Znovuhratelnost má být jedním z taháku nadějné akční adventury pro PlayStation 4.
Akční adventura Detroit: Become Human pro PlayStation 4 se pochlubí herní dobou okolo osmi až deseti hodin, prozradil David Cage pro IGN. To je podobná délka jako v případě Heavy Rain a Beyond: Two Souls. Ovšem u Detroit sází scénáristé a vývojáři na znovuhratelnost. Cage tvrdí, že si hru budete chtít zahrát znovu, abyste se v určitých situacích rozhodli jinak, případně udělali něco jiného. Příběh se tak bude větvit a nabízet různá zakončení.
To potvrzují dřívější informace; příběh bude vyprávěn prostřednictvím vašich rozhodnutí. David Cage se svým týmem sází na interakci s prostředím a hraní za různé postavy, abyste viděli příběh z různých úhlů pohledu. Detroit: Become Human tak nebude mí pouze jiná zakončení, ale zejména různé cesty, kterými budete vytvářet odlišná zakončení. Příběhy jednotlivých postav začínají paralelně a vytváření jeden obrovský scénář. Jen nezapomeňte, pokud jedna postava zemře, musíte začít znovu.
Samotná ukázka, jež byla vidět na konferenci Sony v rámci letošní E3 v Los Angeles, má šest různých zakončení, každé zakončení má vliv na zbytek hry. Výsledky můžete ovlivnit několika způsoby; jednoduše tím, že hrajete nebo mluvíte s lidmi.