Deník vývojářů hry Tales of Arise
Tales of Arise Novinka Deník vývojářů hry Tales of Arise

Deník vývojářů hry Tales of Arise

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One

Druhý videodeník se zaměřuje na postavy a bitevní systém.

Reklama

Bandai Namco vydalo druhý oficiální deník vývojářů hry Tales of Arise, který se zaměřuje hlavně na bitevní systém a na důležité postavy hry. promluví v něm producent Yusuke Tomizawa, režisér hry Hirokazu Kagawa a uměleckým režisér Minoru Iwamoto.

Ve videu promluvil producent hry Tales of Arise, který se zmiňuje hlavně o dvou aspektech a těmi jsou dědičnost a evoluce. Tyto dva principy aplikovali na ikonické bitvy a prezentaci postav, které se v sérii Tales of často objevují.

Režisér hry Hirokazu Kagawa ve videu výše dodává: "U každého pokračování série Tales of jsme vždy hledali chyby v předešlých bitevních systémech a přednostně jsme je chtěli vylepšovat a dodávat do bitevních systémů nové prvky a zlepšovat celkový zážitek z 'akčních bitev'. Jak ale roste historie bitevních systémů, má tento systém tendenci být stále složitější."

"Našim cílem bylo v této hře vytvořit 'akční RPG, které si může užít každý', takže jsme se znovu podívali na složitost a vyváženost útoků a úhybných manévrů a implementovali jsme funkci Counter Edge, která je při protiútocích uspokojivější."

"Přidali jsme také nové systémy Boost Attack a Boost Strike. Jejich zjevný účel je vytvořit ideální tempo bitvy, protože je snadné je spouštět i během komb, což má za následek vytvoření závěrečného úderu. Nejdůležitějším aspektem série Tales of jsou bitvy, které zdůrazňují 'speciality' každé postavy a také přirozenost boje s jednotlivými členy vašeho týmu... Ovládací prvky byly vyvíjely tak, aby byly pro hráče víceméně instinktivní."

Producent Yusuke Tomizawa k bitvám dodává: "Bitevní sekvence, které právě zmínil Kagawa-san, nejsou jedinými oblastmi, kde můžete vycítit živelnost a vlastnosti postav. Stejně tak můžete vztah s postavami navázat během filmových scén a externích lokalitách."

V souvislosti s postavai hry Tales of Arise dodává umělecký režisér Minoru Iwamoto, že při tvorbě kladli důraz na pohyby obličeje a těla pomocí vysoce kvalitních technologií snímání pohybu. Důvodem bylo vytvoření reálných emocí postav hry: "Pečlivými pohyby úst, pohybem obočí a úhlem snímání obličeje jsme vyjádřili jemné změny v emocích postav, které lze vyjádřit i pohyby těla."

"U Tales of vždy soustředili na dobře vypadajícímu vizuální zpracování, ale kromě toho také na prezentaci postav z různých úhlů. Proto jsme se snažili ukázat osobnost postavy i v jednoduchých nečinných pohybech a také v pohybech během rychlých bitev. Navrhoval jsem soustředit se kolem šesti hlavních postav a neustále jsem měl na paměti ty typy pohybů, u které jsem chtěl aby se jimi postavy prezentovaly."

Umělecký režisér Minoru Iwamoto pak dodal: "V tomto videu jsme vám mohli ukázat jen něco málo, ale těším se, až si hráči hru sami prožijí. Mám v plánu vydat další a další nové informace. Do samotného vydání hry máme trochu více času a doufám, že se už všichni na hraní těší."

Níže se ještě můžete podívat na původní japonskou verzi videodeníku.

Tales of Arise má vyjít celosvětově pro PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One a přes Steam pro PC 10. září. V Japonsku budou konzolové verze v prodeji od 9. září. Hru můžete předobjednávat v obchodech Xzone.cz a Gameexpres.sk.

Zdroj: Bandai Namco


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama