Zpět na článek

Diskuze: Dodatečné informace k Assassin's Creed: Odyssey

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
14. 6. 2018 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevěřil jsem že tohle někdy řeknu ale tenhle díl nemám v plánu v nejbližší době hrát. Možná někdy v budoucnu až bude herní sucho to koupím.

ori63
ori63
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
14. 6. 2018 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubi proberte se co tohle má společného s asassasiny nebo s templáři už origins bylo mimo jak ještě dlouho tohle potrvá neříká se mi to snadno ale prodejte tu značku někomu kdo jí vrátí její puvodní záměr

Taulurus4K
Taulurus4K
Level 1 Level 1
14. 6. 2018 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ori63 Souhlasim s tebou AC podle mě mělo skončit třetím dílem když umřel Desmond. Všechny díly potom se mi zdáli míň a míň jako AC hry až to došlo k Origins a teď tomuhle kde to jsou jen hry z historie kterým dávaj jméno Assassin's Creed aby se líp prodávali. Neřikám že jsou to špatný hry ale rozhodně to nejsou dobrý Assassin's Creedy.

Golradir
Golradir
Level 1 Level 1
14. 6. 2018 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Má tu někdo zkušenosti s ubi store? Když si od nich hru objednám bude mít české titule? Platit se dá asi pouze převodem, na dobírku to asi nejde co? Kolik si účtujou za dopravu? Celkově by mě zajímalo jestli se vypůatí si objednat u nich nebo normálně v čechách... Docela mě láká ta sleva 20% za 100 bodů. :)

Dais
Dais
Level 1 Level 1
14. 6. 2018 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Golradir Kupoval jsme unity a origins a pokaždý byly titulky, platil jsem přes paypal a doprava je zdarma nebo si můžes připlatit za express, ale i zadarmo to dorazilo několik dní před vydáním (pokud kupuješ na PC máš hru stejně hned na uplay)

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
14. 6. 2018 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Golradir Doprava nad €60 zdarma. Koupí v Ubi Store dostaneš přístup snad ke všem dostupným jazykům. Čeština - pokud bude ve hře, tak je součástí. Ohledně toho, jestli se vyplatí nebo ne... Záleží, jakou edici chceš a na jakou platformu. Protože standardní edice na PC se vyplatí spíš koupit v ČR. Placení je kartou, PayPalem, převodem ne. Dobírka nejde.

Golradir
Golradir
Level 1 Level 1
14. 6. 2018 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Díky za info Vám oběma. Přemýšlel jsem nad Gold edicí na PS4

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
14. 6. 2018 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Golradir Tak to se rozhodně vyplatí koupit přes 100U / 20% sleva. Na Zeleném ukřičeném marťanovi stojí tahle edice 2.450 Kč. Ušetříš okolo 400 Kč (v závislosti na kurzu), když si ji objednáš z Ubi Store výměnou za 100U. Bude doprava zdarma a navíc ti vrátí 80U, takže reálně za 20% slevu dáš 20U. Když ji objednáš brzo na Ubi Store, dostaneš i Steelbook a kovový náhrdelník. Hru dostaneš v den vydání.

Raymy
Raymy
Level 1 Level 1
14. 6. 2018 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Ondro prosim te nemohl by jsi mi napsat nejaky vytah toho co bude noveho v F1 2018? Zatim jsem to nikde nenasel vypsane a anglicky z poslechu neumim. Hlavne me zajima jestli Lee Mather objasnil jak bude fungovat to ERS Ostatnim se omlouvam za OT

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
14. 6. 2018 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raymy Není problém, pošlu ti pak soukromou zprávu.

Raymy
Raymy
Level 1 Level 1
14. 6. 2018 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Diky moc ;)

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty schopnosti mi tam nějak nesedí, ale dobrá. Uvidíme jak se to pak následně s nimi bude hrát.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
13. 6. 2018 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť je to jedno jak se to jmenuje, hlavně když to nabídne mnoho hodin zábavy.

milwa
milwa
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra zrovna jsem to chtela napsat, ze mi to hodne pripomina BioWare :) a staroveke Recko se proste moje srdecni zalezitost. Za me do toho rozhodne jdu.

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měli by se opravdu zbavit jména Assassins Creed... už to začíná být trapné. Na druhou stranu hra vypadá suprově :) Trošku hořké zamyšlení o tom, že Ubi teď dělá hru daleko víc "BioWare", než samotné BioWare... 🤔

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ria Kon Moje slova...po Anthem, který má s RPG pramálo společného, neočekávám, že by se BioWare dokázal někdy vrátit ke své core hratelnosti a stylu, díky kterým jsme nemohli dospat před jakýmkoli trailerem či informací na Mass Effect 3. Takže já už se raději snažím hledat budoucnost svých oblíbených her, sérií a firem jinde a od Ubisoftu bych si klidně v budoucnu nechal líbit, nějaké fantasy či sci-fi RPG.

bahrajn
bahrajn
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako určitě to bude dobrá hra ale sakra assassins creed bez assassinu a templářu a hlavně bez skryté čepele no nevim nevim :(

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě, zda tam opět bude Discovery Tour, kterou jsem si v Origins velice užil.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Tvrdý Já doufám, že se nevrátí. Chci databázi od prvního dne a ne čekat čtvrt roku, kdy mám hru dokončenou skoro dvakrát, abych si to znovu zapnul a probíhal, navíc tempem šneka. Kromě toho: přestože mi angličtina nedělá sebemenší problém, mít hru v češtině a DT v AJ mi přijde šílené. Pokud budou mít jak databázi, tak později i DT, tak mi samozřejmě vadit nebude.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
13. 6. 2018 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vím že už to prostě není AC, ale to prostředí a zasazení mě hooooodně láká.

Kross
Kross
Level 40 Level 40
13. 6. 2018 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ubisoft by se mohl vzdát ždímání Assassins creeda a vydávat jen pokračovaní, které má smysl. A podobný věci dělat jako novou značku, talent na to vývojáři maji- přeci jen vypadá to stále skvěle a má to něco do sebe- ale assassins creed to není. Za mě teda minus, že tam opět bude "hra ve hře" v podobě přítomnosti, kdyby to dali bokem po dohrání hry, nebo to oddělili od kampaně uplne bylo by to dle meho mnohem lepsi a i by clovek tolik neskripal zuby kdyby to bylo jakoze bonus po dohrani misto aby tim prerusovali kampan... ale to bych chtel asi uz moc :D

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kross Gott im Himmel. Současnost je klíčová část AC. Ve hře mě zajímá víc než minulost, ve které hrajeme 99 % času. "Dát mínus" za přítomnost současnosti v AC je asi to samé jako říct, že ti vadí v cheeseburgeru plátek sýra.

Kross
Kross
Level 40 Level 40
13. 6. 2018 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Jsem toho názoru, že pokud Ubisoft prezentuje AC jako výlet do historie nemá tam přítomnost vůbec být. Sice to nechápu ale vím, že pro někoho přítomnost má své kouzlo, ale říct, že se jedná o klíčovou součást Assassins creed je dost odvážné. Už jenom proto, že v žádné hře ona přítomnost nepřekročila třicet minut a spíše se zkracuje než prodlužuje. A také proto, že bez ní by Assassins creed fungoval stále stejně. Jak jsem psal výše, když už si Ubisoft na přítomnosti trvá, proč ji neoddělí od historické části úplně, dá jí nějaký pořádný příběh namísto vstávaní a opětovné sedání na křesla a čtení rádoby tajemných emailů. Minulost nic nebude rušit a přítomnost dostane víc prostoru na to se ospravedlnit. Cesta, kterou Ubi zvolil- že každých x hodin vnutí všem deset minut, které působí jak z jiné hry- mi přijde jako velice nešťastná. Přeci jen, těch, který mají přítomnost radši než minulost je pomálu.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kross Já chápu, že někoho to otravuje a hratelnost současnosti je nic moc, v Origins to byl špatný vtip, ale je důvod, proč ji každá hra má, alespoň v nějakém měřítku. Navíc sjednocení filmu a herní série v Origins se mi jevilo jako zajímavé a právě se modlím, že budou současnost rozšiřovat.

Dais
Dais
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kross v Ac 1-3 byla současnost dobrá a zajímavá. Od AC 4 to vypadalo že to ji přidávaj aby se neřeklo a nevědí co s ní a to trvá až do Origins kde současnost jen otravovala.

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kross Panebože, on fakt někdo takovej existuje!!! Části v přítomnosti jsem v celé původní trilogii nejvíce miloval (tzv. AC1-AC3), pak už jsem hrál JEN Black Flag, kde to bylo fakt o ho... Nicméně právě proto, že lidem tahle část asi musela vadit, se tedy rozhodl Ubi k tak šílenému kroku v tom plnohodnotně nepokračovat dál. Však od AC2 jsem očekával, že možná dokonce i vznikne díl, kde bude třeba přítomnost s minulostí v rovnováze 50:50 nebo dokonce jednoho dne udělají díl, kde bude převážně přítomnost, celkově to STORY k tomu úplně vybízelo. A teď mě naopak strašně mrzí, že je to jen výlet do historie a ne příprava na něco obrovského. Vytvořili velmi silné univerzum a tak trochu mu hází klacky pod nohy.

Gejms
Gejms
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímá mě to čím dál tím víc, celkem zajímavý změny, a snad v budoucnu přijdou zase asasíni jak je známe :D

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gejms Věřim, že další díl bude "klasičtější" s asasíny a templáři, proto mi tahle jiná odbočka nevadí :-D

Dais
Dais
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Desmond Miles Já si myslim že za rok bude AC z Říma, možná s Ayou jako hlavní postavou.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
14. 6. 2018 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dais Po oznámení, že Odyssey bude před Origins si už tak jistý s Ayou nejsem. Uvidíme, proč putujeme v Odyssey ještě dál do minulosti.

Thearan
Thearan
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, po tomhle nášupu změn musím říct, že mě hra začala lákat. Původně mi to vážně přišlo jako Origins 1.2, ale změn je celkem dost. Docela uvažuji i o dřívější koupi než při velké slevě. Nápad s kopím se mi líbí, přeci jen už bylo na čase mít nějaký úlomek ráje k dispozici. Trochu škoda, že je opět orel a tím to připomíná víc ten Egypt (mohli orlí pohled napojit na to kopí) - nicméně orel mi zas tak nevadil. Mimochdoem bude nějaká speciání edice se soškou Kassandry, nebo vše bude jen Alexios?

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thearan Speciální edice s ní je, ale co vím, tak zatím v americkém GameStopu "Assassin's Creed Odyssey Collector's Edition Kassandra Edition". Obsahuje Season pass, Deluxe Edition obsah a 23cm sošku Kassandry, je možné, že obsahuje ještě něco, ale to nevím, dočetl jsem se jen o těchto. Ale sošku Kassandry lze pořídit zvlášť. https://store.ubi.com/uk/assassin-s-creed-odyssey---kassandra/5afda8ac6b54a4271407a8bb.html

Thearan
Thearan
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Díky za odpověď. Asi sošku pořídím zvlášť

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thearan Rádo se stalo. P.S. v USA ji mají vyprodanou a na EU obchodě jsem ji nezahlédl. Snad to půjde z toho odkazu na UK.

Thearan
Thearan
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondrej_V Zdá se, že z UK to nejde. V košíku to hlásí, že to je zboží z jiného storu a nejde z "geografických" důvodů objednat. V EU shopu to není v nabídce vůbec. Pitomý brexit :D Kdyžtak to jistí Ebay

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thearan Toho jsem se právě bál. Ale určitě bych to nevzdával, třeba se objeví i v Evropě. ;) Případně zkusit napsat na Ubi, jestli se objeví. Nebo tu jsou služby, které odesílají zboží z UK klidně i do ČR. Ale většinou jsou dost drahé.

CasH1Scz
CasH1Scz
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že je to nemá ten správný "Creed" nádech jako kdysi...

Bonpar
Bonpar
Level 20 Level 20
13. 6. 2018 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč se to teda jmenuje Assassin's Creed?

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bonpar Bude větší důraz na přítomnost a První civilizaci. Není z toho moc cítit AC, ale patří do série

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
13. 6. 2018 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bonpar a proc ne? v black flag myslim taky nehrajes za assasina atd... prejmenovavat hru kvuli nejaky drobnosti je nesmysl, zvlast kdyz neznas pribeh a nevis jak to skonci takze tam furt nejaka navaznost byt muze

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Sice v AC4BF ze začátku nehraješ za asasína, ale ukradneš jednomu ohoz, předstířáš, že jsi Duncan Walpole, paktuješ se s Templáři a potkáš tamní asasíny ve hře, přičemž se nakonec staneš jedním z nich. I když jsem si hodně stěžoval, že Black Flag nemá asasínské kořeny, tak Odyssey je v tomhle mimo na úplně jiné úrovni.

Arathorn
Arathorn
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bonpar Tohle mě přesně taky napadlo 😂

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koukám, že blíž už Zaklínačovi být nemůžou. Ale tentokrát to říkám v dobrém. Obě postavy se mi relativně líbí, ještě nevím, koho si vyberu. :) Ale nesouhlasím, aby každý šíp byl ovladatelný jako predátorský. To je už moc velký ústupek. Když chci mít OP zbraň, musí i něco brát zpět (jako prokleté zbraně v Origins). A tvrzení, že nebudeme hrát poprvé za asasína a že máme svobodu a nedodržujeme žádný kodex, to je strašnej kec. Jako by někdy tohle omezovalo... Zajímalo by mě, jestli je možné potkat nevybranou postavu jako NPC během hraní. Ale asi ne. Četl jsem jeden leak a asi nejvíc ze všech se mi líbila právě tahle informace. Potkávat Kassandru jako Alexios (nebo obráceně) a aby se choval/a jako NPC, které se často objevuje, by bylo bezva. Jinak vidím strašný rozdíl v postavách, v Odyssey se jim lesknou oči, všeobecně se mi zdají ty oči propracovanější, hned ta postava vypadá opravdověji.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
13. 6. 2018 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevim ta 1,6x vetsi mapa me priapda jako blbost pokud to bude prazdny jak origins kde by ta mapa mohla byt o 1/2 mensi a nic by se nestalo protoze tam stejne nic nebylo

DesmondCZE

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No... hrál jsem sice všechny AC, ale Odyssey mě jako první v hra v sérii absolutně neláká... Origins už jsem jednou hrál...

MonicaX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A celní povolení nebo jiné blbosti okolo dopravy z ciziny řešit nemusím? Prostě jen zaplatím a bez nějakého dalšího zařizování to přijde? Ptám se jelikož mě kamarád strašil takže sem nikdy nezkoušela brát věci z ciziny :/

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
14. 6. 2018 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MonicaX V rámci EU není absolutně žádný problém s proclením, protože EU / Schengenu neclíš nic. Proto Ubi Store rozděluje webovky do regionů (např. EU, UK, US...). Jestli si chceš objednat něco z amerického Ubi Storu do ČR, tak se ti to ani nepovede, je tam omezení na tamní adresy. Evidentně nelze nakupovat ani z britské mutace Ubi Storu Nakupovat ze zahraničních obchodů není problém, obzvlášť když nakupuješ přímo od zdroje. :)

Kapr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D hlavne ze tady decka brani Assassins Creed uz X let...a X let to s tim nema nic spolecnyho... Ta hra muze bejt dobra a vsechno okolo...ale ROZHODNE by o ni nebyl takovy zajem kdyby se jmenovala jinak. Jen tezi z jeste jakz takz dobreho jmena te hry

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
14. 6. 2018 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kapr Doufal jsem, že letošní hra bude bližší původním Assassin's Creed než Origins a Syndicate, protože měl být na řadě tým, který dělal první díly AC a později i Unity, což je asi poslední AC s bratrstvem se vším všudy. A oni tam prskli prevíti Quebec. Takže souhlas, že poslední tři, čtyři roky AC není to pravé ořechové. Ale hru koupím, protože současnost :D Doplnil bych, že Quebec dělal na Tyranny of King Washington, což je DLC dost mimo příběh a spíš se snaží ke hře přistupovat jinak a "zábavněji" (mně se moc nelíbilo). Příští rok to bude pět let od vydání Unity. Neříkám, že tenhle montrealský tým pracoval celou dobu jen na AC, ale třeba kuchtí právě něco pořádného. :) Ale Japonsko to asi nebude, vzhledem ke Ghost of Tsushima. Asi Řím. "Egypt has fallen (Origins). Greece also (Odyssey). And Rome will fall too (fall 2019?). All will fall to the Creed. Yet no one will know."

Kapr

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D :D to same jako je v AC klicove hrat za assassina s tematikou assassinu...ktera TADY ale vubec neni...argument taky uplne na pipi...

Makaveli

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi zajmaveee, zacinam se vic a vic tesit :o

Baldur

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Origins bylo prázdný?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
13. 6. 2018 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baldur co se tyce questu tak rozhodne na kazdy casti mapy byly vzdycky max tak 4 questy, jinak jen fillery na prodlouzeni casu v podobe pevnosti, ze zacatku v tom meste tak bylo questu dost, ale jak sem se pak dostal z mesta tak to bylo skoro bez questu

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Na druhou stranu, některé sidequesty byly relativně dlouhé... Ale je pravda, že by na tom měli zapracovat, byly docela... nuda až na některé vyjímky.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reskin tomu říkají jen hlupáci, ta hra si vezme to dobré z Origins, a jeste přidá x super vylepšení.

Martinrush

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle info nezmění nic na tom že je to pouhý reskin AC: Origins~~ Tohle koupím jedině až to bude ve velké slevě~~

Desmond Miles
Desmond Miles
Level 1 Level 1
13. 6. 2018 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martinrush A v čem je to reskin kromě stejného HUD? Je tam spousta nových věcí. A ještě teda stejný orel, to jo:)

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
13. 6. 2018 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martinrush No a co, že jde o reskin, stejný hud, zůstanou nějaké animace. AC Brotherhood je moje nejoblíbenější AC hra a přitom to je v podstatě odvozený AC2. Ikarus mi vadí, doufal jsem, že tuhle věc nechají jen pro Bayeka.

Reklama
Reklama