Kojima slibuje ukázku kompletní "gameplay flow".
Některé anglické výrazy opravdu není snadné přeložit do češtiny - patří mezi ně například i "overall gameplay flow", slibovaná Hideo Kojimou na příští týden v rámci japonského herního veletrhu TGS. Doslovný překlad by snad mohl být "celkové plynutí hratelnosti", ale to zní zvláštně. Každopádně důležitý je význam a tím není nic jiného, než způsob, jakým se hra celkově hraje - jak na sebe navazují jednotlivé aktivity v ní a jak do sebe všechno zapadá. Právě otázky na toto téma doposud sžíraly velkou část hráčů, zajímajících se o Death Stranding. A příští týden se konečně dočkají odpovědi.
Kojima Productions bude mít během TGS celkem tři velké prezentace:
- Čtvrtek 12. září: 70 minut prezentace, z toho 50 minut gameplay (Gameplay Session 1: Overall Gameplay Flow).
- Sobota 14. září: 50 minut prezentace, z toho 30 minut gameplay (Gameplay Session 2: Specific Gameplay Scenes).
- Neděle 15. září: 50 minut prezentace/rozhovor s japonskými herci.
Osobně očekávám, že se potvrdí moje domněnky o hratelnosti podobné MGS sérii - hráč bude střídat plížení a stealth proti monstrům se střelbou a akcí proti lidem (teroristům), přičemž hra bude klást extra velký důraz také na interakce s přírodou ve stylu MGS3: Snake Eater. Rozhodně bude ale zajímavé definitivně odhalit mechaniky smrti, propadání se do Hádu a vliv jednotlivých hráčů na sebe navzájem.