Lionhead Studios se chce zaměřit víc na akční stránku hry, neopomene však ani tradiční RPG prvky a příběh silně propojen s postavami.
Josh Atkins, senior ředitel designového týmu u Lionhead Studios, kolegům z britského CVG prozradil, že se u třetího dílu RPG série Fable snaží posunout dál a nabídnout hráčům nové zkušenosti. Každý díl série Fable byl podle něj akčním RPG titulem. S trojkou to má být však malinko odlišné, v ní se chtějí zaměřit ještě víc na akci, i když ve hře stále zůstanou některé klíčové prvky z RPG (například ptačí pohled na svět).
Atkins si dále myslí, že Fable potřebuje malinko změnit směr. "Už i v závodních hrách se objevují náznaky RPG a my chceme Fable 3 posunout víc k tradičním akčním hrám, které nabízí příběh silně propojen s postavami," dodal Atkins.
Nezapomeňte si prohlédnout novou galerii, v níž naleznete pět nových obrázků. Fable III vyjde 29. října letošního roku pro Xbox 360 a později také na PC.