V reálném čase tak bude Xbox One schopen počítat neuvěřitelné množství na sobě nezávislých částí uvolněných při výbuchu.
Phil Spencer, šéf divize Xboxu, potvrdil, že destrukční tech-demo zveřejněné letos v dubnu ukazuje prototyp real-time destrukce v připravované exkluzivitě Crackdown 3. Takzvaný Cloudgine, umožňující výpočty přes Xbox One cloud, tak umožní zajít dál, než se samotným hardwarem konzole.
Jak se můžete přesvědčit na videu, zatímco v offline módu se FPS při větším množství částic pohybují na opravdu šílených hodnotách, při cloudových výpočtech se snímkování drží na dokonale stabilní hranici a nabízí efektní podívanou, ze které by i Michaelovi Bayovi srdce zaplesalo.
Pokud bude destrukce vypadat v pokračování Crackdownu opravdu tak jako na videu, máme se opravdu na co těšit. Na druhou stranu je otázka, jak si vývojáři a potažmo Xbox One a samotná hra poradí s konzolemi bez připojení k internetu. Silně pochybujeme o tom, že by někdo snesl hraní při pěti snímcích za sekundu. Uvidíme v příštím roce.