Zpět na článek

Diskuze: Euclideon – herní budoucnost, nebo fraška?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Warfaryn
Warfaryn
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jestli to není podvod, tak tleskám. Ale jestli to podvod je, tak by je měli zmlátit.

Daniel Libich
Daniel Libich
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3VL3R: V tvém posledním komentáři by jsi měl pravdu. Ale proto tohle je "revoluční technologie" že řeší tyto problémy. A jestli je vyřeší se ukáže časem. Osobně jím fandím, i když v to moc nevěřím. Děláš tu akorát nesmyslný flamewar.

noThx
noThx
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no těším se na to co dodat, ale moje nová PC sestava která je teprve ve vývoji mi hádám 100% vydrží a i ty další po ní toto je budoucnost možná dalších 10ti let

Lukáš Matička
Lukáš Matička
Level 1 Level 1
6. 8. 2011 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je podle mě budoucnost.

Qartter
Qartter
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No špatné to není ale pořád zůstanu u nelineárního, nudného, až příliš neakčního, s velmi vypracovanou grafikou u reálného života.

Indikatorccz
Indikatorccz
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypadá to zajímavě, tak mě napadá, že ženění s grafikou se vyplatil. Pokud opravdu nebudu muset používat na takové hry nejnovější pc sestavu, tak v této věci je určitě podporuji. "Já: Ano chci tě... Ona: CPU: 100%... Tak od teď jste hráč a herní software. PIXEL. "

D3VL3R: Mohl by jsi mi poslat odkazy do PM, abych se dočetl této novoty? Protože mě to dost zajímá. Děkuji.

Devo Devoš
Devo Devoš
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Problém spočívá v tom, že voxelové modely jsou velmi detailní a tedy i velmi náročné na konstrukci a případně i dynamické změny (pohyb ve voxelovém 3D prostředí, světla, stíny atd. ) . Voxelové animace totiž zpravidla konstruuje superpočítač. Proto i animáky v Pixar renderují klasickou metodou, než aby použili voxelovou grafiku. Snad už je to jasnější... 👍

Konvisek
Konvisek
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dřív nebo pozdíš se hry budou stejně podobat realitě, což o to, že to bude brzy, já jsem jen rád.

typas
typas
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no jestli je tohle fakt možný, tak je to celkem fajn

Qartter
Qartter
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3VL3R - oni ukazují atomy né shader... Tady nejde jestli to je herní engine nebo ne tady de o to , že ukazují novou technologii. 🙇

Ctirad Kolaja
Ctirad Kolaja
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím kolika zaplatily Epicu, za použití záběrů z Bulletstormu.

Strec
Strec
Level 26 Level 26
5. 8. 2011 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3VL3R: Kdyby jsi dokolečka nepsal jací jsou tu "tupci"/neobeznámení v "oboru" a raději jim to vysvětlil udělal bys chytřejší věc. Takto mi příjde, že tupci jsou na obou barikádách, jen který je větší? Snad, když to někdo nechápe, tak nepíšu jednoslovní odpověď + slabou urážku intelektu, ale trochu ho zasvětím (aspoň pokus o zasvěcení) .

Devo Devoš
Devo Devoš
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

škoda vysvětlovat někomu kdo není v tomto ohledu obeznámen...

Vixi
Vixi
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To- D3VL3R /: Pokud sem to já pochopil správně je to jenom nově vyvinutá technologie vykreslování, takže čistě můj osobní názor je že tato technologie určitě pude přeníst do již hotovích enginu až se trochu vyvine k použitelnosti na normalních pc. Takže to může znamenat že jednou se bude např v cryenginu bude vykreslovat místo polygonů těmi "atomi". Jenom by mě zajímalo co je na tom videu pravdy

Michal Maliarov
Michal Maliarov
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chlapi, tohle je jen zobrazovací technologie, nikoli celkový engine. Ta společnost doufá, že to nějaké studio využije jako součást enginu, aby měli díky tomu objekty ostřejší a realističtější vzhled. S nasvícením a animací to nemá nic společného, je to jen součást něčeho dalšího

Marigold
Marigold
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

😲 Zajímavé!

Terat
Terat
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3VL3R: No já si teda myslim, že tupej seš leda ty....

Wojki
Wojki
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenže to musí být pekelně náročný na HW...a vůbec ve hrách až taková detailnost je naprosto zbytečná

Devo Devoš
Devo Devoš
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ježiš, ale herní engine to být nemůže, jak se tady píše... bože to jsou tupci tady...

Qartter
Qartter
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3VL3R - ježiš to je ukázka atomů ne schaderu, animací a nasvicení... 🙇

Devo Devoš
Devo Devoš
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jenže animace ani nasvícení přidat nemohou, kdyby jsi četl tento článek někde na odbornějším webu

Terat
Terat
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

D3VL3R: pokuď by si poslouchal a četl zjistili by si že toto je jen ukázka aktuální verze.... Což znamená že to mohou změnit.

Devo Devoš
Devo Devoš
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tohle nemá šanci, chybí shadery, animace a nasvícení. Ve hrách nemá tento engine šanci

enycz11
enycz11
Level 1 Level 1
5. 8. 2011 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jasně že polygony, aby grafika nějak vypadala tak se to muselo vyhlazovat ale zase atomy kterejch na jeden objekt bude potřeba třeba 500 milionů atomů a to je ještě málo. . tak to vyjde obojí na stejnou náročnost. A na vývoj takový hry která by vypadala reálnějš by padlo mnohem víc peněž než na hru s polygonama. Třeba už by hra nestála 1000 ale 5000.

Reklama
Reklama