Horizon Forbidden West představuje nové mechanické nepřátele
Forbidden West Novinka Horizon Forbidden West představuje nové mechanické nepřátele

Horizon Forbidden West představuje nové mechanické nepřátele

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

7
Platformy PlayStation PlayStation 4 PlayStation PlayStation 5

Jakým hrozbám bude Aloy čelit?

Reklama

Vydání nového Horizonu už nám pomalu klepe na dveře a není tedy divu, že se vývojáři ze studia Guerrilla Games podělili s hráči o další novinky. Ty se tentokrát zaměřují na mechanické nepřátele, kterým bude muset Aloy čelit. Podle popisu designéra mechanických nepřátel Blakea Politeskiho v příspěvku na PlayStation blogu, budou hráči bojovat se stroji z prvního dílu, ale také s úplně novými.

V Horizon Forbidden West tak nebudou chybět známí The Watchers, či Snapmaw. Jak už jsme si mohli všimnout z gameplay ukázek, novými mechanickými zabijáky budou například hbitý a rychlý Clawstrider, nebo mamutům podobný Tremortusk. Stroje mají v novém Horizonu tentokrát mnohem více funkcí. Rovněž samotná Aloy bude mít k dispozici mnoho různých typů zbraní a munice a všechny je bude potřebovat, aby porazila různé stroje. "Aniž bychom cokoli zkazili, každý stroj má více způsobů, jak ho porazit. Snažili jsme se to hráčům objasnit prostřednictvím designu strojů a přidali jsme textury, které ukazují slabá místa nebo interaktivní součásti. Každý stroj budete muset pečlivě prostudovat, abyste našli různé způsoby, jak k němu přistoupit," uvedl vedoucí výtvarného týmu Maxim Fleury.

Podle Politeskiho má mnoho mechanických nepřátel zbraně a chování, které může Aloy využít k vytvoření výhody. Nejde jen o odstřelování součástek a jejich používání, ale některé stroje mohou mít i pasivnější stavy, během kterých se k nim hráč může připlížit. "Například pokud stroj kope v zemi suroviny, vytvoří spoustu prachu - Aloy ho může využít jako vizuální krytí, aby se dostala blíž. Stroje ve hře Horizon Forbidden West jsou pohyblivější téměř ve všech směrech, které si dokážete představit - skáčou, plavou, drží se povrchu... Kvůli tomu s nimi Aloy bude muset držet krok, takže jsou zde nové mechaniky pohybu, které jí v tom pomohou," popisuje Politeski.

[video width="640" height="360" mp4="https://www.zing.cz/wp-content/uploads/2021/11/FemaleImpureIndianabat-mobile.mp4"][/video]

Mecha-zabijáci jsou tedy nebezpečnější, ale hráč může pochopit jejich chování a předvídat jejich pohyby. Například stroj bude mít specifické zvuky pro volnoběh, upozornění ostatních a zahájení útoku. Ve verzi hry pro PlayStation 5 to bude ještě precizněji zprostředkováno pomocí 3D zvuku. Pokud se hráč dostane do potíží, vždy může za pomoci šplhání či kouřové bomby utéct do bezpečí a naplánovat útok znovu.

V poslední části příspěvku se vývojáři věnují především Tremortuskovi, jednomu z největších mecha-zabijáků, který připomíná mamuta. Souboj s ním jsme mohli vidět už ve zmíněném gameplay traileru. Samotní vývojáři tvrdí, že Tremortusk je tím nejtěžším nepřítelem, na kterého můžete při hraní narazit. Má mnoho různých útoků a tělo pokryté řadou zbraní. Kromě toho, že používá své kly k útokům zblízka, má také různé elementální zbraně, které může kdykoliv použít.

[video width="640" height="360" mp4="https://www.zing.cz/wp-content/uploads/2021/11/SillyDeficientKitten-mobile.mp4"][/video]

Horizon Forbidden West vychází už 18. února na konzole PlayStation 5 a PlayStation 4. Předobjednat si hru můžete skrze obchod Xzone.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama