Standard dnešního herního světa se nezamlouvá tvůrcům sérií Gothic a Risen.
V posledních letech se stalo standardem, že každá větší hra dostává různé dodatečné balíčky přidávající do hry další obsah. Hráčům se ale tahle politika firem v mnoha případech nelíbí a myslí si, že obsah DLC je vystřižen ze hry, aby vydavatel vydělal další peníze. Navíc u multiplayerových her dochází k rozdělení komunity. V německém studiu Piranha Bytes, které vytvořilo série Gothic a Risen, nechtějí o DLC ani slyšet a pro svůj nový projekt pojmenovaný Elex zvolili jinou strategii.
V Piranha Bytes nechtějí čelit debatám o dodatečném obsahu, a tak se rozhodli, že žádný pro Elex dělat nebudou. Vedoucí projektu Bjorn Pankratz v rozhovoru pro GameStar přímo řekl, že neuvažují o žádných smradlavých dodatečných balíčcích. Místo toho chtějí na trh uvést plnohodnotnou hru, na kterou by rádi v budoucnu navázali pokračováním. A právě druhý díl Elex už má být ve vývoji. Piranha Bytes totiž obdrželi finanční prostředky ve výši 150 tisíc eur, což má pokrýt 9 procent rozpočtu.
Elex je akční RPG titul, který je popisován jako post-apokalyptický sci-fi fantasy svět překypující originálními postavami, zmutovanými tvory, hlubokými morálními volbami a akcí. A právě post-apokalypsa, sci-fi a fantasy nejde hráčům moc dohromady. V Elex totiž budete využívat nejen meče, sekery, luky, kuše a harpuny, ale také moderní střelné zbraně, včetně brokovnic, plazmových pušek či plamenometů, a dokonce i magii.
Níže se můžete podívat ještě na nové video, představuje frakci Cleric. Jde o jednu z nejsilnějších skupin ve hře. Celkem budou ve světě čtyři frakce, které budou chtít tajemnou a mocnou látku Elex získat pro sebe.
Elex vyjde 17. října letošního roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One od společnosti THQ Nordic.