Detaily o mitrotransakcích a eSportu v Call of Duty: WWII
Call of Duty: WWII Novinka Detaily o mitrotransakcích a eSportu v Call of Duty: WWII

Detaily o mitrotransakcích a eSportu v Call of Duty: WWII

Vojtěch Zikán

Vojtěch Zikán

14

Supply Drops budou obsahovat pouze kosmetické předměty, vrací se vyhledávání hodnocených zápasů nebo přechod na 60Hz servery.

Reklama

V pátek večer si spoluzakladatel Sledgehammer Games Michael Condrey sedl k diskuznímu fóru Reddit a odpověděl fanouškům na několik předložených otázek ohledně Call of Duty: WWII. Komunita se ptala hlavně na online část hry a obchodní model po vydání.

Nejdůležitější otázka se bezesporu týkala mitrotransakcí ve hře. Sledgehammer Games bylo první studio, které přišlo s funkcí Supply Drops, což je obdoba otvírání beden známého například z Counter-Strike. Hráče irituje to, že v Supply Drops se každou chvíli objevují mimo kamufláží a obleků i nové, unikátní zbraně, které mají většinou výhodu nad zbrojním arzenálem ze základní hry. Často se tak váhy osudu nakláněly na stranu platících hráčů.

Condrey hráče uklidňuje a prohlašuje, že ve WWII budou Supply Drops obsahovat pouze kosmetické předměty, které nikoho nezvýhodňují. Dá se očekávat, že kromě kamufláží, emblémů a osobních štítků se vrátí i Weapon Kits, které upravují pouze vzhled zbraně a nikoliv jejich vlastnosti. O tom, zda se dočkáme po vydání hry nových zbraní a jak je případně půjde získat, nepadlo ani slovo. Nerad bych maloval čerta na zeď, ale s podobným tvrzením, že mitrotranskace budou nabízet pouze kosmetické věci, přišel i Treyarch u Black Ops 3 a Raven Software u Modern Warfare Remaster. A realita je samozřejmě jiná, ale nebudeme předbíhat.

Kosmetické předměty jsou samozřejmě hezké zpestření, ale co s tím, když jsou často absurdní. Cirkusový klaun nebo perníkový muž v Advanced Warfare mohou jako příklad stačit. Michael Condrey samozřejmě i na toto zareagoval. V základní hře najdeme pouze historicky přesné vybavení, uniformy a kamufláže. Zároveň nebudou ve WWII žádná směšná gesta jako tancování či panáčkování.

Activision již řadu let podporuje eSport aktivity v Call of Duty a letošní díl nebude výjimkou. Sledgehammer Games si na profi hraní zakládá a bude podporovat eSport hraní skrze funkci Game Battles. Návrat hlásí i hodnocené zápasy, které jsou pravidelnou součástí série od Black Ops 2. Více o eSportu se máme dozvědět ke konci prázdnin. Nedostane se však na funkci Clan Wars, která se objevila v Ghosts a Infinite Warfare.

Další věc se týkala Divizí. Celou dobu měli fanoušci za to, že určitá třída zbraní je přidělena pro jednu specifickou třídu, např. že Airborne může používat jen samopaly a nic jiného. Avšak není to pravda. Condrey řekl, že každá divize si může vzít jakoukoliv zbraň, avšak musí počítat s určitým postihem. Jako příklad uvedl používání bajonetu. Ten na zbrani M1 Garand používá příslušník divize Infantry, a pokud si stejnou pušku vezme člen jiné divize, musí se s používáním bajonetu rozloučit.

Michael Condrey také zmínil perk, který dovolí hráči ignorovat smrt v případě získávání scorestreaků. Připravte se však na to, že scorestreaky budou stát o dost více bodů než za normálních okolností. Navíc bude sociální lobby Headquarters obsahovat speciální lokaci, kde si lze proti umělé inteligenci otestovat jednotlivé scorestreaky.

Měli bychom zakřičet třikrát hurá, jelikož servery WWII budou oproti předchozím dílům běžet rychleji. Zatímco tiketová rychlost serverů Black Ops 3 a Infinite Warfare je 20Hz, nový díl bude tentokrát jet na 60Hz. Na servery Call of Duty si fanoušci stěžují již léta a konečně se dočkáme změny. Nejtragičtější případ byl remaster Modern Warfare, který měl prvních několik dní tiketovou rychlost pouhých 10Hz.

V brzké době se dozvíme něco nového o zombie módu. Condrey nespecifikoval kdy, ale zmínil, že studio bude za několik dní na Comic-Conu v San Diegu. Zde před dvěma lety odhalil Treyarch podobu zombíků v Black Ops 3. Druhý zakladatel Sledgehammer Games, Glen Schofield, dodal na svém Twitteru to, že nacistické zombie vypadají úchvatně a nemůže se dočkat, až je odhalí světu. Zároveň by se měly v průběhu času objevit informace o podobě PC verze hry.

To je prozatím všechno, co jsme se od spoluzakladatele studia dozvěděli. Michael Condrey často komunikuje s fanoušky skrze sociální sítě, nejčastěji přes svůj osobní Twitter. Do vydání hry zbývají zhruba čtyři měsíce (3. listopadu) a kromě již zmíněného odhalení zombíků čeká všechny, co si hru předobjednali, beta test hry více hráčů. První kolo bety začíná 25. srpna, a to nejprve na konzoli PS4. Hru můžete předobjednat v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama