Větší objem peněz za tak krátkou dobu přineslo snad jen Call of Duty.
Před týdnem vydanému Diablu IV se po nadšených reakcí hráčů a vřelému přijetí v recenzích daří i z hlediska prodejů. Zástupci vydavatelství Activision Blizzard nově v rámci příspěvku na oficiálních stránkách prozradili, že za prvních pět dnů od vydání hra dosáhla na tržby přesahující 666 milionů dolarů. Do tohoto čísla jsou kromě prodaných kopií započítány také tržby z mikrotransakcí.
Kromě překonání „ďábelského“ čísla přinesl Blizzard zajímavé porovnání s Call of Duty: Modern Warfare II. To dokázalo za prvních 10 dnů dosáhnout na tržby přesahující 1 miliardu dolarů. Ačkoli do této hodnoty čtvrtému Diablu ještě pár stovek milionů chybí, tak jde i tak o pozoruhodný úspěch.
Právě série Call of Duty se totiž dlouhodobě umisťuje na čele žebříčků prodejnosti a z pohledu tržeb představu pro Activision Blizzard naprosto klíčovou značku. Už jen samotný fakt, že se v rámci tržeb Diablo IV přibližuje poslednímu Call of Duty dokazuje, že se tato tradiční herní značka na tradiční platformy vrátila opravdu ve velkém stylu.
Hře se neméně dobře dařilo také na streamovací platformě Twitch, kde byla od 1. do 9. června nepřetržitě nejsledovanějším titulem. Další zajímavé statistiky za první týden si můžete prohlédnout níže. Bližší informace o Diablu IV najdete v naší recenzi.