Soustředí se na příběh a zábavnou hratelnost. Umožní vám zahrát si za různé tvory.
Chtěli jste si někdy zahrát za ptáka nebo myslící chodící strom? Potom vám to umožní nové nenásilné MMO Wander. Nápad vznikl v australském studiu, kde si místní vývojáři řekli, že chtějí vytvořit něco netradičního a samozřejmě zajímavého.
Ve Wander je kompletně vyškrtnut boj. Hra se soustředí na příběh a podle slov tvůrců zajímavou hratelnost. Ta se schovává v možnostech. Hrát totiž můžete za všelijaké tvory, ať už jde o již zmíněné ptáky, myslící chodící stromy, létající griffy nebo tvory zvané Hira. Ty vypadají jako člověk, ale mají žábry a umí velmi dobře plavat. Aby byl výpis ras kompletní, zmíníme ještě Azertashe. To je tvor, který umí plavat a dýchat pod vodou.
Wander vyjde již 4. června ve verzích pro PC a PlayStation 4. To je den, kdy budete moci začít poznávat herní svět. Ovšem má to jeden háček. Žádný tvor ve hře neovládá cizí jazyky. Pokud budete chtít s někým komunikovat (dalšími hráči), budete muset nejprve naleznout speciální kameny, které vás naučí kreslit glyfy. Čím více jich najdete, tím více toho budete moci nakreslit. S tím souvisí využití touchpadu na DualShocku 4, právě na něm budete všelijaké glyfy kreslit. PC hráči využijí myš.