Zpět na článek

Diskuze: GameStop očekává jen jednu konzoli v roce 2013, další v roce 2014

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mikovec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mezi těmito firmami je obrovská rivalita ať to vidíme či ne. Microsoft vydal svůj X-box 360 na konci roku 2005, v podstatě jen proto aby předvedl nové hi-technologies, jako Assassin Creed, či Bioshock, celkově Microsoftu nikdy příliš nešlo o kvalitu konzole, pouze o masové uspokojení většiny, která si za levný peníz konzoli koupila a tím přispěla MS do kasy. A když sám generální ředitel X-box360 řekl, že šlo pouze o marketingový tah s úmyslem předběhnout sony, tak to také vypovídá o svém. Microsoft sázel především na grafické možnosti, takže samozřejmě do své GPU investoval nemalou sumu, o tom ostatním se příliš mluvit nedá. Design je odfláknutý, narychlo udělaný a moc vám toho nenapový. RAM byli možná dobré roku 2005, ale sami o sobě také žádnou revoluci nepřinesly, CPU, to je katastrofa na n-tou, kterou bych tu raději neřešil a chladící systém u těch prvních jak bysmet. Ale zase bych pochválil ovladač, který je pohodlný a padne do ruky, + (v počátcích) značný náskok a lepší kvalitu multiplatformových titulů. Celkově, už roku 2005 při svém vydaní se mohl x-box 360 zařadit pouze mezi lepší počítače, ale ve skutečnosti žádnou revoluci nepřinesl. 100% využit roku 2009. Toť můj názor na konzoli od microsoftu. Sony naopak svou konzoli neustále odkládali a vylepšovali. Nejdříve mělo PS3 vyjít společně s x-boxem, jenže generální ředitel SCE se rozhodl, že dá raději finance na úkor výkonu, takže vydání ještě o rok odložili. PS3 byl opravdovou revolucí a doslova předběhl svou dobu. Sony zaplatili nemalé prachy Toshibě s IBM za vývoj nového procesoru, na který dohlíželi. Procesor byl na svou dobu opravdu revoluční, ale měl svou nevýhodu, jelikož byl nový, tak přinesl i komplikace s programováním, proto se hry programovaly převážně na X-box, který byl z tohoto hlediska velmi podobný stolním PC. Nikdo vám ještě do teď s jistotou neřekne jestli byl CPU využit na 100%, tím správným způsobem. Už roku 2007 se PS3 dočkal využití jako superpočítač v armádním prostředí, či v soukromých firmách. GPU byla především navržena pro celkový systém PS3, ne jako jednotlivá položka, jak tomu máme u X-boxu, také proto si samozřejmě kluci od microsoftu brali do huby, že PS3 nenabízí takový grafický potenciál. To samozřejmě může říct jen naprostý laik. RAM byli na svou dobu výborné, především díky XDR. Design konzole byl promyšlený a vyšel na jedničku, to se ale rozhodně nedá říct o ovladači. To už jsem tu jednou řešil. Potom je tu zpětná kompabilita, kterou microsoft nemá, PS3 u 60gb verzí, pro PS1 a PS2 z 95%, jenže sony na svých prvních drahých mašinkách prodělávali i přes jejich vysokou cenu takovým způsobem, že museli vydat novou verzi, znatelně oškubanou. Jednalo se především o designové prvky, ale to nejhorší o zpětnou kompabilitu. Pak je tu asi ta nejznámější náhrada, kterou zná každý 12-letý puberťák a to je BDR, už jen kapacita 55gb u PS3 a 12GB u X-boxu je dost znát. Nakonce chladíci systém, který si sám reguluje otáčky, a vyfukuje horký vzduch z konzole, ne jako u micorosftu, kde se drží uvnitř. To znamená, že dochází k častějším poruchám ( u prvních konzolí od MS to bylo až 33%) , naneštěstí u novějších typů PS3 je poruchovost také vyšší, hlavně díky znatelnému šetření. Ke 100% využití došlo nejspíše roku 2011 u hry UNCH3. Celkové srovnání a možnosti konzolí PS3 RAM propustnost 25, 6Gb/s , X-box 360 RAM propustnost 22Gb/s

PS3 GPU trojúhelníků/s 900mil. X-box360 GPU trojúhelníků/s 500 mil. PS3 CPU GFLOPS 218, X-box360 CPU GFLOPS 115 : / . Opravdu to nejzákladnější shrnutí, které jsem mohl udělat Takže pokud hry stojí na svém místě a jsou stále stejné ( po grafické stránce) , je vám jasné komu za to můžeme poděkovat? Myšlení vývojářů pro microsoft . Proč bych se vzdával něčeho za co mam těžký prachy a co se dobře prodává, jen kvůli tomu, že na to budu dělat pořád stejně vypadající hry?

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak na tuhle tu tvou filozofii jsem asi už moc unavenej...

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
5. 9. 2012 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-R. I. P-: a na silnicích může za 95% nehod rychlá jízda .... .

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podívejte se na Extended E3 gameplay z The Last of Us a je jasny že my PSkáři ještě žádnou novou konzoli nepotřebujeme 💃

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rascal A proč se teda na iPhone a iPad hry prodávají a na Android ne? Protože je to díky své otevřenosti ráj pirátů a hry navíc na těhle platformách cenou dost zdegenerovali takže na OUYU NIKDO nepůjde dělat hry za 20 milionů dolarů, který se budou prodávat za 60 babek.

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SONY Forever 👍 💃

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
5. 9. 2012 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-R. I. P-protože telefon je na hry uplně naprd. Takle by to mohlo být o něco lepší. Jsem zvedavej s čím přijdou MS a SONY. Už teď je mi ale jasný že moje další konzole bude zase od SONY

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vilda Vzhledem k tomu že na Androidu není jediná hra, která by generovala nějaký zaznamenáníhodný zisky přikládal bych tomu nulovou důležitost.

Vilda
Vilda
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu, že v březnu má vyjít OUYA, tak je podle mě na soudy kolem konzolového trhu brzy. Protože open android based platforma s tím notně zahýbat musí.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem zvědavý, jestli se nakonec Sony nechá opět předběhnout. Sice se snaží těmi jejich neutrálními řečmi dát najevo, že jim to je jedno. Ale pravdou určitě je, že v Sony se pěkně potí aby je Microsoft opět nepředběhl. Jak je totiž řečeno v článku, byl to významný faktor v prodejnosti. Já se chystám ale určitě na PS4, doufám, že jí Sony opět dopřeje tolik zajímavých exkluzivních titulů. Také doufám, že nebude placený multiplayer jako u Xboxu.

Theris
Theris
Level 31 Level 31
5. 9. 2012 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mozna taky Samsung01 nebo apple 1 😂 konkurence nikdy nespi

dopitapetr
dopitapetr
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Xbox 360 vyšel o rok dříve než PS3, a proto je potenciál této konzole už dávno vyčerpán, kdežto PS3 nám má ještě hodně co nabídnout. Nechci tím samozřejmě říct, že je X360 špatnou konzolí, jen už nemá hráče v čem překvapit. Také vím, že ta současná generace je tu snámi už pár let a mnozí ji považují za nedostačující. Ale vím, že většina hráčů na X360 a PS3 nové konzole zatím nepotřebují. Já osobně také ne. PS3 vlastním něco málo přes rok a pořád mě má čím zaujmout a překvapit.

Je už dlouho vidět, že nám nová generace konzolí přímo buší na dveře a oznámení těchto velkolepých strojů už je jen otázkou několika měsíců. Příští rok v Los Angeles na E3 bude minimálně jedna konzole představena, ale která to bude, to si netroufnu říct.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná, ale nemyslím si, že WiiU výjde tyhle Vánoce všude (maximálně v Japonsku) .

Alangor
Alangor
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

-R. I. P- : smysl to dává ale ne tak jak ty píšeš podle článku WiU vyjde tyhle vánoce ( čili 2012 ) přístí pak PS 4 ( čili 2013 ) a na jaře 2014 X720.

Miroslav
Miroslav
Level 1 Level 1
5. 9. 2012 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dává smysl Vánoce 2013 - Nintendo (ostatní jí nechají volný trh) , Vánoce 2014 - Microsoft Sony opět ponechá volný trh a sama vydá konzoli za rok a opět bude mít volný trh. .

Reklama
Reklama