Zpět na článek

Diskuze: E3 2011: SWTOR se prý vyrovná WoW

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Docik
Docik
Level 26 Level 26
9. 6. 2011 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rosťa: pro mě je zveřejnění jejich rozpočtu na tu hru, jasný důkaz toho, že na ní dělá dlouho velký team lidí jako tomu bylo u WoW. Když chceš udělat propracovanou hru s velkým světem tak ti na to normální rozpočet nestačí. Podle mě to je úplně v pořádku ten rozpočet Jinak už jen to že to je Star Wars MMO a dělá na tom Bioware, to vytvořilo si myslím dobrý fanklub už teď. Je to totiž velmi podobné warcraftu. Protože úspěch MMO hry spočívá v dobře postaveném universu a už v době Warcraft 3 bylo dost knih , které universum rozšiřovali. U SW máme filmy, pak knihy a zde jsou dokonce dokonalé komiksy- vše napsané tak aby to v universu sedělo. Nevím zatím jaké od Old Republic očekávat PvP souboje, což se přiznám kvůli PvP v otevřeném světě sem wowo hrál a nikdy ho za nic nevyměnil. Ale u SW MMO bych se smířil klidně s dobře propracovaným světem, protože u dobrého universa ti stačí hrát Role Play stylem a PvP nepotřebuješ k zábavě. Tomuhle projektu hodně věřím už sem snad rok přihlášenej v betě, vypadá to , že do teď byla beta jen pro US ale před dvouma tydnama mi přišel mail, že spouštěj uzavřenou betu i pro evopu, tak snad se na mě štěstíčko usměje

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara: Já bych v tom neviděl další styl boje, ten zabracký Jedi prostě vzal zavděk vším co bylo k dispozici, navíc pokud je mi známo, na rozdíl od Sithů se jediové v boji nechávají vést hlavně samotnou Silou, takže ani v tom bych problém neviděl. Pokud jde o podobnost veškeré techniky s tou co je k vidění v éře filmů, osobně na to mám jednoduché vysvětlení. Zatímco náš svět prošel za 3000 let neuvěřitelným pokrokem, ve Star Wars se kupř. věci jako světelné meče nebo hyperpohon za tu dobu prakticky nezměnily, takže mi nevadí, že není nějaká větší změna vidět ani u techniky, ačkoliv s těmi hangáry souhlasím. A navíc, pokud si dobře vzpomínám, v době vydání prvních KotORů (i když už je to hezkých pár let) se nejdřív taky nadávalo, jak je to z hlediska reálií nesmyslné a že si to jenom vypůjčuje všechno z klasických filmů. A dneska? Dneska to považujeme za největší herní SW klenot. Já osobně v The Old Republic věřím, a to jak obchodně, tak i co se týče samotné tématiky Star Wars

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může to vypadat přímo hustokrutopřísně, ale tohle není Modern Warfare 3. A ty hangáry jsou jasně patrné mezi rozseknutou přídí tech bitevních křížníků (či jaká je to třída lodi) . Tenhle koncept trupu je ale odvozený od SSDček, která mají tvad dýk z jednoho zásadního důvodu, kterým je možnost střílet ze všech palubních zbraní směrem dopředu. Z toho důvodu se jedná o lodě, které projevují sovu sílu čelním střetem a z toho samého důvodu je naprostá kokotina, aby takhle nastavovali své hangáry, které patří mezi nejslabší místo kažké velké lodi v každém sci-fi universu 😗 .

Sirius_
Sirius_
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara asi si chcel napísať "brát další" čo sa toho týka treba uznať že boj z dvoma mečmi vypadá sakra dobre a o to v traileri ide takže to či je to nezvyčajné to ide stranou. A čo presne myslýš tým umiestnením hangárou kludne my to napíš aj spravou.

d3X3r
d3X3r
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara : Vykradli wow ? srsly ? myslim si že podobnost končí u action barů a u druhu hry

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotard : Dle čeho soudíš?

Dotard
Dotard
Level 21 Level 21
9. 6. 2011 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prepadak ... vidim to na max 2mil hracov

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sjem si konečně pustil to video a vypadá to nádherně, ale... Jsem ochotný odpustit kde co, ale jedi se celý život učí jeden až dva styli boje se světelným mečem a takhle si bát další a vést s ním plnohodnotný boj není zrovna běžné. Zároveň hangáry tech bitevních lodí jsou sice hrozně epické, ale ze strategického hlediska jsou úplně mimo. Takhle křehká část lodi a oni jí umístí na takové stupidní místo, kde by v případě klasického střetu dvou vlekých lodí byla vystavena nejtěžší palbě? Ale jinak to vypadá vážně dobře, to se musí uznat 😗 .

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara : No tak pokud je dělána hra primárně pro Kinect, tak je jasné, že jde hlavně o využití této technologie a nějaké reálie už jsou asi ty tam. U titulů, které jsou dělány multiplatformně i s možností využití Kinectu to bude jiná. Ale chápu tvé rozčarování, kdy se jako fanoušek nedokážeš ztotožnit s některými úpravami apod. Já si počkám na Old Republic a rozhodně zkusím hraní, hlavně z hlediska příběhu, postav a reálií, které mě tradičně zajímají asi nejvíce.

