Konec spekulací, hře se dařilo nejen v recenzích.
Jay Boor, vedoucí vydavatelství Kojima Productions, v rozhovoru pro magazín Gamesindustry.biz prozradil, že Death Stranding již na PlayStationu 4 a PC dohromady prodala přes pět milionů kusů. To je mimořádný úspěch, obzvláště na zcela novou herní značku od nového studia. Za připomenutí stojí i skutečnost, že hra v roce svého vydání (2019) vyhrála největší počet hlasování o hru roku (115), jak mezi odborníky, tam mezi hráči samotnými (40). Vyhrála tehdy také čtenářské hlasování zde na Zingu. Tvůrci věří, že vylepšená a rozšířená verze, plánovaná na letošní září pro PS5, bude v kladných ohlasech i silných prodejích pokračovat.
Ústředním tématem hry je osamělost a potřeba lidí navázat kontakt alespoň virtuálně nebo formou poštovního systému v situaci, která vyžaduje globální sociální distancovaní. Ačkoliv hra vznikla ještě před příchodem Covid-19 pandemie, následující dění samozřejmě způsobilo, že hraní, příběh i myšlenky Death Stranding začalo mnoho hráčů vnímat mnohem silněji.