Codemasters doufá, že závody monopostů Formule 1 budou tak důležité jako FIFA u Electronic Arts + detaily.
"Neexistuje žádný důvod, proč nemůže být F1 důležitou součástí našeho každoročního vydavacího plánu, jako to má EA s fotbalem FIFA," prozradil Rod Cousens, šéf Codies, pro MCV, a pokračoval: "Věřím, že jsme s touto licencí vyhráli, protože závodní hry jsou pro Codemasters důležité."
Společnost Codemasters získala licenci pro F1 do roku 2012, Cousens je ale přesvědčen, že mohou získat práva i na další roky: "Konkurence by se musela vydat jiným směřem, vymyslet něco revolučního, aby nás porazila a získala licenci F1. Nejsem si jist, zda se někdo takový vůbec najde."
"Osobně bych byl rád, kdyby se nám podařilo vydat každý rok jeden díl, hráči chtějí hrát s aktuálními a novými věcmi, stejně jako je tomu o fotbalu," řekl Stuart Hood, hlavní designer F1 2010, a dodal: "Jediným důvodem, proč jsme v roce 2009 nevydali současný titul F1 2010 byl ten, že jsme chtěli, aby hra byla aktuální a ze současnosti."
Z výše zmíněného to vypadá, že Codemasters má našlápnuto na další velmi dobou sérii, která se u hráčů určitě stane populární. Doufejme, že do každého nového dílu přidají dost inovací, aby se z toho nestal pouze díl, jenž nabídne nové monoposty a aktualizované soupisky jezdců či týmů – prozatím bychom se toho bát neměli, F1 2011 obsáhne přibližně 100 vylepšení a podle všeho také možnost řídit Safety Car.
Více informací o F1 2011 naleznete v našem dřívějším zpravodajství. Pokud jste minuli recenzi F1 2010, naleznete ji zde (máme také videorecenzi).