Zpět na článek

Diskuze: Elden Ring: Shadow of the Erdtree se dočkalo úpravy obtížnosti

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doslova jediné co udělaly je že prvních 12 levelů je silnějších ale max level je skoro stejný

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
27. 6. 2024 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Hráči totiž pořád nepochopili, že hra nemá lineární průchod. Je pro ně hrozně těžký se prostě otočit a jít jinam vyzobávat upgrady. Jsem rád, že FS mají úspěch, ale zlatý časy, kdy Fromovky nebyly mainstream. Dnes má každej casual mamlas s mimic tearou potřebu vyjadřovat se k obtížnosti, a pak to takhle dopadá. Technickej stav je samozřejmě věc druhá. Kdy hodlají přejít na moderní engine, je mi fakt záhadou. PS: Nacpěte do tý mobilní verze ještě víc reklam, prosím. Při psaní tohoto rantu mi reklama překryla textový pole jen sedmnáctkrát. Nevím, jestli šéfredaktor zapadlýho herního webu šetří na jachtu, každopádně předpokladám, že s takovým množstvím inzerce už od ní nebude daleko. Mám vás moc rád, pane Zavřel. Děláte to dobře. Tfuj.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
27. 6. 2024 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Jak už jsem tu mnohokrát vysvětloval, redakce nemá na reklamu vůbec žádný vliv. Výběr i formu reklamy spravuje majitel webu, agentura Grunex - kontakt na ně najdete v patičce webu nebo ještě lépe a detailněji přímo na jejich hlavním webu. Stížnosti redakce i našich čtenářů jsme se jim mnohokrát snažili předat (zdejší komentáře údajně nečtou), ale určitě by stálo za pokus, kdyby se jim naši čtenáři ozvali i napřímo.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Ne asi, doufám že v další hře už neuvidím Spirit Ashes v takové podobě jaké jsou v ER. Totálně rozbijí celý boss fight. Jsou hrozně OP. ER jsem dohrál 4x a DLC 1x jednou zatím. Mimica jsem používal v prvním projetí základní hry a byla to fakt nuda dávát každého bosse na první pokus.

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
27. 6. 2024 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rackler Proto mám nejradši Sekiro. Pure skill. Chceš upgrade? Fajn, nejdřív ale něco předveď a poraž bosse.

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Mě v Sekiru chybí ta možnost hrát hru na několik způsobů tak jako v ER. Magie, Inkantace, velké zbraně, malé zbraně, status efekty a nebo kombinace všeho možného

Piglampa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hruza. Ted je to tak lehke, zabijim bosse na 1.pokus. Mam dole 75bossu,takze pocitam ze posledni boss bude tezky a zabiju ho na 2.pokus 😭 .

Rackler

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Piglampa Používáš Spirit Ashes ?

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Piglampa Není v DLC jen 55 bossů?

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
27. 6. 2024 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Mělo by jich být 78. Teď jsem na ty reviews zase po čase koukla a připadá mi, že spíš převažují stížnosti na stuttering, fps dropy a celkově performance (která uznávám, že je horší než u základní hry). Ty na obtížnost jsou tam sice taky, ale nedominují. Jinak nárůst dmg v případě scadutree blessing lvl 20 se změnil ze 100 % na 105 %. To není zas tak obrovská změna (spíš se měnil průběh křivky).

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka Tak to jo, moje chyba. A jestli se jedná o jednotky procent, tak budiž. I já si právě všimnul, že negativní recenze se týkají spíše optimalizace než obtížnosti. Proto jsem byl udiven, že kvůli těm pár lidí by hrabali do obtížnosti.

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
27. 6. 2024 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Tady jsou k tomu grafy i čísla - na lvl 20 je rozdíl celkem malej, ale ze začátku je nárůst větší. A pak ještě někde kolem lvl 12 je trochu větší skok. Nejspíš to reakce na kritiku je. Ono se to pochopitelně i hodně medializovalo... Ale vzhledem k tomu, jaký je user score na PS a Xboxu, si nemyslím, že je to hlavní problém. (navíc kdo nepochopil, že má sbírat scadutree fragmenty, tak mu to nijak nepomůže) A taky není nic divnýho, že se po vydání hra balancuje - matně tuším, že třeba Radahna v základní hře nerfli a pak ho zas vrátili zpět :D. Nemluvě o tom, že teprve teď, asi před týdnem, dali možnost bojovat s Elden Beastem na koni, což je taky tak trochu nerf :)

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka To jo, stejně jako se většinou nerfují zbraně a když se jedná o pár bossů z několik desítek, tak to nijak moc nevadí. Ale když si hrajou s celou mechanikou, tam už je i těžší to vybalancovat. Naštěstí jich mám v invu asi 6, které jsem ještě nepoužil, takže to můžu aspoň takhle ovlivnit. :D

GoOdTiMe
GoOdTiMe
Level 44 Level 44
26. 6. 2024 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak si to PC hráči vyplakali, gratulace.

dedly

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to nemá logiku koupím si těžkou hru a pak brečím že je těžká :D nic bych nezlehčoval

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsme silnější než si myslíme. Nejdřív výhra u Helldivers a teď u Elder ring Jsem na nás pyšný

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle akorát tu hru "kazí". Zvlášť když jsem cca v půlce hry. DLC je pravda obtížnější, ale s těmi fragmenty a dalšími věcmi se to dá zvládnout. Na hlavních bossech občas zůstanu delší chvíli než je zdolám, ale není to žádná hrůza. Doufám, že dneska nepřijdu s tím, že jsem moc silný protože jsem do sebe dal x fragmentů. Navíc bych docela rád viděl jak a s čím hráči hrají, jak moc prozkoumali mapu a tak. Tak nějak si myslím, že by to leccos vysvětlovalo.

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie A proč tohle vůbec někdo řeší? Ideální je nastavení obtížnosti, kdy si člověk nastaví obtížnost na tělo. Naprosto nechápu proč někdo řeší že to pak mají lehčí.... Ve hrách jde hlavně o zábavu a tu si každej může nastavit pro sebe. Každej nemá čas u toho vysedávat a řeší nejlepší build atd...

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor To já chápu, ale autor hry je dost známý obtížností svých her. On si za tímto modelem stojí a neměl by ho měnit protože to je pro několik lidí těžší (tak moc, že tomu dávají negativní recenzi). A pokud vím, že nemám čas ani chuť tohle řešit, tak se do toho nepouštím. Recenze byly před vydáním hry, věřím že se jich nemalá část zmiňovala o boss soubojích, jak jsou akčnější, rozměnitější a rychlejší protože to tvoří nejpodstatnější součást hry. Pokud se dívají jen na výsledný čísla, tak to je holt jejich smůla.

Reklama
Reklama