěžuje na nový iPhone

Michal Maliarov

Michal Maliarov

47

Nejnovější iPhone je možná napěchován technologií až po krk. To ale neznamená, že se jedná o zázračný přístroj.

Reklama

Podle průzkumu serveru GoodMobilePhones, který zahrnoval 1694 Britů a vlastníků iPhonu 4S, takřka 22% lituje své koupě, a to z různých důvodů. Celkem 43% nešťastníků závidí konkurenčním smartphonům, 25% se nelíbí životnost baterie, 13% postrádá nějaká tlačítka, 8% viní těžkopádné emaily a nakonec 5% prostě nejsou spokojeni s funkčností.

„Závist je věc, kterou okusili mnozí majitelé telefonů. Je to jen těžké přiznat, protože si všichni myslí, že právě jejich kousek je tím nejlepším,“ řekl Mark Owen ze serveru GMP. „Byl jsem překvapen, kolik lidí lituje koupě nového iPhonu, protože jsou mnohými označovány za nejlepší smartphony na trhu.“

„Mou radou je pořádně si prolézt současný trh a vyzkoušet si ty nejlepší na vlastní pěst. Musíte přece vědět, že je to ta správná volba pro vaši koupi.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama