FIFA 13 zase o krok blíže k realitě
FIFA 13 Novinka FIFA 13 zase o krok blíže k realitě

FIFA 13 zase o krok blíže k realitě

Redakce

Redakce

18

Dozvěděli jsme se první detaily a pokochat se můžeme prvními obrázky.

Reklama

Dalo by se říct, že virtuální fotbalová sezóna by se dala rozdělit na dvě části. První polovinu se hraje nová FIFA, druhou polovinu se čeká na zveřejnění nových informací a následné vydání ročníku nového. Kromě prvních screenů z rané BETA verze jsou zde i první informace.

Mezitím, co stále virtuálně čutáme ve FIFĚ 12 s novým tematickým přídavkem Euro 2012, v Londýně proběhla pod vedením hlavního producenta Davida Ruttera utajená předváděčka. Dle jeho slov má FIFA 13 pět základních vylepšení, podobně jako tomu bylo minulý rok. Co nás tedy čeká a nemine?

V EA Sports se stále snaží přiblížit realitě a tak začali u realističnosti kontroly balónu. Předělán je systém přebírání nahrávek a centrů, s krycím jménem First Touch Control. Nyní bude mnohem více záležet na síle, rychlosti a výšce centrovaného balónu a samozřejmě také na hráčově technické vytříbenosti. Jako vždy bude rozdíl centrovat s Xavim v porovnání třeba s Jiráčkem.

Další věc, kterou nová FIFA nebude postrádat je Impact engine. Mělo by ubývat bugů, jelikož engine byl dlouhou dobu laděn. Navíc je doplněn také o nové hodnoty v oblasti boku, kyčle a horní části těla. Nereálných srážek by tak mělo být pomálu. Úprav se dočká i systém driblingu, tedy tahu s míčem. Tam změny zatím nebyly specifikovány. Počítá se však se ztížením situace. Kolikrát se vám například ve FIFA 12 stalo, že běžíte na branku a míč se vaší nepozorností zadrhne za vámi a je po brejku?

Taktiky mezi námi určitě potěší překopaný systém zahrávání přímých kopů. U rozehrávky se nyní může o míč „poprat“ až trojice hráčů. Budete mít hlavně možnost soupeře pořádně zmást. Falešný náběh za zeď, následně jeden hráč přeběhne míč, stejně tak to udělá druhý hráč a třetí, místo pumelice pod víko, pošle oblouček na druhou stranu vápna, kde se náhle ocitl váš volný spoluhráč. Z pozice bránícího hráče se také situace změní. Můžete zvýšit počet hráčů ve zdi a určovat například výběh proti střele.

Zatím poslední výrazné úpravy, která byla oznámena, je útok virtuálního soupeře. Umělá inteligence si bude umět vybrat lepší cestičky k tomu, dostat se před vaši svatyni a ztížit vaší obraně jejich činnost. Útočníci budou taktéž chytřejší při zakončování. Počítač také bude lépe chápat situace ve vápně, kdy bude vyhodnocovat, zda se ještě nevyplatí nahrát. Chrochtat blahem budou také Dani Alves a Sergio Ramos. Ofenzivně ladění obránci už budou hrát tak, jako ve skutečnosti a opravdu budou podporovat po křídlech vaše útočné hvězdy, a tím tvořit tlak na branku.

David Rutter taktéž zmínil, že to nejsou všechna vylepšení, na kterých se pracuje. EA chce ještě více zapracovat na přihrávkách, animacích, zlepšují se tváře fotbalistů a pracuje se na pravé fotbalové atmosféře na stadionu. Co je teď hlavním bodem úprav, jsou rozhodčí, kteří dle Davida potřebují razantní vylepšení.

Neoficiální datum vydání je zatím stanoveno na 29. září.

Další detaily se dozvíme již brzy, v průběhu tohoto týdne nám totiž nová FIFA bude prezentovaná na novinářské akci. Nezapomeňte nás sledovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama