Novinka Druhý vývojářský deníček na Skyblivion se zaměřuje na questy a prostředí

Druhý vývojářský deníček na Skyblivion se zaměřuje na questy a prostředí

Martin Pritula

Martin Pritula

3
Platformy Windows PC

Fanouškovský remake úspěšně dosáhl dalšího vývojového milníku.

Reklama

Skyblivion, tedy ambiciózní remake Oblivionu od fanouškovské modderské skupiny TES Renewal, se dočkal dalšího rozsáhlého a velmi podrobného vývojářského deníčku, který shrnuje nejen progres, jímž celý remake prošel od prvního deníčku (na který se můžete podívat níže), ale především se zaměřuje na prostředí, zejména pak na herní dungeony a questy.

Celý remake využívá moderní verzi Creation Enginu, který pohání veškeré hry od Bethesda Games Studios. Využití modernější technologie umožňuje tvůrcům mimo jiné dosáhnou výrazně lepšího vizuálního zpracování a zahuštění herní mapy vyšším množstvím assetů. Jelikož je už velká část prací na na povrchu Oblivionu dokončena, zaměřují se nyní tvůrci na interiéry a dungeony, které často v původní hře působily poněkud jednotvárně a repetitivně. Za pomocí herního lore a špetky fantasie se ale vývojáři odhodlali učinit krok kupředu a podzemní lokace tak budou hezčí, rozmanitější a jejich design se bude odrážet na regionu, v němž se konkrétní jeskyně a podzemní chodby nacházejí.

Vývojáři se odhodlali k úpravě podzemních dungeonů, které mají působit unikátněji.

Co se týče interiérů, tak těch je ve hře více než šest tisíc a přepracovány budou pochopitelně všechny. Tým se soustředí na doručení AAA zážitku zcela zdarma a tak je zde kladem vysoký důraz na kvalitu modelů. už na první pohled byste tak měli po vstupu do interiéru rozeznat, jak majetným lidem asi patří, což přidá na rozmanitosti.

Velkým milníkem jsou pak samotné herní questy, jež jsou nyní do hry postupně implementovány (jich je celkem 216), přičemž jsme se dočkali i plnohodnotné ukázky průchodem jednoho úkolu ve druhé polovině vývojářského deníčku.

Skyblivion stále nemá uveřejněné byť jen přibližné datum vydání. Projekt ale postupuje zdárně kupředu a tvůrci dle svých slov konečně začínají spatřovat světlo na konci tunelu. Jako připomínku uvedu, že byl tento remake oznámen už v roce 2012 a práce na něm začal jeden jediný člověk. Do plné produkce se pak dostal v roce 2016.

Datum vydání stále zůstává neznáme, vývoj ale zdárně postupuje kupředu.

Níže se můžete podívat na první epizodu tohoto vývojářského deníčku, v níž se tvůrci zaměřují na proměnu a modernizaci herního prostředí.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama