Dragon's Dogma 2 bude mít na konzolích odemčený frame rate
Dragon's Dogma 2 Novinka Dragon's Dogma 2 bude mít na konzolích odemčený frame rate

Dragon's Dogma 2 bude mít na konzolích odemčený frame rate

Jan Urbančík

Jan Urbančík

3
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S

60 FPS ale nečekejte, snímková frekvence bude zřejmě nestabilní.

Reklama

Očekávané akční RPG Dragon's Dogma 2 se pomalu blíží a nad rámec nových trailerů jsme se dočkali také poměrně zásadní informace ohledně frame ratu na konzolích, který dosud vývojáři tajili. Game director Hideaki Icuno se ale nyní o novinku podělil v krátkém tweetu.

"Dragon's Dogma 2 vyjde s odemčeným frame ratem!" píše se v příspěvku. Není to u Capcomu úplně novinka, takový přístup zvolil i u nových Resident Evilů a dalších titulů. Aby tedy bylo jasno, "odemčeným frame ratem" se zde myslí uzamknutí na 60 FPS. Jenže tohoto cíle hra často nemusí dosahovat, což je velmi pravděpodobně i případ DD2.

Jak už bylo patrné z trailerů a potvrdili to i lidé, kteří si hru mohli vyzkoušet na různých akcích osobně, frame rate je značně nestabilní, což je docela velký problém. Na Xboxu by to šlo teoreticky pokrýt pomocí VRR (refresh rate může jít až k 24 Hz), jenže na PS5 končí standardní okno u 48 Hz, což určitě stačit nebude.

A ať už s VRR, či bez něj, velké fluktuace jdou poznat vždy, a proto by dávalo smysl, kdyby Capcom nabídl možnost si snímkovou frekvenci uzamknout na 30 (či 40) FPS. Zatím to ale nevypadá, že by takové nastavení ve hře bylo.

Dragon's Dogma 2 vychází 22. března na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama