V roce 2010 vyšla novodobá noir detektivka Heavy Rain a sklízela zasloužené ovace recenzentů i publika. Tvůrce David Cage se ale do druhého dílu moc nehrne. Právě naopak.
V nedávném rozhovoru pro Develop-Online se Cage rozpovídal o své vášni pro vývoj her. „Nejsem v herním průmyslu, abych vydělával. Vytvořil jsem Heavy Rain, protože mě to bavilo, protože jsem měl co ukázat veřejnosti. Samozřejmě bych mohl vyvinout Heavy Rain 2, ale již jsem o tom řekl vše, co jsem mohl. V tom je síla studia Quantic Dream. Máme možnost přetvářet naše nápady do reality.“
„Stále doufám, že dělám něco důležitého. To možná zní v našem průmyslu trochu naivně, ale jsem tu, abych byl kreativní,“ dodal později Cage. „Mám vývojářskou společnost, protože ji potřebuji k vývoji svých nápadů.“
Heavy Rain rozhodně patřil mezi inovativní projekty, ale po pokračování vyloženě netoužíme. I když, nemuselo by to dopadnout zas tak špatně. Co si o tom myslíte vy?