Forza 5 podle uniklých informací obsáhne 120 nových aut
Forza Motorsport 5 Novinka Forza 5 podle uniklých informací obsáhne 120 nových aut

Forza 5 podle uniklých informací obsáhne 120 nových aut

Michal Burian

Michal Burian

39

V multiplayeru bude moci hrát 24 hráčů, což je o 8 více než ve Forze 4. <strong>Aktualizováno</strong>.

Reklama

Aktualizace: Microsoft se pro Examiner vyjádřil, že níže uvedené informace jsou přesné. Vydavatel má v plánu odhalit detaily o automobilech a multiplayeru v následujících týdnech.

Původní zpráva

(Sobota 7.9.2013 12:13) Francouzská pobočka obchodního řetězce Amazon s největší pravděpodobností nabourala plány Microsoftu. Zveřejnila totiž předčasně nové informace o nadcházejícím závodním titulu Forza Motorsport 5, který vyjde v listopadu společně s konzolí Xbox One.

Podle Amazonu nabídne Forza 5 přes 120 nových vozidel a v multiplayeru bude moci hrát až 24 hráčů. Pro srovnání, Forza 4 podporovala “jen“ 16 hráčů online.

Obchod své zákazníky dále láká na stovky aut vymodelovaných k dokonalosti, přičemž přes 120 nových vozidel bude dostupných hned od začátku. V garáži budete moci vyměnit svůj automobil za jiný a zvolit si jízdu na legendárních okruzích nebo v centru měst po celém světě.

Pochopitelně, na next-gen konzolích nemůže chybět Full HD v rozlišení 1080p s žijícím a ultra realistickým prostředím při 60 snímcích za sekundu. Ve Vista módu si budete moci za pomoci Kinectu nebo gamepadu prohlédnout každé auto ze všech možných úhlů.

Novinkou bude také umělá inteligence. Té pomůže Cloud. Funkce Drivatar bude sledovat, jak jezdí hráči po celém světě a na základě těchto dat pak formuje umělou inteligenci protivníků, díky čemuž de facto neustále závodíte proti živým oponentům.

Jako poslední byl zmíněn multiplayer, v tom bude moci závodit naráz až 24 hráčů. Všichni se navíc mohou těšit na nový a inteligentní matchmaking systém Smart Match s rychlým a pohodlným vyhledáváním ve spolupráci s dedikovanými servery (poprvé v sérii).

„Další výpočetní síla navíc se obzvlášť v tomto případě víc než hodí. Můžeme díky tomu zpracovat mnohem větší objem dat, aniž bychom tím ale v reálném čase zatěžovali konzoli. Samotný Xbox tak bude mít víc prostoru pro výpočet důležitějších věcí jako je audiovizuální zpracování. Místo, aby si UI bralo 10 – 20 % výkonu, můžeme mu přidělit 600 % beze strachu, že zpomalíme konzoli.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama