Jade Raymond se bude podílet na novém titulu ze světa Star Wars
Mass Effect: Andromeda Novinka Jade Raymond se bude podílet na novém titulu ze světa Star Wars

Jade Raymond se bude podílet na novém titulu ze světa Star Wars

Martin Cvrček

Martin Cvrček

13

Jade Raymond, která stála za vznikem série Assassin's Creed, zakládá nové studio Motive. To bude spolupracovat s BioWare a pomáhat Visceralu s novou hrou ze světa Star Wars.

Reklama

Jade Raymond snad není třeba zdlouhavě představovat. Tahle sympaticky vypadající žena stála u zrodu série Assassin's Creed a později se jako producentka podílela na Splinter Cell: Blacklist a dalších titulech od Ubisoftu. V říjnu loňského roku ale Ubisoft opustila a nyní víme, kam Raymond míří dál. Do Electronic Arts. K oznámení došlo prostřednictvím nově spuštěného webu.

„S radostí oznamuji, že se připojuji k Electronic Arts a zakládám Motive, nové vývojářské studio v mém domovském městě, v Montrealu v Kanadě.“

Na webu se dále dočteme, že studio Motive bude spolupracovat s BioWare, konkrétně s týmem BioWare Montreal, který aktuálně pracuje na Mass Effectu: Andromeda. Raymond hrála nejnovější Battlefieldy a Dragon Age: Inquisition a díky tomu prý ví, co dokáže Frostbite engine, a nemůže se dočkat toho, až si nový Mass Effect zkusí a uvidí, co dokáže nový tým.

A teď to nejzajímavější. V Motive bude vznikat také zcela nová značka a studio se bude podílet na vzniku některých zajímavých projektů. Prvním z nich je nový Star Wars titul, na němž pracuje studio Visceral a Amy Hennig, scénáristka série Uncharted.

Raymond zná Amy Hennig už léta a obdivuje její práci, kterou odvedla na sérii Uncharted. „Jsem nadšená z toho, že první velký projekt, na kterém budeme v Montrealu pracovat, bude mít Amy na pozici kreativní ředitelky. Příležitost pracovat s ní a s týmem Visceralu a hrát roli ve Star Wars univerzu je příležitost, která přijde jednou za život.“

Aby toho nebylo málo, Jade Raymond bude také dohlížet na studio Visceralu v Kalifornii. Kariéru pod křídly EA má tedy slušně rozjetou a ačkoliv se může zdát, že přechod od Ubisoftu k EA je jako přechod z deště pod okap, možnost spolupracovat na novém Mass Effectu a Star Wars je jistě velká příležitost. Jade Raymond se navíc s EA zapletla už v minulosti. Její kariéra začala v Sony, později se přesunula do EA, dále do Ubisoftu, v němž se proslavila, a nyní je zpět ve spárech EA.

Připomínáme, že podle dabéra Nolana Northa má inspirace pro nový Star Wars titul vycházet ze zrušeného Star Wars 1313 a přirozeně i ze série Uncharted. To je bohužel asi tak všechno, co od Star Wars od Visceralu v tuto chvíli víme.

A když už zde mluvíme o Star Wars, sluší se upozornit na nové video z natáčení nadcházejícího Star Wars: The Force Awakens, které si odbylo premiéru na letošním Comic-Conu. Zajímavý pohled do zákulisí natáčení ukazuje, že filmaři pod vedením režiséra J.J. Abramse opravdu nesází jen na CGI a vrací se k praktickým efektům. Abrams očividně s filmovou sedmou epizodou nechce opakovat chyby s přehnaným využíváním CGI, které udělal George Lucas při natáčení nové trilogie, což je jen dobře.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama