Děláme Pro Evolution Soccer, žertuje Bloober Team
Novinka Děláme Pro Evolution Soccer, žertuje Bloober Team

Děláme Pro Evolution Soccer, žertuje Bloober Team

Jan Urbančík

Jan Urbančík

2
Platformy Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC

Polští vývojáři nepřímo potvrdili, že pracují na Silent Hillu.

Reklama

Spekulace o nových hrách ze série Silent Hill dál pokračují a není divu, že některé redakce už požádaly o oficiální vyjádření studia, jež se zmiňuje zdaleka nejčastěji. Jde o polský Bloober Team, jehož zástupce na akci Digital Dragons oslovil magazín Gamebyte.

"Nechápu, proč lidi neví, že děláme Pro Evolution Soccer. Vždycky si myslí, že musíme dělat Silent Hill nebo jiné věci," zažertoval vedoucí producent Jacek Zieba. Vedoucí designer Wojciech Piejko pak dodal, že spekulace nemohou komentovat.

O vyjádření následně požádalo také IGN, které mohlo mluvit s tím vůbec nejvyšším zástupcem, CEO Bloober Teamu Piotrem Babienem:

"Nemůžeme to komentovat, protože ctíme vztahy s našimi partnery, samozřejmě. Takže nemůžeme nic říct. Uděláme oznámení o našich budoucích projektech hned, jakmile budeme moct. Takže potom budete vědět mnohem víc. Oficiálně."

V rozhovoru mělo dále padnout, že Bloober Team momentálně pracuje na třech projektech: jeden vydává Konami, druhý Private Division (údajně nová IP) a nově má vznikat třetí projekt, který je v předprodukční fázi. Zatím nevíme, jak do toho všeho zapadá nová hra ze série Layers of Fear, kterou studio oznámilo už loni s vydáním v tomto roce. Dosud jsme se žádné podrobnosti nedozvěděli.

Babieno také řekl, že pracovat s někým, kdo vlastní licenci na nějakou značku, je těžké. A pro Bloober prý nedává smysl dělat takovou hru, pokud nebudou mít dostatečnou kreativní svobodu. "Když jste ve vězení, nemůžete létat. Proto se snažíme dělat jen tituly, u kterých cítíme ‚Ok, tohle je hra od Bloober Teamu‘, ne od někoho jiného. Takže i ten projekt, o kterém nesmíme mluvit, pořád bude titul od Bloober Teamu."

Šéf studia nakonec dodává, že nadcházející hry budou větší než ty předchozí.

"V našem týmů je hodně lidí, kteří by chtěli dělat větší hry, s větším množstvím hratelnosti, s nějakými herními mechaniky, protože většina našich předchozích titulů byly takové zážitky, že? Bylo to spíš o náladě, o příběhu, ne úplně o hratelnosti. Chtěli bychom dělat hry, které vypráví příběh založený na herních mechanikách. Takže můžete očekávat, že každý z našich budoucích titulů bude mít více herních mechanik. Tyhle tituly budou větší."

"Není to velký skok," říká Babieno na konto přechodu od tzv. "chodících simulátorů" k něčemu propracovanějšímu. "Ale právě teď jsme dobře připraveni na tvorbu her podobné například Hellblade. Ale řekl bych, že pořád máme svou DNA – hry, které pořád patří k odkazu Bloober Teamu a budou větší. Odvyprávíme příběhy skrz gameplay, v budoucnu to nebude zážitek ve stylu walking simu, ale téma, pocity, to zůstane."

O Bloober Teamu se stále mluví jakožto o studiu, které údajně pracuje na remaku Silent Hillu 2. Loni oficiálně navázali spolupráci s Konami a vzhledem k tomu, že v rámci rozhovoru nedošlo na žádné vyvrácení, se tato možnost jeví čím dál pravděpodobněji.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama