God of War Ragnarok nabídne bohaté možnosti v oblasti nastavení i asistentů
God of War Novinka God of War Ragnarok nabídne bohaté možnosti v oblasti nastavení i asistentů

God of War Ragnarok nabídne bohaté možnosti v oblasti nastavení i asistentů

Daniel Jarocký

Daniel Jarocký

3
Platformy PlayStation PlayStation 4 PlayStation PlayStation 5

Přizpůsobit si budete moci ovládání, titulky nebo uživatelské rozhraní.

Reklama

Různé možnosti v oblasti nastavení už nejsou pouze doménou her na PC. S příchodem aktuální konzolové generace se staly standardem například různé grafické režimy, díky kterým se samotní hráči mohou rozhodnout, zda upřednostní vyšší fps, rozlišení a detaily nebo třeba ray-tracing.

Ke slovu se však čím dál častěji i na konzolích dostávají různá doplňková nastavení, která se zaměřují na konkrétní preference jednotlivých hráčů, asistenty a celkovou přístupnost hry. Právě tyto prvky přístupnosti v nově vydaném blogu přiblížili autoři očekávané akční adventury God of War Ragnarok.

Vývojáři ze studia SIE Santa Monica Studio v úvodu zmiňují od základů přepracované uživatelské rozhraní a pozměněné ovládání. V oblasti samotného nastavení zůstaly zachovány všechny prvky předchozího dílu a navrch bylo přidáno více než 60 nových prvků přístupnosti.

Část z nich se objevila v letos vydané PC verzi God of War z roku 2018. Jde například o funkci automatického sprintu, díky které nebudete muset v průběhu běhu permanentně držet tlačítko pro sprint. Obdobný systém půjde aplikovat rovněž při míření a blokování útoků.

God of War Ragnarok nabídne bohaté možnosti v oblasti nastavení i asistentů

Autoři dále zmiňují, že bude možné změnit velikost a pozadí titulků, uživatelského rozhraní a dalších popisků. Dále půjde zapnout třeba doplňkovou zvukovou nápovědu, která vás upozorní na blízké aktivní prvky. Chybět nebude ani režim vysokého kontrastu nebo alternativní konfigurace ovládání.

Další asistenty se týkají zvukové stopy pro nevidomé, kterou si můžete poslechnout v níže přiloženém traileru. God of War Ragnarok by tak v tomto směru mohlo navázat na The Last of Us Part II, které bylo právě za bohaté možnosti a přelomové prvky pro nevidomé hráče chváleno. Podrobnější popis jednotlivých nastavení si můžete prostudovat na oficiálním PlayStation blogu nebo v galerii níže.

God of War Ragnarok by mělo vyjít v průběhu letošního roku na PlayStation 4 a PlayStation 5.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama