Jade Raymond opouští EA a studio Motive
Novinka Jade Raymond opouští EA a studio Motive

Jade Raymond opouští EA a studio Motive

Martin Cvrček

Martin Cvrček

7
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Producentku prvního Assassin's Creed ve struktuře EA nahradí Samantha Ryan.

Reklama

Kanadské studio Motive spadající pod EA má již za sebou singleplayerovou kampaň Star Wars: Battlefrontu 2, aktuálně vypomáhá s vývojem přepracované Star Wars hry, která původně vznikala v uzavřeném Visceralu, a kromě toho připravuje vlastní značku. Tu má využít akční hra s údajně novátorskými gameplay prvky. Nyní však v rámci jeho struktury došlo k významným organizačním změnám, protože z vedení odstoupila Jade Raymond, která podle všeho opouští i Electronic Arts jako takové.

Raymond podepsala smlouvu s ďáb... pardon, s EA během roku 2015, přičemž se proslavila hlavně díky vývoji a produkci prvního Assassin's Creed. Celkově šlo v minulosti o významnou tvář Ubisoftu, podílející se na vzniku projektů jako Splinter Cell: Blacklist nebo Watch Dogs. V rámci EA měla kromě vedení Motive na starosti celkový dohled nad herními Star Wars projekty. Kromě Battlefrontu 2 a akční adventury, na níž původně pracoval Visceral, jde o mobilní Galaxy of Heroes a Rise to Power, MMORPG The Old Republic a hlavně chystaný Star Wars Jedi: Fallen Order od tvůrců Titanfallu ze studia Respawn Entertainment.

Zatím není jasné, jakým směrem se Jade Raymond nyní vydá a proč EA vlastně opouští. Jak však uvádí server Game Informer, již má za sebe náhradu. Motive nyní povede Samantha Ryan, veteránka z Monolithu a Warner Bros., která spolupracovala i s různými týmy spadajícími pod EA. Ve svém portfoliu má The Sims, Batman: Arkham City, No One Lives Forever či Anthem, samozřejmě díky spolupráci s BioWare.

Oficiální vyjádření EA naznačuje, že Jade Raymond odchází právě v reakci na fakt, že ji nyní může nahradit Samantha Ryan, přičemž na aktuálně rozjetých projektech se nemá nic měnit. Otázka, proč taková škatulata vůbec probíhají, však zůstává nezodpovězena. Možná za to mohl podle všeho problematický a zdlouhavý vývoj vlastní značky Motive, z něhož odešli i jiní tvůrci, kteří se přidali nedlouho po vzniku studia.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama