Live service přitom tvoří přes 70 % příjmů firmy.
V pravidelném hovoru zástupců Electronic Arts s investory a analytiky mluvili CEO Andrew Wilson a finanční ředitel Chris Suh mimo jiné o rozložení portfolia společnosti. Singleplayerové hry jsou podle nich jeho „opravdu, opravdu důležitou součástí“.
„Způsob, jakým přemýšlíme, je ve skutečnosti méně o tom, jakou hru vydáme, ale spíše o motivacích, které hry naplňují. Víme, že naši hráči mají tyto základní motivace: inspiraci, únik, soutěžení s ostatními, sebezdokonalování a tvorbu. To jsou věci, které nás spojují jako hráče, a vytváření světů, postav a příběhů je při naplňování těchto motivací opravdu důležité,“ vysvětluje Wilson, „a když přemýšlíme o singleplayerových hrách pro jednoho hráče, myslíme si, že je to opravdu, opravdu důležitá součást celkového portfolia, kterým naplňujeme tyto základní motivace.“
Suh ale nezapomíná zmínit live service prvky, které se prokázaly jako „velmi spolehlivý a vysoce výnosný zdroj příjmů“. V současnosti mají zajišťovat přes 70 % výnosů EA. Electronic Arts se tak pochopitelně chystá do live service her i nadále investovat.
Mezi singleplayerové tituly vznikající v EA patří třeba dvojice RPG – Dragon Age: Dreadwolf a nový Mass Effect – od BioWare a Star Wars Jedi: Survivor od vývojářů z Respawn. Spekuluje se také, že nově založené studio EA pracuje na marvelovském Black Pantherovi.