Chtějí se věnovat příběhovým hrám a posunout tento žánr kupředu.
Fanoušci příběhových her Heavy Rain a Beyond: Two Souls se mohou těšit nejen na Detroit: Become Human (naše dojmy), který vyjde v roce 2018 na PlayStation 4, ale také na novinku od ex-zaměstnanců francouzského studia Quantic Dream. Pár zkušených tvůrců totiž založilo v Londýně nové studio a hodlají zúročit zkušenosti z vývoje těchto oblíbených příběhových her.
Nově založené studio vede kreativní ředitelka Caroline Marchalová, která v Quantic Dream pracovala jako hlavní designérka na Heavy Rain a Beyond: Two Souls. Do svých nových her se bude snažit přinést inovativní a přístupnou interakci se zaměřením na příběh, který bude určen hlavně pro mainstreamové hráče, kteří milují Breaking Bad nebo Fargo.
Spolupráci s Davidem Cagem, šéfem Quantic Dream, si v rozhovoru pro GamesIndustry pochvaluje, ale zároveň chce prozkoumat nové území v žánru příběhových her a toužila pracovat v menší firmě. „Vývoj AAA titulů je úžasný, ale také docela vyčerpávající,“ dodává.