Rozšíření rychle překonalo důležitý milník.
Nedávno vydané DLC pro hru Cuphead se těší opravdu vřelému přijetí. Fanoušci i kritici si ho velmi chválí, od nás si The Delicious Last Course odneslo krásných 9 bodů z 10. Bylo to sice dlouhé čekání, ale rozhodně stálo za to. A jak se vývojáři ze Studia MDHR pochlubili na sociálních sítích, je to znát i na prodejích.
Rozšíření totiž překonalo hranici jednoho milionu prodaných kopií. To je velmi vysoké číslo samo o sobě, ale je o to více fascinující, když vezmeme v potaz, že Studio MDHR je poměrně malé (Cuphead byl jejich debut) a na rozšíření dokonce ani nebyly k dispozici předobjednávky, takže všechny kopie byly prodány až po vydání. Mimochodem, abychom měli nějaké měřítko, co se týče základní hry, tak té se prodalo přes 6 milionů kusů. Jde o údaj z roku 2020, ale o novější čísla se zatím autoři nepodělili.
K oslavám důležitého milníku si vývojáři přichystali také soutěž, v níž můžete vyhrát konzoli dle vlastního výběru (Nintendo Switch, Xbox Series X, nebo PlayStation 5). Stačí retweetovat níže uvedený tweet, sledovat účet Studia MDHR a odpovědět slovem "Cuphead" a vaší preferovanou platformou.