Zpět na článek

Diskuze: Destrukce v Crackdownu bude počítána přes cloud

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
19. 6. 2014 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasný, já jen narážim na to aby z toho nebyla jednorázová bubu akce.

Krom toho budou muset donutit studia aby to používala. S dnešním přístupem k novým technologiím a hlavně fyzice o tom dosti pochybují.

Spíš se to začne zneužívat na obyčejné věci a více se bude flinkat optimalizace

michalss
michalss
Level 1 Level 1
19. 6. 2014 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je rozdil nechat obejkty ktere jsou uz nahrany na scene a udelat destrukcni model ktery se pocita v realnem case! ! ! ! Ty videa co tady daval Lolendo a dalsi jsou sice pekne ale nemaji zadnou vahu. Ta demonstace od MS ukaze jak se objek tristi na miliony kousku a na scene se objevuji nove a nove objekty u kterych se pocita mnoho veci jako je pozice, XYZ axes atd. . a to vse v realnem case. Tohle nemuzete srovnavat... Funkce jsou trosicku jine. . Docela verim ze v tom je budoucnost, ale musi to byt dobre optimalizovane a vymyslene

Dr.Killjoy
Dr.Killjoy
Level 25 Level 25
18. 6. 2014 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak cloud je dobrá věc, když se ti poláme počítač nebo ti někdo štípne noťas a uložil sis před tím soubory na cloudový úložiště, tak je můžeš odkudkoliv z mobilu nebo PC stáhnout, ale to mluvím o jiným cloudu.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak pamatujete na tu situaci jak AMD mělo první karty s DX10 (10. 1) a všude po netu se nesly tyto videa?

[ odkaz ]

Roky uplynuly a je tu DX11 a ptám se. Kde to je ve hrách?

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jn docela slušný Byl jsem na mobilu a videa jsem si nevšiml

Jinak mrkněte na tohle [ odkaz ]

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
18. 6. 2014 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Se podívej kolik částic má tohle a kolik Red Faction

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 20:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cloudem se MS oháněl už dávno. Co mě zarazí je jak je možné že na starých konzolách jede Red Faction: Armageddon. Do teď je ta destrukce nepřekonaná a to na všech platformách.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
18. 6. 2014 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

madquaker: Jiný řešení než neustálé připojení nejde jestli chcou tuhle destrukci.

Nevím proč furt reagujete na lukkyse je to nemocnej člověk

Tom.Fucik
Tom.Fucik
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To musí být extrémně náročné na ping, ne? Nebo se to může počítat jakoby dopředu? Zajímalo by mě, jak se to zachová při výpadku / zhoršení odezvy - to se to nějak přepne za hry? Jinak bych to na své PS4 klidně uvítal, s internetem nemám nejmenší problém, tak proč ne?

Martin Držálek
Martin Držálek
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak původně microsoft popisoval situaci u xbox one ze pujde jen o kosmetické efekty jako padající listí a tak a jakmile vam spadne připojeni tak ty listy proste zmizí. .

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Anciabl: Ano logické to je, otázkou je, jaké bude finální řešení - online only nebo nějaký switch mezi tenchologiemi podle on/off line modu ?

Docik
Docik
Level 26 Level 26
18. 6. 2014 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: "Já to nechápu. Oni udělají levné konzole s nízkým výkonem a doženou to tím, že postaví cloudové centrum za miliardy. Navíc je potřeba stabilní net, který není všude. A ještě to prezentují jako něco cool a super. Nechtěl bych hrát hru, která při výpadku netu poběží na 5 FPS, to je fakt hustý. "

Ano očividně to nechápeš správně, V tom videu vidíš, že se simuluje až 37 000 objektů, jejich rotace, pohyb po osach, dle enginem nastavených pravidel. A to vše musí vypočítat nějaké jádro. Nvidie má na to třeba PhysyX u grafáren. A i můj PC by měl problém simulovat 37K objektů buď s (core i7) , nebo s Nvidí 770GTX. Tady v tom videu demonstrují cloudový výpočet, co jsem pochopil všech herních zařízení (kteří nejspíš danou hru zrovna hrají) . Kdyby ta technologie nevyužívala sdílení výkonu, tak by to vypadalo jako na té první simulaci. Takhle si mohou dovolit mnohem víc. Akorát musíš být připojen k netu, což když to bude onlineovka tak ti to vadit snad ani nemusí.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
18. 6. 2014 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud to tak je tak ta hra bez netu ani nepůjde spustit to je snad logický ne 🙇

Martin Držálek
Martin Držálek
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako technologie velice zajimave . . Ale doteď se zatim moc ne ukázaly. . Doufam ze to brzo prijde jsem na to opravdu zvedav. .

darkramm88
darkramm88
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pověření lidé v redakci by měli zvážit zda uživatel lukkys je pro tento web přínosem nebo mu spíše škodí.

Jinak k tématu, pokud se to MS opravdu povede bude to prima vylepšení. Zatím myslím ze to je spíše hudba budoucnosti ale why not. Sony úspěšně testuje PS Now a představila na E3 VR headset i s cenou takže je dobře že největší herní společnosti se snaží stále předhánět. Těžit z toho budou jen hráči

ja to vedel
ja to vedel
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen na optání prosim tě Lukkys kolik máš fps když máš výpadek elektřiny já žádný a to bych vážně hrát taky nechtěl

ja to vedel
ja to vedel
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys, že my jednou za půl roku na 2 hodiny dopoledne nešel vážně nepočítám to mě fakt nehrotí a nebudu proto odsuzovat jakoukoli novou technologii založenou na netu

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

7 let bez výpadku je dobrý sci-fi, ale že by mi padal internet každej tejden, to rozhodně ne. Jedině v hodně výjimečných případech.

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

7 let bez výpadku, tak to se nestalo ani u CZ. NIC

Lukkys

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já to věděl

----

Haha 7 let bez výpadku. Leda pokud by jsi měl záložnu energie a celý net stažený u sebe doma v pokojíku. Jinak je to blbost.

ja to vedel
ja to vedel
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase chytrý zpátečnický čecháčci, cloud je právě budoucnost nejen ve hrách a že někomu padá internet tak to vážně nechápu mě jde 7 let bez výpadků

-TomaS587-
-TomaS587-
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spletter: Joo, tak to by byla pěkně na hovno. .

madquaker
madquaker
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spletter: Na pc tahle technologie funguje už nějakou dobu, jenom je zbytečné jí aplikovat, u konzolí je to z toho důvodu že jsou slabé, a nemůžeš upgardovat vnitřnosti. To znamená, že byla-li nějaká hra moc náročná a né dobře optimalizoaná, buď se čekalo na next-gen, překopalo se jádro, nebo se koncept vyhodil.

Tadeáš Pepř
Tadeáš Pepř
Level 1 Level 1
18. 6. 2014 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: No, uvidíme s čím MS přijde. Možný je všechno.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
18. 6. 2014 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nechapu, jak nekdo muze v cloudu videt budoucnost, podle me je to jen obrovky skok zpatky...

Reklama
Reklama