Zpět na článek

Diskuze: Far Cry 6 má být údajně představena příští měsíc

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
10. 6. 2020 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prostředí je naopak nejlepším aspektkem V dílu. Mne se nejvíce pro své zasazení líbila IV. A kde jsme jěšte nebyli? Vzpomínáte na Crysis 3, kde příroda postupně prorůstá opuštěným moderním městem? Taková by se mne líbila VI. A doufám v lepši balanc zbraní, v době hrané V jsem zkoušel veškerý arzenál, kdy nakonec nejefektivnější byla základní útočná puška a později M60. A hra by mohla být brutálnější včetně odstřelování částí lidských těl. A zcela bych vypustil jakékoliv naskriptované části hry (mne nejvíce na V vadila ta úvodní automobilová přestřelka - FarCry se vždy snažím hrát stealth).

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí S tím souhlasím. Pětka mě bavila vlastně asi jen pro své zasazení, kdy je jednoduše vždycky super postřílet pár fanatiků. 😀

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PlayStation
10. 6. 2020 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já už Ubisoftu jejich hry nežeru... Zahraju si AC Valhalla pro zasazení do severské historie, ale generické a stále se opakující hry mě přestávají bavit.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2020 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pětka mě neuvěřitelně bavila a Montana byla skvělá. Za mě nejlepší díl série. Jsem HODNĚ zvědavej, kam to posunou tentokrát. Oddychová FPS, proč ne :-)

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
10. 6. 2020 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Souhlas!

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 6. 2020 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přál bych si po čase opět pořádnou džungli, ideálně ve spojitosti s mořem a ostrůvky. Nebo naopak třeba poušť, zkrátka zas jednou nějakou exotiku. Takový Madagaskar nebo Nový Zéland, to by byla nádhera, na těchhle ostrovech se najde snad všechno- od vysokých hor přes pouště a džungle až po vodopády a oceán, starobylá městečka evropského střihu i domorodé vesničky. A hlavně už si strašně dlouho přeju v sérii díl s dinosaury, toto přání má dle několik let staré ankety od Ubisoftu velmi mnoho hráčů a do série by seděli, tak snad se jednou dočkáme. :)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
10. 6. 2020 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já chci 5ku zase :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě zůstává nejlepším dílem Far Cry 4

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2020 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidíme,co z toho vyleze.Mě bavily všechny FC až na New Dawn.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
10. 6. 2020 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tbh s tímhle "únikem" bych mohl přijít i já :D každopádně co jsem viděl, tak se mluví o tom, že nový díl by se mohl vrátit zpět do exotiky, prý jižní nebo střední amerika. a pak je tu tenhle ověřený uživatel Resetery, ale tam člověk nikdy neví: https://imgur.com/x8yzzN2

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
10. 6. 2020 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já myslim že nové Far cry bude zasazeno do western prostředi. Nová mapa a nové postavy a nový příběh. Myslim že je western ted v kurzu kvuli Red Dead Redemption 2. Jen muj názor protože vubec nevim a nedokážu si vybavit kam by Far cry mělo směřovat. Jen muj názor. :)

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2020 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaldos Nemyslím si to, spíš je teď populární sever/Skandinávie, ale rozhodně by mi westernové prostředí nevadilo! To já můžu! Zovna RDR 2 hraju a mám objednanou sběratelku Desperados III. :-D

kaldos
kaldos
Level 22 Level 22
10. 6. 2020 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Western by právě v podání Far cry mohla být zábava. Taky bych to bral. - :)

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sem hodně zvědavej, kam to povedou vzhledem k událostem 5 a New Dawn. Jestli to ovlivní celej svět a udělaj z toho postapokalyptickou sérii, tak budu dost zklamanej.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2020 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Toto je tak stagunujúca séria, kde sa mení iba zasadenie, že sa čudujem, že sa toho fanúšikovia ešte neprežrali.

Dom ino
Dom ino
Level 21 Level 21
10. 6. 2020 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Tak to, co jsi napsal, sedí snad na všechny současné herní série od Ubisoftu, ne jen Far Cry...

Gejms
Gejms
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom ino AC mění jen zasazení? aha tady někdo usnul na pár let :D

Dom ino
Dom ino
Level 21 Level 21
10. 6. 2020 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gejms Nebylo to myšleno až tak doslova, ale jak píše třeba Jonas o pár komentářů nahoru, tak série jde kvalitou neskutečně dolu a vše je děláno jak přes šablonu. Změní se jenom prostředí, lehce vylepší grafika, příběh jak z telenovely a přidá se nějaká lehká "vychytávka", která je většinou stejně vykradená z jiné UBI série (např. dron z watch dogs převeden do sovy/orla v AC). A když přišla změna o které se hodně mluvilo - soubojový systém, tak ten pro mě zruinoval celý AC zážitek, jelikož se tam vůbec nehodil a zdaleka nefungoval tak, jak bylo zřejmě zamýšleno... jako ve Witcherovi. Ale to už je otázka názoru.

Mike86
Mike86
Level 3 Level 3
10. 6. 2020 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dom ino Ubisoft rád vykrádá sám sebe, ten freerunning u AC přebrali z Prince, věže pro FC zase z AC, teď ještě ten dron z WD v AC. On ten UbiSoft si snad náhodně si vybírá prvky z jedné hry a dává je do druhé. Když ta korporace vyrábí tolik her s otevřeným světem, tak na to už musí mít snad nějakou šablonu, neboť podle toho to vypadá. Ono celkově není dobré, když jakákoli firma vyrábí několik her stejného či podobného žánru. Také docela nechápu, proč se autoři nerozhodli pro současný Londýn, který by byl pro styl této hry jako dělaný (minimum střelných zbraní, spíše zbraně na blízko). Jenže ne. Oni se raději vzhlížejí ve filmu V jako Vendeta.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 6. 2020 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gejms AC se nemění s každým dílem, ale po "generacích" cca dvou, tří dílů (nepočítám 2D hry), které mají společné uživatelské rozhraní, rámcové zasazení, někdy i hlavního hrdinu, dále velmi podobnou grafiku, herní mechaniky i ovládání: 1. generace: AC1, Bloodlines - Altaïr, křižácké války 2. generace: AC2, Brotherhood, Revelations- Ezio, renesance ve Středozemí 3. generace: AC3, Liberation, Black Flag, Rogue- Kenwayovi, koloniální Amerika 4. generace: Unity, Syndicate- revoluční Evropa 5. generace: Origins, Odyssey- Antika ve Středomoří Jsem zvědavý, jestli Valhalla bude patřit už do šesté generace, což by dávalo větší smysl, nebo ještě do páté. U Far Cry pak můžeme vysledovat něco podobného, i když v menším měřítku: 1. generace: FC1, Instincts, Evolution- Jack Carver, Mikronésie 2. generace: FC2 3. generace: FC3, Blood Dragon- Rook Islands 3.5. generace: FC4, Primal- evropsko-nepálská tajga 4. generace: FC5, New Dawn- Joseph Seed, Montana Tak uvidíme, jestli Far Cry 6 začne svou generaci, dle všeho by mělo. :)

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
10. 6. 2020 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Vždyť každej novej díl přinesl plno novinek a vylepšení. Já jsem teda spokojenej. Co by jsi udělal z dalším dílem ty aby série nestagnovala?

CasH1Scz
CasH1Scz
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Přesně, tahle série upadá jako západní civilizace..

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
10. 6. 2020 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No mě se právěže líbilo zasazení pětky asi zatím nejvíc ze všech Far Cry.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejnak luk a šíp používám ve skoro každém Far cry takže mě to v Primal vyhovovalo 🥴 Jinak k tématu máš pravdu, Jurský park ve Far cry by mohl vypadat dobře, ale to se myslím nestane :-) (leda v rámci nějakého "šíleného DLC")

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
11. 6. 2020 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Tak aspoň někomu je ten luk k radosti- když jsem měl ve trojce ulovit vzácného pantera lukem, tak jsem si rval vlasy. :D Mě se Primal celkem líbil, vyhovovala mi i menší mapa, akorát tam bylo zbytečně moc craftingu, 3 upgrady každé chýše a každého vybavení si mohli odpustit. :) Jestli máš u Jurského parku na mysli problém s copyrightem, tak žádný není- film je natočen podle knihy Michaela Crichtona, která se zase silně inspiruje v románu Ztracený svět od A. C. Doyla, ten je starý přes sto let a žádný copyright se na něj proto nevztahuje. Pokud by tedy nevyužili přímo postavy a názvy z Jurského parku a nechali jen premisu, žádný problém s právníky by neměli. :)

Larry

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šestka by mohla být z KLDR, sběratelka s figurkou Kima, to bych i koupil :D

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

presne tak.. vybornej server jsou novinky, kde vam daji prostoru az az a urcite si tam budete pripadat jako mezi svyma, a o to preci jde (.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aha.. trojecku jsem urcite dohral, ale na poker si nepamatuju.. vlastne jedina hra, ze ktery mam vzpominku na poker je watch dogs mimoto poker nesleduju, nehraju takze asi proto ten nezajem ((:

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Far Cry 5 mě hodně bavil. Chytlo mě jak zasazení, žádný hledání věží, parťáci, záporné postavy, které měly charakter a nebyly typu "Jsem prostě magor, chci tady všemu vládnout". Bylo to pro mě fakt milý překvapení, ale nemůžou to furt omýlat dokola. Byl bych rád, kdyby další hru udělali po vzoru prvního dílu. Na ten nedám dopustit. Uzavřenější prostory, které by stále dávaly možnost kudy dojít do cíle, ale za to by byly různorodé, víc se soutředit na příběh, dát tam zpět mutanty... to by bylo blaho. :D

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten sem v trojce nehral ((((:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 6. 2020 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Tak to jsi trojku nedohrál, protože ve dvou hlavních misích je povinný. :-)

Gejms

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra potřebovala změnu a tu dostala, a ještě ta změna byla ku prospěchu. Ale shrneme to tak že 100 lidi 100 chuti nikdy se hra ne zde líbit všem, i witcher má svoje odpůrce, kterým se hra nelíbí a je pro ně nuda, i když je to jednoznačně nejlepší hra posledních pár let. :)

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

petka je cool – cerpa to nejlepsi z dilu predeslych

Johny
Johny
Level 20 Level 20
10. 6. 2020 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Poker tam chybí.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otazníčková open world FPS rubačka s tatau skillz, zvířátky a bylinkami měla kouzlo ve třetím, možná ještě ve čtvrtém dílu. Pátý díl měl hezké zasazení, ale únava materiálu byla znát. New Dawn jsem už ani nehrál. Šestý díl... Zajímá mě zasazení, víc asi už ne. Možná aby to nebylo furt to samé, vrátil bych se do minulosti, ne moc, ale dost na to, aby to nebylo furt to samé... Napadá mě koloniální doba, nezmapovaný tropický ostrov s několika kanibalistickými kmeny, možná nějaká spešl zvířátka, vynechat ochočování divokých šelem (lovecký pes max nebo jeden coop parťák), víc se zaměřit na survival, méně na RPG. Různé pasti od domorodců a tak... Zbraně by musely odpovídat době a nebyl by to asi takovej banzai masakr, jako obvykle. A úkolem by bylo "jen" přežít všechno. Takže zkombinovat Tomb Raider 2013 / King Konga a nějaké FPS v historické době se survivalem. Takové Far Cry by se mi líbilo :)

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Far Cry už mi moc neříká. Je to pořád to samé dokola v nijak zajímavém prostředí. To spíš AC kde se alespoň podíváme na zajímavé prostředí když už děláme to stejné podesáté :D

Frederik

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto. Uplne jsem si oddychnul, ze hra nenabizela absolutne nic co by me lakalo ji hrát

Kamil

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím. Ja uz si ani tu Valhallu nezahraju. Odyssey bylo něco tak priserneho, ze to dorovnalo Syndicate. Zacinam si myslet, ze hry v Ubisoftu vytvari automat.

Ondrej_V

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kamil Sranda je, že Odyssey a Syndicate měly Quebec jako "hlavní" studio. Obě hry beru jako nejslabší AC. A obě z Quebecu... Teď na tom maká Montralský tým v čele s Ashrafem Ismailem (AC IV Black Flag, AC Origins) a Darby McDevitt dělá příběh (Revelations a IV Black Flag plus trochu práce na Unity). AC od Ubisoft Quebec bych už automaticky přeskakoval.

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
10. 6. 2020 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kamil to je možný :D přijde Yves k počítači navolí koordináty "Our Top IP" "open world" "Gender generator " "quest random roll" "Loot random roll" "Microtransactions - YES" "season pass-yes" "additional purchase- Yes" a má hotovou hru :D

1234

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavni postava bude cernej chlap predelanej na zenskou a hlavni zaporak bude bilej, kterej bude vrazdit nevinny mensiny.

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Dneska bude stačit když tam bude záporák policajt co dělá svou práci. :D

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines vam uz z toho pseudoboje za neposkvrnenou rasu vazne hrabe ((((:

skylines

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@23cicer Ani ne. Jen mě nebaví že se z docela normálního incidentu dělá kdo ví co jen proto že oběť byla z nejuplakanější menšiny na světě. Na Filipínách je policií zabito desetkrát více lidí a v Brazílii sedmkrát více než v USA. K tomu je ve státech zabito policií dvakrát více bělochů než černochů a hispánců oproti černochům jen o cca 25% méně. Takže tahle trapná komedie je jen další vrtění psem. :)

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines ten incident byl posledni kapicka v mori dilcich spolecenskych pruseru.. jinak sovnavat establishment usa s brazilii nebo filipinama chce odvahu (.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
11. 6. 2020 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines A proč to ty a tobě podobní neustále taháte na herní web, kde to NIKOHO nezajímá? Kandidujte si s těmi svými rasovými problémy a korektností do politiky a změňte svět. Přestaňte tím zamořovat a obtěžovat diskuze. Díky.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
10. 6. 2020 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ubisoft se asi ještě minimálně nějakou dobu nevzdá svojí politiky "vytvořte si vlastní postavu, ať jsme z obliga". Je ale otázka, jak moc ten editor postavy bude různorodý, v takovém ME: Andromeda od Bioware de facto absentovali běloši, tak doufám, že se toho nechytnou i v Ubisoftu.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
10. 6. 2020 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Ty musíš mít těžkej život...

Reklama
Reklama