Zpět na článek

Diskuze: Interaktivní mapa vám představí Bolívii v Ghost Recon: Wildlands

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Virus
Virus
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
21. 2. 2017 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Semuel: Právě že UBI a online funkce je věc sama o sobě draku. Mě jejich princip nevadí ale protože vím, že všicí máme dobrý internet, tak mě pak naštve to, když to prostě nejde, nebo jde ale jen půlce. A z toho co jsi popsal tak právě proto beru tyhle bety (né jen u Wildlands a né jen u UBI) za dema. Pač jak si sám řekl, je tam všecko hratelné. Svět je osekaný o úkoly a mapu, to tak bývá jo. Ale můžeš tam vše ovládat, máš tam funkci hraní s přáteli nebo s pc, máš i dovednostní strom, interakce s okolím běží, rádio hraje počasí funguje, prostě je tam skoro vše. A i herní menu obsahuje vše. Od pořádného nastavení až po různé jazyky. Zkrátka za mě je tam vážně na betaverzi hodně věcí tak, že to mám za demo a ostatní hry v tomto směru taky.

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Já u her moc neřeším že odlesk hodinek není realistický. Ale díky za odkazy aspoň vím něco navíc.

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Clon3

[ odkaz ] /=[ odkaz ]

Jj grafika je stejná jako hra z roku 2012, to že to má jiný engine, jinou rozlohu nevadí co? Počti si [ odkaz ]

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně ať nepadají servery a nepřátelé jsou nelítostní, jinak to že bude grafika stejná jak v předešlém ghost recon a navíc grafika není všechno .

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Virus

Máš pravdu v tom k čemu slouží beta o tom žádná ale jsi mimo když Wildland betu bereš jako demo. Demo je totiž hotová verze hry která obsahuje všechny soubory byť jsou ve větší míře uzamčené zatím co Beta verze je starší verze hry která nemá finální podobu ani obsah soubory. Online funkce UBI je kategorie sama o sobě a i když se mnohým nelíbí P2P je to funkční metoda pokud nemáš mizerný internet. O NAT typu ani nemluvím jelikož je hanba že dnešní hráči nezvládnou tak jednoduchou věc co by byla schopná se naučit i opice.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

ale přiblížil Zaklinac zase tak skveli pribeh nema, existuji lepsi

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
21. 2. 2017 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

Mě příběh nějak zvlášť nezajímá, mám rád volnost a Wildlands si koupím na vyblbnutí v otevřeném světě, jinak takový Black Flag měl slušný příběh a ta hra pro mě byla celkově top

Virus
Virus
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
21. 2. 2017 03:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Představ si, že to vím. A beta neslouží jen k testování serveru ale k celkové odladěnosti her na různých sestavách pc. Na konzole se maximálně dá beta brát vážně jen kvůli funkci online. A dle všeho jim to opět moc dobře nešlo, na to že cpou online hodně do her, takže by s tím měli mít už zkušenosti. Já o finální hře nic neříkal ale o demu jo. A to jen to, že tyto ochutnávky z hry před vydáním beru jako demo. Jen dnes to dostává nálepku betaverze a přitom betaverze, jak si je já pamatuji, jsou hry s daleko větším počtem problémů a nemusí jít ani zpustit mnoha lidem. Kolikrát to nemělo ani zapnuté všelijaké funkce. Ale tohle je už děláno tak, aby to šlo pro maximální rozsah sestav a vše je zpřístupněno na ozkoušení. Proto to beru jako demo a né betu. Ne, já v tom vážně nehledám omluvu pro nadávání. Mě se hra líbí ale co se mi nelíbí a z čeho mám obavy, jsou online problémy u UBI a tak to taky řeknu. "Kazdej to proste bere tak jak to vyhovuje jemu a jen malo jedincu zde to bere tak jak to ma byt. " S tím naprosto souhlasím. Každému se líbí něco jiného a každý čeká od určité hry něco jiného. Takže logicky se pokaždé člověk setká s tím, že se někomu něco na něčem nelíbí. To že se někomu furt něco nelíbí je jiná věc. Za mě GRW v pohodě, online služby hrůza a nazvat demo hru na ozkoušení pro masu betaverzí je blbost. Jo, má to jistou zpětnou funkci pro UBI ale k pravé betě to má už hodně daleko. 😗 Máš jiný názor? Fajn, tak se neshodneme.

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
21. 2. 2017 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Byl pozastaven vývoj dodatků a začali hru opravovat pomocí patchu .

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

To mi pripomenulo , presne takove reci slýchavám u clánku BF1, jak to prej dopadlo, vždyt je to propadák apod. Proste je to od DICE a nazdar! Zábavné, že

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 23:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Clon3

Jak ten prosim te dopadl?

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Draper

Chyby se dají najít všude když to tak vezmeme, čím víc věcí ve hře tím větší šance že se něco pokazí .

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně to může dopadnout dvěma způsoby buď hra vyjde 7. března a budou opravovat hru pomocí patchu nebo hru pozdrží a hold vyjde později. Hlavně aby to nedopadlo jak The Division .

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Virus

Vis ze primarni ucel Bety je testovani stability serveru? Proto v betach vezsinou tohle pripojeni kravne? Pokud ti to dela i ve finalni hre, tak je stejne pravdepodobne problem na tve strane.

To ze ty tyhle bety povazujes za Dema, je akorat tvoje omluva proto aby sis mohl zanadavat .

Kazdej to proste bere tak jak to vyhovuje jemu a jen malo jedincu zde to bere tak jak to ma byt.

Je vtipne, ze kdyz ukazou pravou podobu hry jak vypada behem vyvoje, tak je to stejne spatne jako kdyz ukazovali vylestene tech dema na ktere se pak nadavalo, ze ta hra vypada jinak

Ono kdyby radsi neudelali lepe, ze by neukazovali vubec nic a stejne by se nadavalo jak to, ze nic neukazali

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Draper

Bylo by to jinak kdyby byl od Ubisoftu?

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
20. 2. 2017 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já hrál na ps4 a úplně bez problémů, jako takový Zaklínač 3 je dodnes plný chyb a stále sklízí úspěchy

Virus
Virus
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
20. 2. 2017 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Tak to že mně to šlo ale klukům ne a pak nám už ani online funkce nechtěli běžet, tak to je k pláči ne k pobavení. Tedy u mě určitě. Vím o tom ale taky vím, že pokud chci něco mermomocí prodat, tak se snažím ukazovat co nejnovější verzi zboží/ hry, která je už hodně podobná finální a je zbavena hromady neduhů. A to proto, abych zákazníky přesvědčil o kvalitách. Myslíš, že nám UBI dává staré verze? 😲 Tyhle betyny nejsou betyny ale vlastně demo. Když budu chtít betu, tak ji ukážu nějaký rok na zpět s tím, že se bude chápat přítomnost chyb a nepokazí to předprodeje/ prodeje.

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Virus

Ano jsou to chybicky zalezi jak moc ti vadi a prekazi v hrani, me treba vic pobavi nez aby me nasrali a vis o tom, ze ta Beta muze byt daleko starsi verze hry nez treba tahle Open beta? Asi ne...

Virus
Virus
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
20. 2. 2017 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

A něco k tématu bys neměl? A jen mimochodem GR, nemá chybičky ale chyby. A od skoro finální hry "Bety" bych čekal víc, než nefunkční online služby, nesladěnou hru, teleporty postav, a zpoždění odezvy jak prase u půlky týmu a u druhé ne. Hra co vyjde ani ne za měsíc vážně není v Betě. 😗

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Chesse

Pravda

Chesse
Chesse
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by bylo aby se v clanku o Ubisoft hre nevyjadrila spodina, ktera ma vuci teto firme stale nejaky komplex....

Je fakt sranda jak se u teto firmy stale resi to same, ale kdyz ty same chyby ma jina hra od jine firmy, tak je to v poradku a nikomu to nevadi

Co se tyce GR, tak ta hra je dobra, ano ma chybicky, ale stale je to jen Beta.

Navic jsem rad, ze hraju na "topinkovaci", protoze aspon mam tu jistotu, ze mi hra vzdy pobezi a nemusim resit komponenty, drivery nebo jine kraviny : P

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jojo, reklamy jim jdou. .

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Mrkrikajs

Souhlas. Jejich nápady na hry jsou dobrý, ale mnohdy provedení nestojí za nic. Zvlášť když to má potenciál, tudíž na to někdo slyší, když to je jeho šálek kafe a pak dostane to co Ubi servíruje.

Jsem zvědav, co bude z AC série. Dali si pauzu aby (údajně) mohli pilovat. Koncept AC nabízí neomezené možnosti, tím Ubi uhodil hřebíček na hlavičku. Lidi to zjistili a Ubi začal masově produkovat. Snad se poučí (aspoň AC série, jiný série mě nezajímají) .

Mrkrikajs
Mrkrikajs
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Semuel

Vždyť já tě mám taky rád, ty kulišáku jeden. I když prostě kopeš za Ubisoft. Jinááák... souhlasím, že Ubisoft má prostě supr zajímavý portfólio her, skoro každý rok. Tradičně překonává EA, Blizzard nebo Bethesdu. To je na UBI třeba fakt supr. 👍 Nevadí mi tuna reklam, protože je cíleně nevyhledávám. Nevadí mi TV reklamy, protože je prostě vypínám a na TV zpravidla už nekoukám. Co mi ale vadí je obsah a pravdivost reklam. A to je něco, co prostě zákazníci nedokáží pochopit a proto je tu špinavý marketing v takovém rozsahu, v jakém je. To, že UBI podléhá SJW, že chce prostě ve hrách tunu blbostí, že se snaží udělat z každé hry sérii o třech dílech, mě štve. Ale fakt, že UBI má u svých projektů na mnohem víc, než na to, co předvádí u her jako Watch Dogs, The Division, For Honor atd. kdy koncept je skvělej, ale finální provedení špatné, mě už za ty roky, vyloženě ser+. A rozhodně s tebou nemůžu nikdy souhlasit o nastavení standardů. To, že je mám třeba trochu vyšší, že od her vyžaduji trochu víc, je prostě moje věc/můj boj a rozdíl je jen v tom, že každý je hledáme v něčem jiném, to samé platí i o tobě. Když ti bude stačit od života málo, budeš malý člověk. A tímto heslem se prostě řídím i ve hrách. Protože je to zkrátka součástí mého života. A to, že jsem cholerickej bastard je opět jen součást mého charakteru. Když se mi něco nelíbí, tak se prostě ozvu. Bylo to tu fajn, tak já jdu zase dělat něco do práce. Má úcta.

Někdy si zase můžeme takhle pokecat. (raději přes PM) Btw. Toho Zlobu sebou pořád netahej.

Tom@n
Tom@n
Level 1 Level 1
20. 2. 2017 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy ovšem nevidíte fakta. Ubisoft a EA (hlavně tyto 2) mají několik sérií her a vydávají 2-3 hry ročně. To znamená dvě věci. Buď mají spoustu lidí kteří dělají na hrách zároveň (tudíž upřednostňují kvantitu) nebo mají méně lidí a práci rozdělují mezi hry. Obojí je špatně. Když má společnost tolik titulů, logicky to nemůže všechno zvládat. Zvlášť když jsou to všechno velké a "očekávané" hry. Menší společnosti potřebují na rozjezd napřed získat reputaci. Pokud uspějí a získají peníze na pokračování v byznysu, rozhodnou se to buď dělat z důvodu že je to baví, nebo pro peníze. Hádejte jakou možnost volí většina?

Když už tu padl MC. Byl MC myšlen jako AAA hra s očekávanými milionovými prodeji? Těžko. Explodovalo to díky Youtube "dětičkám", které díky relativní jednoduchosti hry můžou začít natáčet svoje "Let's Play" videa. Díky tomu se to rozneslo po internetu a začalo to být populární téma. Lidem se nelíbilo podání hry dětmi, a ne obsah hry jako takový.

A zpět k GR: W. Multimilardová společnost která vydává takové typy her, by za dobu svojí existence měla mít ponětí o tom, jak dělat hry. To že má hra několik prvků, které ji dělají dobrou je jedna věc, to ona společnost dobře ví. Ale upřednostňuje kvantitu. Engine mají, tak proč ho nepoužít jako šablonu pro další hry? Ne vždy to ale funguje, zvlášť když jejich hry stojí 60€. Člověk čeká něco víc než reskinovanou hru z minula.

Jen teď během 3 týdnů vyjde po For Honor GR: W. Stejný vydavatel, potažmo výrobce. Sice jde o jinou hru, ale kdyby Ubi věřil v úspěch jejich her natolik jak to prezentuje, nemusel by vydávat dvě hry.

Zbrojovak: To sice bylo (a pořád je) , ale od IV se R* poučil a koukni na GTA V optimalizaci. To jede i na bramboře.

Je lehký vytípnout jeden fail společnosti s tolika úspěchy, že? To že Ubisoft vydává rok co rok stejný série na stejným enginu se stejnýma chybama už je moc velkej zásah na tvoje Fanboyovství?

Reklama
Reklama