Zpět na článek

Diskuze: Digital Foundry vybralo nejlepší a nejhorší PC porty roku 2025

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
dnes 21:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paul Je to tak. Průjezd lesem nebo městem vypada krásné, ale ty dialogy jsou strnulejší než 10 let starý Witcher 3. Trochu nechápu, čím to je. Jestli za to může víc engine nebo méně práce s tímto obsahem.

Paul
Paul
Level 32 Level 32
dnes 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Těch důvodů je víc, ale jeden je zásadní - ve Witcherovi je doslova každá dialogová scéna předpřipravená cutscéna. Všechny dialogy se odehrávaj na předpřipravených místech. To samé např. v Horizonu a obecně většině podobných her. V KCD svět žije, postavy se hejbou po světě dle svých behaviorálních stromečků a Jindra s nimi může začít dialog kdykoliv a kdekoliv, takže dialogy nelze předtočit jako to má Witcher, ale jsou řešeny systémově a to má svoje omezení. Ve dvojce je ale co se např. faciálek týče dost zlepšení proti jedničce, ikdyž do špiček to má furt daleko. Ale špičky nemaj žíjící světy a 40 milionů budget.

Reklama
Reklama