Zpět na článek

Diskuze: Death Stranding - TGS19 gameplay

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Martinrush Rush
Martinrush Rush
Level 1 Level 1
13. 9. 2019 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky nechci~~ Na nudný repetitivni simulátor chození a nose i zásob fakt nejsem zvědavý! Je vidět že Japonce baví dělat kdejaký bizar a kor Konimu ( nudy a repetitivnosti a nudy už si člověk zažil dost u MGS5~~).

ovi
ovi
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: PC
12. 9. 2019 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Inspirace sandboxu z Breath of the Wild je vidná. Elementy jako Dark Souls zprávy na zemi, ale mnohem více integrované ve hře. Planiny typu Shadow of the Colossus. A nakonec ten "strand systém", který má být sociální a vypadá to jako Facebook ve hře a možná ještě jako MGSV plošiny, které si mohl člověk upgradovat. Jestli si pamatuji dobře, tak Kojima říkal, že si hráči budou moci pomoct stavěním. Např. v tomhle gameplayi byly mosty. Už teď vím, že tohle nebude pro všechny lidičky, protože hra bude velmi pomalá (stejně jako si lidi stežovali u Red Dead 2), ale já víceméně asi vidím kam to spěje a docela se mi to i líbí.

Hollywood
Hollywood
Level 1 Level 1
12. 9. 2019 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to snad nebudu hrát jen kvůli té krabici na zádech. 😀

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
12. 9. 2019 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mé dojmy z gameplaye: ?!?!?!?!?!?! Jinak to vypadá na mix MGS a Beyond: Two Souls s příměsí Breath of The Wild a chuťovým ocasem The Division; řekl bych ovšem, že příští, 30minutový gameplay bude dost možná mnohem stěžejnější pro to udělat si o hře obrázek- kdybych si mohl tipnout, řekl bych, že je nám prezentována úvodní pasáž hned za prologem a že se hratelnost v průběhu hry bude výrazně měnit. Zatím mám ze hry velmi rozporuplné pocity- nabízí úchvatné, dechberoucí momenty, stejně tak ovšem i pasáže přinejmenším nudné (které mi pomohla překlenout asi jen brzká večeře). Některé hratelnostní prvky mě lákají, jiné naopak odrazují. Zajímalo by mě, jak moc bude zakomponovaný asynchronní multiplayer důležitý pro dohrání hry, byl bych mnohem raději, kdyby hra šla hrát čistě sólo (beze stop ostatních hráčů ve světě), bohužel to ale vypadá, že spolupráce mezi hráči je ultimátním cílem hry. Shrnuto, podtrženo, hra je pro mě i po tolika ukázkách stále velkou neznámou, takže ji určitě nepoběžím koupit v den vydání, nýbrž nějaký ten pátek počkám. A kdo ví, třeba už tou dobou bude k dispozici i na jiné platformě.

cermi
cermi
Level 1 Level 1
12. 9. 2019 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není o čem,koupě jasná a českou Sony podpořím rád 😊 Pro lidi s omezeným rozhledem co v tom vidí chodící simulátor,tak pro ně ta hra není 😃 Na ně by toho bylo moc 😃

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
12. 9. 2019 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm, vypadá to jako nová forma survival hry nebo walking simulátoru, ale mnohem nudnější. Nějak se dostaň z bodu A do B a neumři při tom. Nějak nechápu ten hype okolo toho.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 9. 2019 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Hype určitě jak pro koho, ale pro mě osobně kromě jiného třeba proto, že nikdy není dost promyšlených, dospělých, hardcore sci-fi příběhů (:

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
12. 9. 2019 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Příběh je popravdě jediná věc, ze které mám obavu, Kojima gameplay umí a tam věřím že to bude fungovat i když kdo ví, po takových 30-40 hodinách. Chce to prostě hlavně dost rozdílné prostředí a spoustu udělátek na hraní :D Co se příběhu týče, jelikož ho Kojima píše víceméně sám, tak to může dopadnout všelijak stejně jako u MGS série, protože Kojima má tendence sklouzávat k různým magořinám, hloupostem a neuvěřitelnostem a důkazem je toho právě MGS. Dokud s ním psal scénář Tomokazu Fukushima, vše šlapalo a hezky na sebe navazovala, příběh celé série dával smysl ale poté co po trojce odešel, tak se stačí podívat co nastalo, spousta retconů, Meryl a komická postavička, katapulty, ožralý opice a to je jen 4 díl :D Co teprve PW, GZ a PP, kde konzistence technologie nedávala naprosto žádný smysl v rámci univerza a takový super moderní a pokrokový MG Rex nebo Ray působili jako nějaká amatérská hračka. Stejně tak nekonečné odkládání a omlouvání Big Bosse, ze kterého se nikdy nestal pořádně ten antagonista kterým měl být (a na konci MGS3 i měl důvod být, než se v tom zase začali hrabat) Prostě Kojima potřebuje u psaní dohled, někoho kdo tomu dá jasné mantinely což vlastně zastával Fukushima a má na sérii MGS stejné zásluhy, co se příběhu týče, jako Kojima. Věřím tedy, že po stránce hratelnosti, detailu, nápadů a režisérského dohledu, netřeba moc pochybovat a příběh, tam malého broučka pochybnosti mám a teď se ukáže-

blacklanner
blacklanner
Level 41 Level 41
12. 9. 2019 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech To je jako u filmů od Davida Lynche. Prostě jsme to nepochopili. Nebo nepochopili režiséra. Nebo to nepochopil režisér...

fordzy
fordzy
Level 1 Level 1
12. 9. 2019 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli je tohle jen první třetina hry, tak to jsem zvědav na ty pozdější šílenosti a hlavně běhání po měsíci. Podobnost se Zeldou a Mariem je až zarážející, jakoby se Kojima snažil o evoluci plošinovky.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
12. 9. 2019 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak rozhodně to má v sobě víc originality než všechny hry v roce.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
12. 9. 2019 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, zajímavé to bez debat je ale uvidíme jak to bude zábavný po takových 30 hodinách :D I tak ale jasná koupě, jako fanda jeho herní tvorby a hlavně MGS série je to skoro povinnost.

Oleg

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnesni hry me prijdou vsechny pomalu stejne, nektere uz od sebe ani nerozeznate. Predevsim to plati o tech mp strileckach jako CoD a Battlefield. Nebo hry od Ubisoftu, ten sice vydava nekolik ruznych serii, ale vsechny se hrajou prakticky stejne. Za to Death Stranding na me pusobi opravdu sveze a zajimave, zrejme to nedokaze oslovit masu, ale uz jen pro tu atmosferu si to koupim. Ta hra bude hrace rozdelovat na dva tabory, jedni (hlavne mainstream) budou nadavat a druzi se zamiluji, opravdu tomu verim. :-)

Johnysh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dvě slova Hideo Kojima

Zmrd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kojima a jeho perfekcionismus ve sci-fi survival open worldu. Tohle bude neskutečná lahůdka pro hráče, kteří rádi prozkoumávají každý kout, pročítají si každý nalezený dokument a odhalují skryté indicie daného světa. A to vše s českými titulky. :)

Oleg

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako ta vec je uzasne podivna, asi to nebude zadny mainstream, ale ma to atmosferu a fakt se tesim.

Johnysh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to... wow. Vypadá to zajímavě. Ale né moc zábavně. Určitě jsem si všiml trochu té podobnosti s MGSV.

Katana

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co to sakra je ? :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 9. 2019 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katana Nevím, ale dal bych si ještě, prosím 😂

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
12. 9. 2019 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Trefné. Taky bych si dal :-D

Reklama
Reklama