Fortnite vyžaduje spoustu času. Unreal Tournament již není ve vývoji.
Nedostatek času, moc práce na Fortnite a technologii Unreal Engine. To jsou hlavní důvody studia Epic Games, proč už nepracuje na střílečce Unreal Tournament. Naštěstí servery zůstanou nadále v provozu, ale fanoušci se musejí obejít bez dalších aktualizací, změn a vylepšení hry. Místo Unreal Tournamentu se v Epic Games věnují své chloubě. Tou je velmi populární Fortnite. Zároveň distribuují Unreal Engine a hodlají spustit vlastní digitální obchod, kterým chtějí konkurovat zavedenému Steamu od Valve.
Epic Games chtějí do svého obchodu nalákat vývojáře a vydavatele nízkými provizemi. Zatímco si Steam z prodeje her bere 30 procent, tak Epic Games požaduje pouze 12 %. Nová platforma se soustředí na hry pro počítače a nabídne i mobilní jednohubky pro Android. Brzy by mělo dojít k oficiálnímu spuštění. V roce 2019 se má katalog rozšiřovat o další nabízené tituly.
Je otázkou, zda Epic Games Store bude mít úspěch. Steam sice požaduje po vývojářích mnohem vyšší provize, ale zároveň má opravdu silnou komunitu hráčů. Pokud ho nezačnou ve velkém ignorovat studia a vydavatelské firmy, tak jen stěží Epic Games přiměje hráče, aby místo Steamu nakupovali hry u nich. Zatím totiž nemá nová platforma žádnou přidanou hodnotu pro hráče.
S 30% provizemi na Steamu jsou nejspíš nezávislí vývojáři smířeni. Vysoká provize vadí velkým vydavatelům, kteří mají dostatek finančních prostředků na založení vlastního digitálního obchodu: EA se svým Originem, Ubisoft s Uplay, Bethesda s Bethesda.net nebo Activision Blizzard s Battle.netem.