Zpět na článek

Diskuze: Horizon: Zero Dawn připomíná několik her dohromady

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

En.kidu
En.kidu
Level 1 Level 1
1. 2. 2017 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @einfari

Uvidíš, že nebudeš litovat... já už PC zapínám jen na placení faktur

einfari
einfari
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano ano, SONY si mě po dlouhých letech přemlouvání omotal kolem prstu a tohle bude mimo jiné jedna z her, kvůli které si koupím svou vůbec první konzoli.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[ odkaz ] Unboxing sběratelky.

sweat55
sweat55
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, nějak mě ta hra nebere.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Já také samozřejmě neříkám že jim to jde vše do kapsy. Ale myslím, že u takového titulu se jim to musí vyplatit. Ono jen to že si tím získají spoustu stálých zákazníků je samo o sobě zisk. Člověk pak bere hru už jen že věří těm vydavatelům. Koukni na CD Projekt Red, nemuseli dát do w3 dmr a jaké mají prodeje.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Je to i o těch penězích, ono to nefunguje tak, že mají z každé hry tolik peněz.

Z 1500 Kč si vezme 30 - 35 % prodejce, ze zbytku si vezme 70 % vydavatel a distributorovi zůstane zbytek. Podle informací se zhruba 90 procent překladů nevyplatí. Tak si spočítej, kolik musíš prodat, abys vydělal víc jak milion. Pokud se tedy bavíme o hře pro PC. Na konzole je to složitější v tom, že se platí patche umisťované na PSN a 300 Kč za každý vyrobený disk.

thx Jaroslav Kraif

to Lootmaster: Ubisoft ty překlady sám platí. Tam je to jiné, Ubisoft v ČR neztratil důvěru a stále chce češtiny do svých her. Takto ti dřív bylo i u EA, ale pak se to bohužel posralo. Teď se to zas pomalu vrací. Snad bude lépe.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Miky: Jako je jasné , že si překlad hry nemusí přát sami autoři hry. Pokud je otázka jestli se , ale čeština ekonomicky vyplatí/nevyplatí je to úplně jasné...

Krásná práce se odvádí u her od Ubi tam to jaksi podivně jde ... osobně bych se do překladu takového Watch Dogs vůbec nepustil ...

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

To by tu celou 1000 museli dostat a nedělit se (Něco si bere shop, potom distributor, tvůrci atd...) Někteří na to koukají dost jednoduše a představují si to jako Hurvínek válku

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Ano a při průměrné ceně 1000Kč (cena na konzolích, slevy atd. ) je to kupa peněz jen z našich zemí takže se to v pohodě zaplatí. Přesně jak píšeš, ono by se někomu muselo chtít o ničem jiném to není.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

A pokud si dobře vzpomínám tak CZ do Skyrimu stála okolo 1, 2 mega. zatím co průměrná cena překladu se obvykle pohybují mezi 200 a 500 tisíci podle velikosti hry.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Mas pravdu ale proc aspon nepodporují lidi co chtějí delat fun lokalizace...to mi je spis divný.... viz DAI to mi prijde jako házení klacků pod nohy a hodne nízké IQ marketingového managementu

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Nejprodávanější hry v ČR/SK:

Mafia 2 - přes 140 tisíc

GTA V - 70 tisíc kusů (od září 2013 do srpna 2014)

Skyrim - 20 tisíc (za necelý rok, další teď díky rozšířené edici)

Jako špatná čísla to nejsou, ale přesto, pro velkou korporaci jako je Take-Two (Rockstar) , Electronic Arts atd. je to prd. Ale řekl bych, že po té krize, kterou zapříčinil odchod EA z ČR (přesun do Polska) , tak se na to vylepšuje. Viz. čeština pro LEGO Worlds. On je problém v tom, že ty lokalizace musí schválit vydavatel, takže i když distributor strašně moc chce, nic s tím neudělá. Tento případ je u GTA V, Cenega chtěla češtinu, Rockstar nepovolil.

Když se podíváš na celkové prodeje, tak 70 tisíc u GTA V je plivnutí v moři.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @burian

Ale musí se počítat s tím že jsme CZ/SK trh. Takže ty prodeje nebudou úplně minimální když jde o 2 státy se stejným překladem. Takže souhlasím a lootem, tady se jim to jistě vrátí.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lootmaster

Problém je v tom, že tyhle velké společnosti nedovolí, aby překlad udělal nějaký fanoušek. Kupříkladu EA vše překládá v Madridu, kde vznikají lokalizace na všechny jazyky, dříve i čeština. Ono nejde pouze o překlad, ale také následné testování. To samé Rockstar, prodeje má tady GTA V pěkný, ale na celosvětové poměry to tolik není. Sony na to bude podobně, taky má vždy nějakou divizi, která češtinu řídí. V případě Horizon: Zero Dawn by to vyšlo na moc peněz, už jen z toho důvodu, že je tam hodně textu, když jde o RPG.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Filca: kupecké počty ... easy vždy se vyplatí kolik bude stát přeložit zaklínače ? 300 000 bude moc . Naštěstí u nás není překlad her v milionových nákladech ti kluci to překládají spíš jako zábavu než jako zaměstnání nejsme v USA. (obrat zaklínače si spočítejte sami s 35 000 prodanými kusy pro čr a sr jen v krabicích ) i jeden takový velký titul by zaplatil češtinu pro dalších 10 her co by se nezaplatili ... a to jsem jen píchl prstem do jedné hry aček vychází za rok hromada. Jen by to chtělo systémové řešení , ale ono na to dojde.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zlobo

Sorry ale dnešní deti to jako koníček nemají. Sou to jen hráči co utíkají pred skutečným světem ( nehazu všechny do jednoho pytle) koníček se z toho může stat az kdyz tomu zacne venovat cas nejen kvuli hraní. A promiň ale to dite dohraje hru za cca 1 měsíc a kdyz by mu mel ten rodič koupit byť jen jednou za 3 mesice hru tak uz to u vetsiny případů zasáhne dost do financí coz se rodičům nechce a neni se jim co divit. Kdyz by si na to to dite melo vydělávat at si kupuje co chce...ale co si budem povidat dnesnim dětem se do prace moc nechce. Proto se ta hráčská komunita ani nejde tvořit takovym stylem kor v ČR

Filip Němec
Filip Němec
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je třeba si uvědomit, že náš trh je tak extrémně malý, že naprostá většina překladů se nikdy nevyplatí. Ani u těch největších her to není záruka. Je u nás příliš malá kupní síla na to, aby se lokalizace vyplácely. Vydavatelé to dělají v rámci dlouhodobého budování značky, ale myslet si, že překlad se vždycky vyplatí, je bláhovost.

satanCZlause
satanCZlause
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono prodat o 10 000 kopií více při zisku z každé kopie 200 Kč (nevím koilk je ve skutečnosti) znamená 2 miliony k dobru a z toho už se snad vyplatí zaplatit 50-100 tisíc za češtinu.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Benny666

To záleží na tom, kolik těch her do roka chce. Třeba minulý rok bylo jen vážně pár skvělých her. Což není dnes už problém. Pokud ale rodiče koupí dítěti konzoli, musí počítat s tím, že bude chtít i nějakou tu hru. A jako u každého takového koníčku to prostě stojí peníze.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Benny666: To je věčné téma , ale všeobecný result po zvážení všech argumentů je jasný . Každá ano každá lokalizace se vyplatí a to vždy . Pouze ochota vydavatelů se o zisk rozdělit je různá. Může se stát, že u menšího béčkového titulu se neprodá dost kusů aby se zaplatila , ale to by neměl být problém vzhledem k tomu , že se tím buduje hráčská základna, která kupuje ačkové tituly.

Zlobo
Zlobo
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Benny666

Proč stupidníma? Pro spoustu lidí je to problém pokud je hra v en. Jde o jejich prodeje. Ikdyz malé, tak pořád jsou.

Vy jste fakt dvojka Loot o emailu nic nepíše. To, že Sony často někdo krade údaje je známé, nestalo se jen jednou a ne jen k účtům ale i platebním kartám. Ale navrácení není nic složitého, jsou tam na to jistě zvyklí.

Loot - proč zase placáš páté přes deváté, ostatně jako vždy... Jaký wow? Já tu mluvím o tom, že má Sony špatně řešený anti-ddos. Psalo to sem už spousta lidí stejně tak i v zahraničí. Což je jeho problém. A stejně tak titulky. Je Sony vydavatel? Je. Takže je to jeho problém.

Benny666
Benny666
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Největší problém prodeje je v tom ze hráči jsou cim dál mladší. Ktere z dnešních dětí si můžou v 15 letech koupit hru za 15 stovek.... proto si myslim ze lokalizace budou nekonečný problém

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
31. 1. 2017 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @satanCZlause

myslim, ze ani 20000 kusu by nebylo dost, aby se lokalizace uplne zaplatila, v CR se tezko proda 100k+ kusu, takze je to zacarovanej kruh

satanCZlause
satanCZlause
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná, že kdyby jim tam přišlo 20 000 dotazů na lokalizaci a oni pak prodali jen 10 000 kopií bez češtiny, tak by si snad uvědomili, že by se jim lokalizace vyplatily

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Benny666:

Mě to vyřešili do jednoho dne co jsem podal ticket. (asi na 20 mailů) Neseděli udaje/hesla/id ani otázka/jmeno

Jinak každý prodejce hry včas inormuje jestli hra bude lokalizovaná nebo ne.

sem řešil více věcí jako bug v GTA 5 kdy nešlo střílet a hned na třech účtech a třech konzolích. Světe div se problém byl v konzoli přesněji v ovladačích Dual Shock 4 rada z podpory byla znovu inicializovat konzoli . To bylo dosti nepříjemné řešení , ale zafungovalo. Otázky na titulky ve hře nebo věci co má řešit poskytovatel internetu skutečně není jejich problém.

Reklama
Reklama