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo Jedi Knight 2 a 3 jsou jedny z největších klenotů Star Wars na herní scéně. Každopádně značka Star Wars sama o sobě neudělá dobrou MMO hru a paradoxně právě ta značka bude dělat problémy. Stejně jako je nový Star Wars pro Kinect slávanina všeho možného a autoři evidentně vůbec neřešili nějaké reálie, tak tahle hra na tom sice tak zle není, ale autoři si zcela bez ostichu vypůjčili nejrůznější modely a pouze je drobně upravovali, což se spoustě lidem asi moc líbit nebude 😗 .

Viliem
Viliem
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marigold: nejlepší jsou podle mě Jedy Knight, Academy, Kotory jsem hrál 2ku a taky se mi líbily, Force Unleashed se mi líbily jen graficky, děj mě moc nenatchnul, s tou konzolovostí to fakt přepískly a doba hraní no comment. Battlefronty mě nějak nechytly.

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viliem : No KOTORy jsou skvělé - jedničku jsem dohrál, 2. díl jsem rozehrál, ale vrátím se k němu. Jinak Force Unleashed série mě moc neoslovila - je to spíše konzoloidní rubačka. Battlefront série mě nebaví, Lego Star Wars jsem nezkoušel. Parádní jsou staré Jedi Knight a Jedi Academy.

Viliem
Viliem
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Star Wars jsem měl vždycky rád, ale poslední roky co dělají za hry, to je prostě děs z mého pohledu. Takový obří možnosti tam jsou a doteď to nebyli schopní využít.

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si, že neskončí, už jen proto, že je to Star Wars a to spoustě lidem stačí. Zakládá si na propracovaném universu, otázka je jak kvalitně je zpracována pro příběhové stránce samotná hra, ale jak říkám, už jen nálepka Star Wars dělá strašně moc.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle prohlašoval i AoC a Aion, a kde jsou teď? Ta hra se mi nelíbí a Star Wars mě až tolik nebere, takže já to ani zkoušet nebudu. Jsem ale zvědav, jestli skončí jako všechny ostatní

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara : Já vím, já vím, bylo to jen takové naivní přání.

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Marigolde do téhle hry šli tak ohromné peníze (jak trefně poznamenal Rosťa) , že si to autoři jednoduše nemohou dovolit (pokud by tedy hra nestála naprosto šílenou částku za kus) . Fantazírování o tom, že by hra mohla porazit WoW je těžce mimo mísu a ač v prvních měsících někteří hráči Warcraftu odejdou vyzkoušet nový kousek, po čase se zase vrátí ke svým vypiplaným postavičkám, jak je již u WoW komunity zvykem. Hra bude dobrá, ale otákou zůstává, jeslti bude dost dobrá na to, aby za ní dostatek lidí platilo blíže nespecifikované měsíční poplatky 😗 .

slehic
slehic
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amahara: Trefně napsáno. Souhlasím. Paradoxně se právě někteří SW fandové téhle hře i vyhnou a naopak ti, co nevyhledávají SW ale pořádné MMORPG tuhle hru uvítají. Shlédl jsem nějáký gameplay záběry a nepochybuju o tom, že se bude hrát skvěle.

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem taky velký fanda Star Wars universa a ani jsem nedoufal, že něco jako Old Republic někdy vyjde a pomalu se to blíží. Hru bych rozhodně rád vyzkoušel, úplně nejlepší by bylo, kdyby to běželo na principu jako Guil Wars, tedy koupíš si originálku a poté hraješ zdarma na oficiálních serverech, ale to se v tomto případě asi nedočkáme, jelikož si vydavatelé musí být vědomi toho, že za tohle budou miliony hráčů po celém světě ochotni měsíčně platit.

Al-Muhambad
Al-Muhambad
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle se asi odehrává před filmy, co? Jinak ten trailer je až neuvěřitelně epický... 😗

Rosťa Viktorin
Rosťa Viktorin
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docik: O propadku se mluvi hlavne od doby, co na verejnost vyplaval rozpocet celeho projektu. Pokud je pravdivy (uprimne verim, ze ano) , tak pred EA stoji hodne neprijemny ukol -> nalakt nekolik milionu hracu, aby se jim investive vratila alespon v dohledne dobe.

Jan Kotrba
Jan Kotrba
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skejte do koše to neházím. Hra je po technické stránce opravdu skvělá a až na letecké souboje (které mohli být podstatně lepší, ale třeba se dočkáme datadisku a úprav boje ve vesmíru) je hra vážně pěkná. Pouze poukazuji na to, že jaksi ignoruje velké množství reálií ze Star Wars a to dokonce i z KOTORu, což se mi zdá jako opravdu fatální chyba 😗 .

sk8mancj
sk8mancj
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta hra je naopak revoluční. . První dabované MMO. A souboje taky vypadaj zajímavě. . Amaharo , já bych to neházel do koše 🙇

Docik
Docik
Level 26 Level 26
9. 6. 2011 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jako kde se začíná nahlas mluvit už teď o propadáku? To se možná polemizovalo po tom co nechali vývojáři zkusit první novináře hru si zahrát, ale to proto, že je nechali hrát jenom hodinu a toto je MMO hra. Od druhého testu novinářů už se ví, že tahle hra má ambice hodně vysoký a to říkám i já jakožto člověk co wowko hrál přes 4roky a na tohle se těším neuvěřitelným způsobem. Tohle propadák na 90% nebude

petec
petec
Level 1 Level 1
9. 6. 2011 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pamatam sa na spravu, v ktorej sa pisalo, ze im bude stacit aj milion platicov. Ako to teda je?

Reklama
Reklama