Microsoft přiznal chyby, které provázejí službu Games for Windows Live a slíbil brzké zlepšení.
Microsoft ústy senior producenta Games for Windows Live vysvětlil problémy této služby a zároveň přiznal nedostatky, které projekt trápí. Podle něj se GfWL nedaří především kvůli absenci špičkových titulů a také kvůli malému zapojení vývojářských týmů.
"Služba Games for Windows Live měla dobrý start, který se ubíral správným směrem. Přinesli jsme na počítače achievementy, rozhraní pro přátele a také matchmaking," řekl Kevin Unangst.
"Jediné na co jsme tak trochu zapomněli, byly fantastické hry, což se podepsalo na celém GfWL," vysvětlil senior producent.
Unangst dále pokračoval a řekl, že Microsoft se bude snažit vše napravit a hlavně zapojit do služby Games for Windows Live mnohem víc vývojářů, kteří jim pomohou s vývojem. Chválil především Lionhead Studios s PC verzí Fable 3 a nezapomněl ani na Bungie, jež pomohli Xbox Live, a na reklamní kampaň Bulletstorm, která propagovala právě GfWL.
"Základy máme skvěle položeny. Teď už stačí se jen zlepšit, k čemuž nám dopomohou tvůrci her," dodal Kevin Unangst.