@Pan Císař
Samozřejmě, že to má i další aspekty, to jsem ani netvrdil, že nemá. Je například jasné, že herní svět v reálném měřítku bude makačka vypiplat, což vím třeba z oněch map do ETS2 a ATS. Taky je jasné, že se to nehodí do všech typů, žánrů her. Co tím chci říct je, že tu myšlenku jako takovou netřeba zavrhovat a má něco do sebe. Pro příklad, tobě by nebylo pocitově divný, když by si ve Flight Simulatoru s obyčejnou Cessnou za půl hodiny, hodinu přeletěl celé USA od pobřeží k pobřeží? Mě jo a ten stejný pocit mívám i u zmíněného ATS například, nebo The Crew.
@Michal
Aston Martin nenahradil Mercedes všude. Fungují oba dva a sice podle toho na jaké trati byl reálně. Jestli si to dobře pamatuju, tak Aston Martin byl v Bahrajnu, Monaku, Francii, Británii a Nizozemsku. Zbytek Mercedes.
@kufač
Popravdě řečeno opravdu se dalo čekat že s nástupem next-genu zase poskočí grafika skokově? Já to tedy nečekal. Postavy jsou v mnoha případech už poměrně blízko fotorealismu. Tedy co se týče těch hlavních. Ty skoky už teď fakt nebudou mílové jako tomu bylo řekněme posledních 20-25 let (to je doba kdy já osobně hraju). Teď už to bude spíš o leštění světla, detailů okolo, množství objektů ve hře atd. Alespoň tak to vidím já.
@Niemand
No nevím jestli je srovnávání hodnocení původní Mafie s remakem úplně šťastný. Do toho hodnocení zase promlouvá že velká část lidí znala příběh, tudíž odpadá takový ten wow efekt z příběhu, postav atd. Pak se u remaku střetávají hodnocení "veteránů" původní hry proti nováčkům. A takových proměnných by se našlo asi povícero. Nicméně faktem je že se hodně dbá na grafiku v první řadě. Ale zároveň s tím je nutné se ptát proč tomu tak je? No protože to majoritní část dnešních hráčů žádá a nedostanou-li to, tak vývojáři to dostanou od nich "sežrat". Holt majorita určuje trend.
@Ondrej_V
Ahoj, FH hraju od 4ky co mám na PC GamePass a ta hra se mi líbí i když má mouchy. Taky jsem měl problém s tím co píšeš, ale tak nějak jsem to začal ignorovat. Pořídil jsem si auta co jsem chtěl a jen tak si jezdím v "offline" modu když si chci jen tak zajezdit. Přijde mi to vlastně mnohem lepší volba než The Crew 2 která je taková celkově "omalovánková". Co se týče zasazení, tak já jsem hlavně rád za pravostranej provoz a oni si asi taky byli vědomí toho že dát to potřetí do země s levostraným provozem by nebylo úplně šťastný. I když v případě Japonska by jim to hráči (mě nevyjímaje) odpustili. Zvlášť když by to bylo hlavně Tokio a okolí. Za Mexiko ale jsem rád. Bral bych i Španělsko, Itálii. Německo by asi taky nebylo špatný z pohledu nás čechů a slováků, protože je nám relativně blízké, ale zase by tam nebyla ta rozmanitost kterou autoři chtějí. No jsem zvědavej a určitě vyzkouším skrze GamePass. Co je ale moje velký přání, tak je prostě mnohem lepší podpora volantů na úrovni Project CARSů, Gran Turisma atp.
@Ondrej_V
Já jdu vždycky rovnou po té verzi kde je ten předčasný přístup, takže mám vystaráno :) No hele jako já s tím levelováním nemám problém. V podstatě jen dohráním Braking Point režimu jsem se dostal někam na 12 level. Ono když má člověk ten VIP Pass, tak to naskakuje skoro až samo a to i po té změně na konci F1 2020. Jinak bych teda asi čekal že co se týče grafika atp, tak výraznější změna by byla asi pochopitelnější pro příští ročník kdy i reálná F1 projde zásadní změnou pravidel, koncepce vozů. Co mě ale neskutečně štve, tak je že prostě ta hra strašně trpí na pády Ego Crash Dump a nepomáhá vlastně nic. Jestli jsem to měl za těch dohromady cca 10 hodin tak 20-30x tak se možná držím ještě při zdi. Tohle snad nějak vyřeší protože co tak čtu, tak nejsem jedinej.
@Ondrej_V
No nakonec po prvotních problémech se samotným chodem hry (ani ve finále nevím čím to bylo), tak já jsem vlastně spokojenej. Vylepšení se mi líbí. Spíš se asi šlo víc do hloubky u detailů hratelnosti, ponoření do hry (zvukový mix ala jak to slyší pilot v helmě). Braking Point je vcelku fajn, dokázal mě docela dost překvapit jednou věcí kterou jsem nečekal. Ale to tu psát nebudu. Pobavila i nesmrtelná hláška " xxx is faster than you" :D MyTeam není můj šálek kávy takže liverky neřešim, vlastně ani helmy atp. To mi teď už na PC vyřeší modifikace. Co mě zklamalo, tak je ten režim Real Season Start nebo jak se to jmenuje. Není to nic jiného než klasická driver kariéra za vlastního pilota jen s tím rozdílem že naskočí do rozjeté sezony. Naopak jsem čekal že to bude ve stylu vyber si reálného pilota a dokonči s ním sezonu... No a ještě k těm mikrotransakcím - ono vlastně reálně nepotřebuješ utratit ani korunu navíc. Ten VIP pass stojí pořád 9000pc, takže pokud má člověk Deluxe edici (18000pc), tak to neřešil vůbec a když standart edici (5000pc) tak tam mám pocit že se k těm 9000pc taky postupně propracuješ, ale trvá to déle no.
No tak jako... Jsem dost zklamán a nemile překvapen. Ta hra má absolutně šílenou optimalizaci, nebo nevím kde je chyba. F1 2020 jsem hrál ve 4K s dynamickým rozlišením kdy minimum bylo 90%, téměř vše na high, jen vypnuté AO, Screen Space reflection a SSRT shadows a hra mi uplně krásně držela 60FPS. A tady? Ani snížení na 1440p, společně se snížením textur na high, některých věcí dokonce na medium, tak se to trhá jak sviňa. Nemluvě o neustálých pádech Ego Crash Dump... A ano mám nejnověší patch 1.04, ovladače GPU, aktualizace Win 10 atd. Hraju na Ryzen 5 3600, RTX 2060, 16gb RAM...
@Martin Zavřel
No mě to docela začíná smrdět tlačenkou ze strany MS/Sony kvůli XOS/PS5. Chtějí to tak držet aby byl pořád hlad po nich a lidi jim ty objednávky nerušili atp. Podle mě, kdyby nebylo korony, tak letošní ročníky už i na PC jdou v next genu. Počítal jsem že první iterace které byly už pro nové konzole, tak že budou jen na nich next gen verze. Tak to ostatně bylo co si tak vybavuju s příchodem předchozí generace. Jeden ročník a dost. Teď už to budou dva. No nic, alespoň že novej PES by měl být rovnou rovnocený jak na PC, tak XOS/PS5 jak to tak vypadá.
@Ataker
No ono je hrozně těžký aby ten kdo nemá dostatečně výkonné PC aby tu u tohodle efektu dal medium, nebo low, u támhletoho zase high atd. Navíc nevím co je v těch konzolích a to jsem celoživotní PS hráč, tak zázračného? Teda kromě výhody rychlého načítání ve stylu Ratcheta. U sportovních her to netřeba, stačí mít klasicky SSD. RayTracing karty máš na PC lepší, takže jako fakt nevidím důvod proč to na PC nedat taky v next genu. Nemáš PC na to aby ti to běželo jako na konzolích nové generace? No tak holt budeš snižovat kvalitu. Nic víc nic míň.
@Tukan
Promiň, ale to fakt věříš tomu že to nebyl jeden z prvních buildu hry, že to fakt nešlo jen o ten matchmaking onlinu? To by byli snad první hlupáci co by vypustili nějaký "demo" blízko finální podoby hry, když ještě ani neudělali prvotní prezentaci hry... To by byli fakt ultra hlupáci. No jsem zvědav co řekneš 21.7.
@skylines
Hele fakt bych necekal ze to bude 1:1 i s budovama atp. To spis jen genericky, podobne rozhazeny baraky atp. Proc myslis ze se jeste porad nedelaji zadne open world hry v kulisach realnych mest? Protoze by to byla hromada prace na modelech, texturach kdyz by defacto velka cast vseho byla unikatni. Na takovyhle paradicky si jeste hezkych par let, spis desitek, pockame. Ale jo taky je to muj detskej sen hrat hru a pak tam nekdy prijet a orientovat se na pohodu jako bych tam uz byl tisickrat ;)
@skylines
Ano, Hong Kong jako takový je větší, ale znova připomínám že píšou jasně o Hong Kong Island, což je takto jmenující se ostrov viz obrázek z Google Maps https://imgur.com/gallery/mgPUDhh
@Smazaný uživatel
Nooo já bych na tvém místě nejásal. Protože ostrov Hongkong má rozlohu a je to psáno i v članku 80,4km2. No a mapa ve Forza Horizon 4 má 72km2.... Takže si moc nepolepšíš.
@Corvus
Grafika bude víceméně stejná jako u F1 2020, kromě showroomu a při focení kde bude možnost zapnout RayTracing. A pak teda ty cutscény v příběhovém režimu. Každopádně, jestli hraješ na PC a pokud mě povědomí nešálí, tak hraješ, tak ta hra není moc náročná když jí hraju na svém PC ve 4K u všeho minimálně to pod Ultra a drží to krásně těch 60 FPS i v dešti v noci a Monaku k tomu ;)
@Corvus
Ne ne, jen ti piloti pro My Team, jinak nic historického není. Každopádně mě osobně to nevadí, kor po loňském fiasku se Schumim. Absolutně nevyužitý kromě toho že tam byly jeho monoposty, kombinézy, helmy. To už bylo lepší předchozí Senna vs Prost, tam byl alespoň náznak jakéhosi "režimu".
@Ondrej_V
Ajaj tak to je zklamání tedy. Ale asi už jsem zvyklej od doby kdy ve hře byla dva roky po sobě stará varianta Singapuru... O historických vozech píšu kolegovi. F2 sice není jádrem, ale rozhodně má mnohem větší smysl než právě historické vozy. Původně jsem si myslel po tom co v F1 2020 podruhé za sebou byly dvě sezony F2 (19 a 20), tak že by to mohlo naznačovat ještě větší integraci do kariéry a sice že právě letos by byla nově i F3 a sice sezona 19. Případně pak i 20. Takže kdyby člověk chtěl, tak by právě začal kariéru v F3 2019, pak by přestoupil do F2 kde by byla sezona 2020 a následně už finálně klasicky přesun do F1 2021. Každopádně obecně vzato bych se nezlobil za to kdyby tu hru udělali stylem "Live Service" hry. Koupíš základ za 60 (70) euro tak jako teď a pak by už jenom přidávali obsah, tj jednotlivé sezony a buď si je dokoupíš nebo ne. Takhle by jsi mohl pak mít hezky pohromadě F1-F3 21-25 pokud by to bylo třeba na 5 let.
@Tommy
Jak to myslíš všechny tratě a vozy? Pokud jde o historické vozy, tak u nich co já vím, tak mají licenci vždy na ten jeden konkrétní ročník a pro další ročník je musí obnovovat. Pak je tu asi i to hledisko že nebyly tolik hrané, což není divu když pořádně nemají využití. Byl to spíš jen takovej bonus na time trial, sem tam nějaký ten online závod. Osobně mi asi chybět nebudou. V rovině modelů novodobých F1 (tj od roku 2010 co na nich dělají Codies, 2009 neberu), tak tam půjde dle mého o to co hovoří podmínky licencí, tj že tam mohlo dříve být že vozy sezony 2012 budou jen v F1 2012 atp. Pak tedy byla výjimka F1 2015, kde byla sezona 2014 i 2015. Teď to vypadá že po odkupu FOM pod Liberty Media, tak že to je benevolentnější. I když tu pak vyvstává další zádrhel a sice nutnost udržovat velké množství vozů aktualních po jakékoliv změně hratelnosti, jízdního modelu kde by to s každým dalším ročníkem narůstalo. Ale jo přiznám se že jsem si tajně přál, snil o tom že k desátému výročí udělají bombu a opráší vše od roku 2010 do 2019 a člověk si projde kariéru se všema změnama. No jo naivní :D U tratí to bude asi obdobně jako s vozy.
@Ondrej_V
Tak to prrr, na F2 mi nesahej :D Já bych právě ocenil kdyby přidali i F3 a člověk si kariéru prošel hezky od F3, přes F2 až do F1. Když už si to FIA a FOM, respektive LM takhle sjednotili pod jednu střechu. Jinak ty tratě... S Jeddah souhlasím, je pochopitelný že to nebude hned, horší je to tedy s Imolou a Portimaem i když se dá trošku pochopit že s nima třeba nepočítali, jelikož v původním kalendáři nefigurovali. Turecko je asi pasé rovnou. Ale co fakt nepochopím, tak to jsou právě ty úpravy už stávajících okruhů. On by nebyl problém ani s Abu Dhabi, přece jen ty tratě už vymodelované jsou, takže by stačilo jen upravit ty konkrétní sekce. Oni se tak nějak tváří jako kdyby celou tu trať museli dělat odznova, ale to je hloupost. Konkrétně ta Catalunya je jedna zatáčka, tak přece změním to, pozměním AI stopu a je to. Co na to vrhá ještě větší stín, tak je to že například MotoGP 21 tu úpravu má a to vyšlo už v dubnu... Takže kde je problém?
Zatím se mi ty změny docela líbí. Lepší grafické ztvárnění jsem osobně nečekal, ale ty gameplay zlepšení celkem jo. Jinak je fajn že se potvrdilo co jsem i zde říkal už dříve a sice že letošní "nové" tratě přibudou po vydání hry formou bezplatného DLC (Imola, Portimao, Jeddah). Co mě ale docela zklamalo, tak v těch preview videiích je vidět že nebylo aktualizované Melbourne (tam to ještě jakž takž chápu), ale hlavně Barcelona, konkrétně její desátá zatáčka. Nevím proč to neudělali, když to zvládli v Milestone pro jejich MotoGP 21 které vyšlo ke konci dubna... No jsem zvědav na další novinky