Nesplnění úkolu nemusí vést k restartu mise. K němu dojde zejména, když zemřete.
Autoři skvělé trilogie Zaklínač se snaží posunout žánr RPG her a u aktuálně vyvíjeného Cyberpunku 2077 přemýšlejí nad chováním hráčům a při navrhování misí berou v úvahu všechny možnosti, včetně těch nejšílenějších. Díky tomu máme text game over ve hře vidět především v případě, kdy hlavní postava zemře. Nesplnění úkolu nemusí nutně vést k restartu mise. Místo toho se hráč musí vypořádat s důsledky vlastních chyb. Například když necháte zemřít člověka, kterého máte v misi ochránit, hra bude pokračovat.
Mise v Cyberpunku 2077 mají být celkově mnohem rozsáhlejší a rozmanitější než v Zaklínači 3. Vždy bude existovat způsob, jak pokračovat ve hře, aniž byste museli načíst poslední kontrolní bod. Samozřejmě to neplatí v případě úmrtí vašeho hrdiny, ale o tom už jsem psal.
Tvůrci z CD Projektu RED v rozhovoru pro německý GameStar tvrdí, že se při návrhu každé mise zeptali sami sebe, co je tou nejhloupější věcí, kterou by hráč mohl udělat. A právě z této otázky vzešla možnost uspokojit všechny druhy hráčů, včetně jejich odlišného chování. Cyberpunk 2077 tak nemá zklamat hráče, kteří touží po nekonvenčních aktivitách.
Já osobně v tomhle vyjádření vidím možnost hrát všechny mise podle svého uvážení a rozhodnout se, jak s úkolem naložíme. Rozhodně je to posun, když nepůjde pouze o to, zda budeme hrát stealth a potichu se proplížíme kolem nepřátel, nebo všechny zmasakrujeme.
Cyberpunk 2077 nemá stanovené datum vydání, ve vývoji je pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. CD Projekt RED slibuje do roku 2021 vydat dvě velké hry. Zároveň polská firma o letošní E3 vrdí, že půjde o největší akci v její historii. Tak uvidíme, co nám ukážou.
Cyberpunk 2077 můžete předobjednat na Xzone.cz.