Zpět na článek

Diskuze: Euro Truck Simulator 2: Heart of Russia nevyjde

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2022 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Člověka vnímajícího toto jako čistokrevný hráč to dozajista hodně zamrzí. Ale je to jejich produkt, jejich práce, jejich potencionální prachy, jejich rozhodnutí, jejich věc. Můžeme o tom debatovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat. SCS určitě nejsou nadšení, že o tomhle museli rozhodovat. A hlavně - kdo by to byl ještě "před pár týdny" vůbec čekal, že se tohle všechno stane...

Mighty

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ať to vydají jako Heart of East... :D proč se lidstvo rovnou nesnaží celé Rusko smazat z mapy ? :D

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
1. 6. 2022 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasické pokrytectví - netaháme politiku do her, ale tohle kvůli politice nevydáme ... kdyby aspoň všichni radši drželi pusu, protože takhle se jim to vrátí jako bumerang. Hra o ježdění skrze různá města/krajiny, která o politické téma ani nezavadí a už se to nehodí vydat, protože by to mohlo být spojeno s jakousi domnělou podporou války a Ruska. Výborná doba, kdy se autoři raději podřídí části společnosti, co by je odsoudila, než si stát za svým. Už ani nevím, jestli můžu vůbec slovo Rusko napsat, aniž bych byl kdekoliv v diskuzi označen za trolla ze sputniku :D

Ondra

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfix Víš, poslední dobou kdy vidím co všechno jsou Češi schopni napsat, protože závidí Ukrajině, tak by mě ani neudivovalo, kdyby z tohohle někdo neudělal kauzu a nepoškodil jméno studia.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfix Doporučuji si přečíst původní vyjádření autorů na jejich stránkách (https://blog.scssoft.com/2022/05/heart-of-russia-dlc-statement.html). Zejména šestý odstavec, ve kterém svůj postoj jasně vysvětlují. Je to jejich rozhodnutí. Stojí si za ním. Jistě to nebylo snadné rozhodnutí, protože je zřejmé, že je finančně silně poškodí. Takže nechápu, v čem vidíte pokrytectví?

Jaroslav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert American truck simulator byl vydán v době kdy USA nadále okupovali, pod lživou záminkou od roku 2003 Irák, Afghánistán ad. Tam je to pokrytectví a ani se mi nesnažte vnucovat názor že je to něco jiného, není a kdo to obrovské pokrytectví nejenom CSC Software nevidí tak je hlupák!

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 6. 2022 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není to nic pro mě ale nepochybuju o tom že to jednou vyjde. Je za tím určitě hromada práce a takhle malé studio to potřebuje takže to nemohou odepsat. Ale dobře vědí že kdyby to vydali tak schytají kritiku jak od rozumných lidí tak od těch velmi hloupých, nebudou mít tak velké prodeje a podobně takže se nedivím. I Ruské hry to budou mít těžké a budou se odkládat na dobu kdy se situace zklidní a vrátí se to do normálu. Potkalo to The Day Before a čekám že ani Atomic Heart nevyjde jak má. Tolik bordelu obecně pro jednoho maličkého človíčka který si musel dokázat že on velký a silný jako medvěd a blbci v jeho okolí co ho poslechnou. :D Teď díky tomu všichni v Evropě dělají ramena ale až se to přežene tak se s ním bude zase vesele obchodovat jako před tím protože jak jde o peníze tak se na všechno rychle zapomene... viz třeba Německo.

Revers

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Tohle malé studio má už více než 200 lidí :D

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak se nám tu z komentářů stal nový Aeronet. Smutné. Zcela chápu kroky SCS Software. Za stávající situace je vydání tohoto rozšíření nevhodné. Tak snad práce nepřijde vniveč a časem se fanoušci nové mapy dočkají.

cibulový punk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Také mě to děsí, jaká individua sem chodí a jsou mezi hráči.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 6. 2022 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cibulový punk No děsivé je hlavně to kolik lidí tady u nás jako Republice obecně je tak vygumovaných a primitivních že když někdo řekne něco nehezkého i když pravdivého o Ukrajině tak je to hned rusofil, kolaborant, putinovec a další podobná slova jednoduchých pepíků kterým nedochází že svět není černobílí a že není nutné slepě zastávat tu stranu kterou ti cpou v televizi a ignorovat realitu která se v zájmu propagandy potlačuje. Už jsme na tom s indoktrinací skoro tak nechutně podobně jako USA. Za chvilku nám v televizi řeknou že nějaká zapadlá zemička co nás ani nenajde na mapě s armádou dvou Toyot Hiluxů z osmdesátých let s korbou plnou kamenů nás ohrožuje a chce nám vzít naší "svobodu" a proto je potřeba jí napadnout a my budeme jásat. To je nechutný. :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
1. 6. 2022 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines asi tak 👍

Alex
Alex
Level 1 Level 1
1. 6. 2022 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Politika do her nepatří. Nebudu psát co vedlo k napadení Ukrajiny, to si každý může najít na internetu, bezdůvodně to nebylo. To že je dnes moderní podporovat nacionalisty je samo o sobě k zblití. Každý se chce zviditelnit ohledně Ukrajiny. To by v tom případě museli přestat podporovat i American Truck Simulator, protože USA napadají cizí země neustále. No nic, SCS se u mně v tomto neskutečně shodilo a přestávám je podporovat nákupy dalších DLC. A co se týká ruské mapy. Ještě je tu RusMap, která je docela vymazlená a nádherně vystihuje ruskou atmosféru. Takže zůstanu u ní.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alex Budu se rvát až do roztrhání těla, abyste měl právo se zcela svobodně mýlit.

cibulový punk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alex Píšeš, že nebudeš psát o tom, co vedlo k napadení Ukrajiny. Tak o tom nepiš, ještě když tvrdíš lži.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 6. 2022 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cibulový punk Lži to nejsou. Ale zároveň je to chabá záminka k napadení cizí země. Napsala se hromada článků o tom jak jim tam bují neonacismus a korupce. Jak se vychovávají děti k nenávisti a posílají do Evropy tyhle sr*čky šířit ale na to se tak nějak zapomnělo protože jde o univerzálního nepřítele Rusko tak se hned všichni tváří jako že se jich ten konflikt týká. Když dnes vidím ty články jak se barvitě rozepisují krutosti války, jak trpí civilisté a jak jim musíme pomáhat tak budu do budoucna velmi zvědavý jestli se tak bude psát i o tom až zase někam vlítne NATO s Amíky u pasu protože se tomu do teď tak nedělo a o jejich a našich zločinech muselo lidi informovat až Wikileaks. :D

Jaro

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Môj názor je taký, že DLC Heart of Russia by malo vyjsť. Je za tým kus práce a veľa fanúšikov ETS2 si to želá a zaslúži. Normálny človek nebude prirovnávať pc hru ku konfliktu na Ukrajine,to nemá nič spoločné s tým. Akože miešať špinavú politiku so zábavou je choré...držte sa zdravého rozumu a úsudku

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
3. 6. 2022 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaro však ono vyjde

gigi1892
gigi1892
Level 11 Level 11
31. 5. 2022 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych všechny ty internety zrušil 😀 . Každej by si mohl myslet co chce,ale neměl by to kde prezentovat ,tím pádem by nemohl nikdo nikoho obvinit ,že si myslí něco špatně. Nejdřív dva roky masírka o tom jak je covid strašnej ,očkování je super,neočkovaní jsou zlý,Teď zase masírka o tom jak je Rusko špatný,Ukrajinci hodný a každej kdo odmítne tahání politiky a války do jiných odvětví je hned proruskej troll. Už mně to, jak nám pořád někdo podsouvá co je dobrý a co špatný začíná srát .Sice si můžu myslet co chci ale nesmím o tom nikde mluvit. Informačně názorová totalita.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co mi na te situaci studia SCS Software vadi, je jejich pokryteckost a alibismus. Respektuji nazory druhych a pravo mit svuj nazor, ale tohle, co se deje v teto situaci, neni vlastni nazor, ale pretvarka a groupthink. Napriklad sve jednoznacne politicke rozhodnuti manipulativne spojuji se snahou byt apolityckymi. Nebo sve vlastni ciny nepovazuji za neco, co je jejich vlastnim autentickym vyjadrenim jejich pozice, ale jako neco, co bude mit vyznam az podle interpretace druhymi. Pokud DLC vydaji a nebudou tim chtit vyjadrit podporu ruskemu napadeni, nebude to podpora ruskeho napadeni, i kdyby to tvrdil cely zbytek sveta. Pokud by naopak tim svou poporu ruskemu napadeni vyjadrit chteli, neprestane to byt jejich vlastnim vyjadrenim podpory, i kdyby vsichni ostatni tvrdili neco jineho. V tehle situaci pozoruji u SCS Software zbabelost a podlehnuti manipulaci. Jejich vlastni slova a akce by mely byt interpretovany predevsim jimi samotnymi, nikoliv interpretaci okoli. Kdyz udelam nejakou akci, mel bych predevsim ja sam vedet, co tim myslim a vyjadruji a vyznam te akce se nezmeni tim, ze ji nekdo manipulativne vylozi jinak. Pokud se studio opravdu ztotoznuje s vetou: "Studio se sice snaží být maximálně apolitické, avšak jednoduše nechce, aby vydání datadisku bylo vnímáno jako podpora nebo tolerance ruské agrese." za sebe to vnimam jako priklad nejvyssiho stupne bezpaterni bezpohlavnosti zmanipulovane loutky, ktera ceka na okoli, aby ji ostatni rekli co si ma myslet a jak si ma sve vlastni ciny vykladat. Mimochodem, hru nevlastnim, nikdy jsem ji nehral (neni to muj oblibeny zanr) a nemam k ni zadnou vazbu, takze mi z hlediska hrace muze byt vydani DLC uplne jedno. Vadi mi proste ten bezduchy pristup a poddani se groupthinku.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
31. 5. 2022 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Souhlas 👍

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
31. 5. 2022 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand To je sice moc hezký, ale když si představím být v pozici vlastníka toho studia, tak chápu proč udělali tohle místo toho aby čelili PR katastrofě.

Tomule

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Sdílím podobný názor, když jsem takto podobně reagoval na reddit když na pcgaming to nasdílel nějaký člověk. Šel jsem okamžitě do mínusu. Jsou to jenom oportunisti skáčou na rozjetý vlak, aby nebyli stranou. V rámci prohlášení si nezapomněli pochlubit, že také pomohli Ukrajině v dobročinné akci atp. Pomáhat je hezky a proč to musím všem a všude říkat? Stejný to bylo asi 2-3 týdny zpátky na twitteru kdy si lidé přeháněli mezi sebou a fotili kolik poslali na Ukrajině na pomoc. Taky mě vadí stávající situaci, ale neházím všechny do stejného pytle. Brát politiku do Sportu mě odjakživa pil krev, teď ještě do herního průmyslu. Kde i tak trochu pohybuji jako creator. Sleduje někdo CSGO scénu? co udělali s Gambit a teď NaVi? rozhodli vyhodit ruské hráče protože byli "high reputational risks for the club" Jeden tam měl možnost změnit občanství, aby mohl zůstat dál v sestavě. Zkuste vžít do kůži vývojáře co na tom dělali a dali všechno, pak nějaký branding manažer či ňouma z oddělení PR si takto rozhodl. Já jsem tak rád, že před 2 lety jsem odmítl práci v této firmě, protože na pohovoru byli tak nahoněný egem, že by doletěli dřív na Mars než Elon.

Johan
Johan
Level 36 Level 36
31. 5. 2022 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Souhlas též...

Raymy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já tam tedy spíše čtu, že ho v dohledné době nevydají. Nikoliv, že ho nevydají vůbec. Ve své podstatě ani neřekli nic nového oproti dřívějšímu prohlášení.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
31. 5. 2022 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raymy Jn tohle je info starý 2 měsíce a vidím to tak že to jen odloží na neurčito a až se situace uklidní tak to vydají.

cibulový punk

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl A pod jiným jménem :D

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
31. 5. 2022 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A nebylo by lepší to vydat s nějakým prohlášením a dát třeba 80% výdělku na Ukrajinu? nebo třeba i 100%, lepší než to hodit do koše.

jaryncip
jaryncip
Level 1 Level 1
31. 5. 2022 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 doporučuju seriál the devil next door kde je soud s ukrajinským náckem co pěkně vyhlazoval za druhé světové... ale jooo víc peněz ukrajině ať už Zelenskyj neškemrá... sice se nám v ČR válí už přes 100 000 ukrajinců na nádražích ale to čechy netrápí... co oči nevidí, to srdce nebolí...

Johny
Johny
Level 20 Level 20
31. 5. 2022 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady žádné "správné" rozhodnutí není. Ať se rozhodnou jakkoliv, nějaká skupina se stále bude cítit uražena. Jsem z této zprávy zklamaný. Do ETS2 jsem se zase vrátil (jakoby mi to točení volantem nestačilo v práci) a na Ruské rozšíření jsem se těšil, protože tam ty silnice by mohly být opravdu zajímavé. Sere mě jejich rozhodnutí, ale respektuji ho a počkám. Co jiného mi taky zbývá... Každý se v této situaci cítí jinak. Hádám, že Texas pro ATS si projde tím samým. :D Nemyslím si.

Raymy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Tak srovnávat vojenskou agresi jednoho státu vůči druhému s činem jednoho šibnutýho maníka je docela úlet. To by nikdo nevydal nikdy nic.

Alex
Alex
Level 1 Level 1
1. 6. 2022 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Doporučuji si najít mód RusMap. Je to bomba.

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

běžte už všichni s tou ukrajinou do...

FoneX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip zajeď si tam pane, než budeš pindat na Ukrajinu

Johan
Johan
Level 36 Level 36
31. 5. 2022 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FoneX O Ukrajině víš dle reakce víš kulový a ty jsi tam snad byl?

T800
T800
Level 31 Level 31
31. 5. 2022 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, nezávidím jim to. Jakékoliv rozhodnutí je defacto špatně. Kdyby to vydali, tak by byli pranýřovaný za svojí ignoraci k současný situaci a teď dostanou čouda za to, že se nechávají ovlivňovat politickým děním. Za mě se rozhodli správně.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
31. 5. 2022 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tak tohle je dost smutné, zahodit spoustu práce jen kvůli tomu, že je někde válka.A že těch válek po světě je,ale o nich se nemluví, protože jsou nezajímavé. Mohli to klidně odložit na neurčito a vydat později až se to celé přežene a ne rovnou zahazovat. Je to škoda no,že další ze studií naskakuje na vlnu rušení ze strachu cancelnutí od hráčů. Dost ukáže ,jak si povede Atomic Heart od rusů 🤔 Pokud SCS soft hodí toto DLC jako charitativní (výtěžek pro UA),tak si ho už z principu nepořídím, když chtějí zůstat apolitičtí a dělají přesný opak.Tak nějak čekám, že tenhle komentář dostane dost mínusů 😉 Jako vždy,když se jedná o politiku a člověk nenaskočí na current thing 😀

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
31. 5. 2022 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Já si šel dneska do obchodu a woilá Ruská zmrzlina, mám rád tu tradiční smetanovou, na ní byla vlajka UKR.. tuž zvolil jsem čokoládovou neměla ani zmínku o UKR. Btw studio může poslat výtěžek třeba na/do Yemenu, Saudské Arábie či Kuby a dalších.. wait it's not interesting..

Reklama
Reklama