Danteho změna byla záměrná, říká Capcom
Devil May Cry Novinka Danteho změna byla záměrná, říká Capcom

Danteho změna byla záměrná, říká Capcom

Michal Maliarov

Michal Maliarov

5

Od prvního odhalení remaku série Devil May Cry hledá Capcom výmluvy na nový vzhled Danteho. Zdá se, že našel další.

Reklama

Když popruhy vývoje převzalo studio Ninja Theory, změny se očekávaly. Když ale přišly, větší část fanoušků upadla do hluboké depky. Takového Danteho tedy nechceme. Christian Svensson z Capcomu se nyní v nejnovějším rozhovoru pro IGN svěřil, že reptání fanoušků bylo součástí plánu.

„Abych řekl pravdu, myslím, že některou součástí strategie bylo vytvořit ten rozruch a povídačky. Myslím, že to drasticky zvyšuje viditelnost hry, než kdybychom měli jen dalšího Danteho,“ řekl Svensson.

Dodal také, že podobné hrátky s hrdinou nedělalo studio pro naštvání fanouškovské komunity, ale spíš se jednalo o nasměrování shora. „Původní koncepty, které jsme na Danteho dostaly, vlastně byly velmi blízko tomu, co známe již z předchozích sérií. Avšak Keiji Inafune a Hideaki Itsuno jasně řekli, že to musíme kompletně překopat a jít kreativně mnohem dál.“

Ačkoliv je Itsuno dlouhodobě spjat se sérií Devil May Cry, stále si nejsme jisti, zda udělal dobrý krok. Ostatně, souhlasí s námi polovina zeměkoule. O kvalitu hry samotné se vzhledem ke kvalitám studia nebojíme, ale Devil May Cry "bez Danteho"?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama