Delší, hlubší, propracovanější. Kampaň pokračování Homefrontu by měla nabídnout mnohem lepší zážitek.
Jednou z největších bolístek prvního Homefrontu od Kaos Studios byla otřesná kampaň. Krátká, nezáživná, zabugovaná a extrémně skriptovaná. Crytek nechce nic ponechat náhodě, takže se druhý díl rozhodně nevydá ve šlépějích prvního. Naopak. The Revolution obsáhne nelineární kampaň, která by měla vydržet na mnohem déle, než u předchůdce. Autoři to prozradili v reakci na jeden z dotazů fanoušků na Twitteru.
Dále jsme se dozvěděli například to, že virtuální Philadelphie bude žít svým vlastním životem. Vojáci Korejské Lidové Armády, odboj i obyčejní obyvatelé města budou fungovat plně autonomně a budou přirozeně reagovat na vaše činy a volby. Vývojáři zatím neplánují možnost útočit na normální obyvatele. Hráči si tak budou muset vystačit s nepřátelskými vojáky.
Producent David Stanton se pro DigitalSpy rozpovídal o původních záměrech THQ. Dle jeho slov byla původně hra mnohem přímočařejší a lineárnější. ,,Když jsme získali práva na značku Homefront, vystavěli jsme na ní a vrátili se ke kořenům naší tvorby, k klasickému Crytekovskému sandboxu. Za dob THQ se hra točila hlavně kolem klasického odboje, což nám umožnilo experimentovat s věcmi jako je výbava guerill. Tehdy se hra podobala spíše Crysis 2. Přímočarý, lineární příběh, který sice nabízel větší mapy, ale jinak šlo o přísně lineární postup hrou. Když jsme však získali značku, zamysleli jsme se a řekli jsme si ,No, jak bychom vlastně chtěli plně využít potenciál Homefrontu? Jak se vlastně vrátit ke kořenům hratelnosti našich her?’. Tehdy jsme si uvědomili, že uděláme hru volnější a budeme klást důraz na otevřený svět.”
Homefront: The Revolution by měl vyjít na PC, Xbox One a PlayStation 4 v průběhu příštího roku.