Halo Infinite mělo být mnohem větší. Studio muselo 2/3 obsahu vyškrtnout
Halo Infinite Novinka Halo Infinite mělo být mnohem větší. Studio muselo 2/3 obsahu vyškrtnout

Halo Infinite mělo být mnohem větší. Studio muselo 2/3 obsahu vyškrtnout

Dominik Tománek

Dominik Tománek

28
Platformy Xbox Xbox Series X|S Windows PC Xbox Xbox One

K rozhodnutí vedlo několik důležitých faktorů.

Reklama

Kampaň hry Halo Infinite se u nás za pár hodin oficiálně spouští. Infinite se od předchozích dílů liší, zejména kvůli otevřenému světu. Koncept polootevřeného světa vám pak umožní v roli Master Chiefa spíše prozkoumávat, než jen plnit jednu misi za druhou. Mnohem více volnosti, ale zdaleka ne tolik, jak 343 Industries původně zamýšleli.

Halo Infinite mělo být původně mnohem větší. Ve skutečnosti byly zhruba dvě třetiny plánovaného obsahu v období mezi létem 2019 a dnešním uvedením na trh vyškrtnuty. Plánování hry začalo v roce 2015 hned po vydání Halo 5, původní plány se však ukázaly být poněkud ambiciózní. S touto informací přišel Bloomberg, konkrétně novináři Jason Schreier a Dina Bass.

Vývojáři ze 343 Industries chtěli, aby Halo Infinite mělo zcela otevřený svět. Inspirován hrou The Legend of Zelda: Breath of the Wild se tým pustil do práce na hře Halo, která by vůbec nebyla lineární. Žádné dokončení jedné mise před přechodem na další a pak na další. Obrovský svět k prozkoumávání, kde hráči mohli plnit jeho mise v libovolném pořadí. Přibližně rok před plánovaným vydáním se však tým dostal do krize. Používali totiž vývojářský balík známý jako Faber, který byl podle vývojářů zastaralý a náročný na používání. Dokonce i „ořezanou“ verzi hry pak bylo težké dodat včas.

Zpráva od Bloombergu také zmiňuje, že dalším problémem bylo, že vývojový tým hry Halo Infinite tvořili smluvní pracovníci - ti podle všeho tvořili přibližně polovinu všech vývojářů. Ti mohli podle zprávy zůstat ve firmě pouze 18 měsíců kvůli politice Microsoftu. To zřejmě vedlo k fluktuaci a dalším problémům. Jeden z vývojářů řekl Bloombergu, že vývoj Halo Infinite vypadal, jako by se "vyvíjelo čtyři až pět her současně", což vedlo k problémům a dalším potížím. A i to vedlo k velké redukci herního obsahu.

Halo Infinite zatím sklízí pozitivní ohlasy - průměrné skóre na Metacritic je v době psaní 86 bodů. Náš pohled na hru si můžete přečíst v recenzi.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama