Zpět na článek

Diskuze: Jak si vede Modern Warfare v recenzích

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
28. 10. 2019 03:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak musim říct že jsem si po Breakpointu docela spravil chuť. MW je super, jediný co mi trochu vadí je to jak hráče vodí kampaň za ručičku, ale to je můj osobní problém a chápu že má být kampaň filmová a k téhle sérii to patří. Jinak je epická až z toho občas zamrazí, to se musí nechat. Grafika vypadá moc hezky, hlavně tma se povedla - je mega realistická, teda aspoň s HDR. A celkově to frčí skvěle na PS4 Pro, takže technickej stav na jedničku. Ani nemám problém se sekajícíma se filmečkama jak někteří. Multiplayer taky paráda. Všechno je krásně přehledný a hlavně se skvěle hraje a motivuje k dalšímu hraní díky různým odemykatelným modifikacím na zbraně a perkům. Dokonce jde hrát i na myši, což u konzolové hry není úplnej standard. Jenom si říkám kde jsou ty mapy z původní trilogie Modern Warfare. Měly by tam být ne? Nebo až v DLC?

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
28. 10. 2019 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov ty mapy budou dodávat později jako dodatečný obsah 👍

StarLord
StarLord
Level 5 Level 5
27. 10. 2019 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po dlouhé době zase Top COD. Jsem v půlce a nemůžu si vynachválit - mise za SAS stojí za to. Jediné mínus přisuzuji tomu, že se část odehrává na území vymyšleného státu, ale domyslet se určitě dá, kam autoři mířili. Trošku to z mého pohledu kazí zážitek. Peněz za operator edition určitě nelituji.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
26. 10. 2019 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak zatím jediný co sem hrál je kampaň. Na hardened obtížnost sem to dal za nějakejch 6-7 hodin. Nic dlouhýho to není, ale je to jízda od začátku do konce plná kupy oteřenýho násilí a neštítící se ničeho. Plusy hry jsou slušnej příběh a kompletně předělaná střelba. Pocit ze střelby včetně zvuků je fantastickej. Mínus jsou ty trhaný filmečky kvůli načitání a sem tam nějakej malej bug. A taková specialitka na konec. Konečná scéna ve vrtulníku včetně následných výbuchů u mě byl totální grafický freestyle kdy jsem viděl víceméně jen blikající bílou obrazovku. Jinak ve FHD na max detaily včetně Ray Tracingu téměř celou hru stabilních 60 fps takže super.

MartasZLA
MartasZLA
Level 1 Level 1
27. 10. 2019 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 To je docela švanda ty trhající se filmečky byly už u prvního MW :)

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
26. 10. 2019 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OT: Mockrát děkuji redakci Zingu za jeho zlepšování, konečně se po dlouhé době lze dostat do profilů, též chválím navrácení hodnocení u komentářů, rázem půjdou mnohem rozumněji třídit. A to se Martin coby šéfredaktor sotva rozkoukal. Jestli to takhle půjde dál, tak smekám sombrero. 😀 😉

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
26. 10. 2019 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem pořídil na PS4 kvůli Spec Ops, a jak byly mé dojmy z hraní PC MP bety pozitivní, tak jsou moje dojmy z kampaně na PS4 negativní. Zatímco v multiplayeru hra vypadá ještě celkem normálně, v singlu běží na něco mezi 720p a 900p, a zejména efekty ohně a kouře, kterých je ve hře požehnaně, připomenou svými kostičkami éru první Quakea, až DOOMa. Něco jako když vypadne internet a rozmlží se vám Youtube. Zkrátka a dobře, jestli PC verze byla naleštěným zrcadlem, tak na PS4 to zrcadlo někdo potřel hovnem. Všiml jsem si, že tu spousta lidí píše o sekajících se filmečcích kvůli loadingům, tímhle neduhem série trpí už od Ghostů. takže ač mě to nebetyčně ser...iózně štve, ani mě to nijak nepřekvapilo. Co mě naopak překvapilo byla nutnost připojit se k serverům pro hraní kampaně- ve hře je sice možnost hrát offline, ale ta je až v menu, kam se bez přihlášení k serverům nedostanete. Z tohoto podivného důvodu mi hra několikrát během kampaně vypadla, což nepotěší. Ale ať nejsem za škarohlída, tohle nejspíš vyřešil včera večer vydaný patch 1.04, od té doby se mi to nestalo. Do kampaně jsem se pustil, jakožto nepřítel veškerého HUDu ve hrách, srdnatě na obtížnost Realistic, a zejména první dvě mise jsem si liboval, jaká hra není taktická a hutně atmosférická. Tedy byla by, kdyby člověk po chvíli nezjistil, že se hra ukládá snad každých 10 kroků, což člověka nabádá k metodě pokus-omyl a veškerá taktika i atmosféra jdou pryč. Á propos, v žádné jiné hře jsem tolikrát nezemřel na friendly fire- vaši parťáci rádi utíkají do týla nepřítele, načež zdrhají zpátky se zbraní namířenou na vás, a vám nezbude nic jiného než vystřelit, na rozlišení není čas, nepřítel vás při nejvyšší obtížnosti sundá na dvě rány. Nakonec, přítel - nepřítel, stejně vypadají stejně. AI je tradičně hloupá přiměřeně k ostatním titulům ze série, jak vaši protivníci, tak vaši spolubojovníci se rádi nechají zastřelit na otevřeném prostranství, zkrátka a dobře příslušníci SAS mají stejně sebevražedné tendence jako bomboví teroristé. V tomhle ohledu hra ničím nepřekvapila a přesně splnila očekávání. Pokud jde o příběh, hra slouží jako jakýsi prequel k původním Modern Warfare hrám, příběh sám je pak inovativní tím, že místo zlého Rusáka máte zničit... jiného zlého Rusáka. Což mi sice jako neameričanovi připadá poněkud klišé, ale budiž, co taky furt vymýšlet nového- a pak, ne každý národ by se s nálepkou zloducha smířil, Rusák je jistota. Vyloženým kamenem úrazu je pak délka kampaně- na obtížnost Realistic se sice hra trochu protáhne, i tak si ale troufám tvrdit, že se svými 14 misemi, z nichž některé jsou tak krátké jako vyčištění jednoho baráku, jde s přehledem o nejkratší kampaň v sérii, tedy s výjimkou Black Ops IIII, kde kampaň absentovala zcela a úplně. Kampaň je taky oproti jiným kampaním ze série docela přízemní, příběh ryze osobní a hra neobsahuje moc klasických Call of Duty momentů plných heroické akce a desítek vybuchujících vozidel. Obecně pokud jde o vozidla, tak si je v singlu moc neužijete, za celou kampaň narazíte na pár sporadicky rozmístěných solitérů. Na závěr si dovolím takové kacířské přirovnání- celou dobu jsem si připadal, jako bych hrál Battlefield 3 2.0- ať už jde o zpracování menu, zasazení, podání příběhu a jeho vyznění, dávkování nepřátel, nasvícení scén nebo třeba feeling zbraní, který je skutečně daleko blíže Battlefieldu než ostatním hrám ze své série. Nové Call of Duty je v tomto ohledu ovšem ještě mnohem dál než Battlefield a zbraně zůstávají asi jediným aspektem, který nelze než chválit, gunplay je na letošním Modern Warfare s přehledem to nejlepší. Inspiraci konkurenční sérií pak podtrhuje MP mód Ground War, ale toho už si asi všiml každý. P. S. Pokud chcete hru jen kvůli kampani, doporučuji koupit až klesne pod 20$, to mi přijde jako přiměřená cena. Ke Spec Ops jsem se ještě nedostal, tak doufám, že vyváží mé dojmy do pozitivna, což bych sem opravdu rád napsal, na hru jsem se dost těšil.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
25. 10. 2019 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

gameplay mě zatím baví,ale ty filmečky 😧jako jo,jsou kvalitní,ale proč sakra rvou loadování další lokace do filmečků? však je to jedna lagující se powerpoint prezentace a můžeš mít sebelepší komp,stejně se ty filmečky lagují jak prase,jen proto,že si hra potřebuje loadnout mapu na další level 😱

Parasit
Parasit
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
26. 10. 2019 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher 😭 Tenhle problím už byl v black ops 3 a nikdy to nevyřešily

MartasZLA
MartasZLA
Level 1 Level 1
27. 10. 2019 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Parasit Pche kdyby v black ops 3. Ty filmečky se sekaly už v prvním MW při načítání.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 10. 2019 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MP je v pohode ale SIngl, tak naivni protiruskou propagandu jsem nevidel ani v CT :D Ale dokud do Destiny 2 nevratej TELESTO parim COD :D p.s.: Jsem jedinej kteremu prisel dil Infinity warfare jako jeden z nejlepsich singlu v CoD vubec? Radeji bych druhej dil IW nez MW. V idealnim svete singl IW2 a MP MW :D

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
25. 10. 2019 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Souhlas že IW kampaň je nedoceněná... vedle Dead Space to bylo snad jediný výpravný scifko za poslední dekádu, který zvládlo takovou tu realistickou "soudobou" atmosféru, bez zbytečných futuristických přeháněk.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
26. 10. 2019 01:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel DS 1 a 2... neskutecny jak to leti. U IW jsem zavzpominal (prirozene) i na StarLancera :D Pripadnej druhy dil ma pritom tolik potencial: vice lodi, lokaci, etc. Tak treba se dockame za 2-3 roky... MW MP je fajn ale Singl je proste zas tunel

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
25. 10. 2019 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Horizont událostí Nejsi sám, IW byla naprostá pecka a taky bych si dal pokračovaní. A přiznám se bez mučení, ze se mi líbila i kampaň AW, Spacey byl skvělý

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
26. 10. 2019 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek V AW byla skvela posledni mise, kdy slo o mensi arenu kdy si mohl postupovat jak si chtel a to i vertikalne - ale to si jiste pamatujes. A Spacey je skvelej porad, mne ta po 20ti letech vycucana afera absolutne nezajima. A to ze jej Hollywood odstrihl, aniz by doslo k pravomocnemu vyroku soudu... presumpce neviny jim zjevne nic nerika.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
25. 10. 2019 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co jsem teď zjistil, tak tyhle ty recenze vznikly na nějaké akci, kterou uspořádalo Activision pro recenzenty hry. Mluví se i o tom, že hráli i jinou verzi hry, ale to zkusím dohledat jestli to je opravdu pravda. Hah.... EDIT: jop, hráli jinou verzi hry. Toto je psáno v recenzi PCGameru "It’s a neat conceit designed to be heavily replayable, but the version I played at the review event was in rough shape. Enemies constantly spawned behind us in areas we’d already cleared, we never had enough ammo, and the balance felt totally off. Almost no groups could finish a single mission (mine included). We didn’t have much fun, but it’s easy to see where it can be improved." Cítím tady čertovinu.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
25. 10. 2019 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Tak to je stejné jako Borderlands, to se taky před vydáním poslala beta verze jen vybraným recenzentům. Tyhle recenze před vydáním jsou jen na hypování her a ne na objektivní zhodnocení.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
26. 10. 2019 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Úplně nechápu tenhle příspěvek. Oni jakože hráli nějakou shit verzi na sponzorovaný akci od Activisonu a podle toho dělali recenze, které dostaly 80% nebo víc? Ty výroky jdou tak nějak proti sobě.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
25. 10. 2019 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak, jsem opět doufal zbytečně... zoufalci... proč se vůbec obtěžují lejt ty milióny do něčeho, co má v singlu 4 hodiny? Nemám slov... Moje peníze už asi po třicáté v řadě neuvidí.

fatush1
fatush1
Level 40 Level 40
Hlavní platforma: PC
25. 10. 2019 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak já teprve stahuji a po recenzích a hlavně zjištění že je to fakt násilný a kontroverzní se těším ještě více.

overkill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo a je to zase zbytečně rychlé,proč proč????? totální unreal

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
26. 10. 2019 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@overkill hrál jsi to? protože asi hrajem jinou hru 👍 oproti klasickým CoD poslední doby,kdy jsi běhal jak králík po mapě a kosil vše,tady mám najednou pocit,že se hra zpomalila... běh je pomalejší,nemůžeš tolik lítat a kosit po mapě .. ne na těžší obtížnosti,protože lehneš po pár ranách,takže v některých pasážích dokonce využívám i tu Mount techniku než vlezu do prostoru,kde vím,že to bude průser 👍

overkill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

seš Krakonoš??????? tak vysmahni do hor ale jinak máš pravdu

six

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

detail ale ... proč neni ve hře lepší animace při otevírání dveří? proč to debilní kolečko jak u10let staré hry???? kazí to zážitek z hraní,odflákli to jako obvykle

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně nechápu, o jakém zlepšení mluvíš. Chodím sem prakticky od založení, když nepočítám úplný start, nikdy to tu nebylo horší. Zing měl po většinu času docela rozumnou komunitu, teď je to tu samej toxickej retard, nikdo nemaže OT, nikdo nebanuje, šéfredaktor je buď slepej, nestíhá, nebo je mu to jedno. Redaktoři tu vždy měli úroveň, teď sem píše banda nazdárků, kteří se kolikrát v komentářích vyblejou víc než ti největší blbci z komunity. Pod náma se Partl dozvídá, že je blbeček, Horsinka cituje a odkazuje na konkurenční web.. :D Vlastně se docela dobře bavím, nebudu lhát.

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Slepej šéfredaktor už tu nedělá, přestěhoval se, a dělá podrž tašku v nějakém sra*ko magazínu. Nikdo nečekal že to bude hned všechno fungovat, ale je zde vidět posun k lepšímu.

GoOdTiMe

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Hele, jeden z těch retadů...

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe Kdo ? Ty ? Asi je čas dát ti ten ban o kterém tu tak básníš. :D Píšeš že je to tu samej toxickej retard, a pak napíšeš takovou srač*u. :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 10. 2019 01:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Čenda*: Miky poslední rok na Zing celkem dlabal, nemělo by se ale zapomínat na to, co všechno pro něj dělal celé ty dlouhé roky předtím a samozřejmě na to, že ho od základu vybudoval. Jestli někdo patří do vitrínky slávy zde na Zingu, pak je to právě Miky.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 10. 2019 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@GoOdTiMe GoOdTiMe: Poslední rok byl web v té nejhlubší krizi, teď se malými krůčky vrací do normálu, což kvituji s povděkem. Patří za to dík nové redakci- přibyly články, vrátili se někteří staří čtenáři, začíná se pracovat na technických záležitostech, samé pozitivní kroky. Za komunitu redakce nemůže, ta se mění s dobou k lepšímu, či k horšímu, úplně všude. A koho bys tu chtěl banovat a co mazat, když je tu komentářů pět a půl a lidí jak do mariáše? Za to, že mi nebyl smazán komentář, byť tentokrát OT, jsem jedině rád, stejně tak za redakci aktivní v komentářích, to je obrovská přidaná hodnota, i za to, že se netváří, jako by byli jediný web na světě.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
27. 10. 2019 01:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Za sebe musím říct, že od té doby co tu je Martin šéfredaktor, tak ten web (z technické stránky) se rychle posunuje dopředu. Je to skoro měsíc a je vykutěno tolik věcí, a na dalších se ještě pracuje a nebo jsou v testování. Je to teď tady takové svěžejší.

Jméno*

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Njn., nemůžeš už po PS4 čekat zázraky. :D

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 10. 2019 01:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jméno* Jméno*: Jelikož nemáš jméno, budu ti říkat třeba Čenda. ;) Tož Čendo, jiné hry na té konzoli vypadají výborně (RDR2, God of War, Spider-Man, a jiné), dokonce i multiplayer této hry vypadá celkem obstojně, takže těžko říct, kde u singlu nastala chyba.

DKMTCFL

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je karma za to, že si plnou verzi hrál na konzoli :)

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 10. 2019 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DKMTCFL DKMTCFL: Jsem to ale zlobivec, zloduch, zlořád, zlotřilec a zlomyslník, že jsem hrál na konzoli! :) Ale karma je svině, to víme všichni.

Raymy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to je to co rikam ze mam asi vyhodu v tom ze jsem predchozi dily moc nehral. Naposledy CoD: WWII a predtim naposledy CoD: MW 2, pokud tedy nepocitam remaster puvodniho MW. Jeste jsem si tedka koupil ve sleve Battlefield 1 a V (to je stejne sranda ty nazvy) a ty jsem jeste ani poradne nehral.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
27. 10. 2019 01:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raymy Raymy: Já si těsně před vydáním zahrál jen tak cvičně COD 1, a snad mě ta kampaň bavila i o malinko víc než tahle nová. Asi už jsem starej. :D Každopádně máš pravdu v tom, že s čím více hrami může člověk porovnávat, tím víc pak bývá kritický. Nové dva Battlefieldy jsem se nikdy nedonutil dohrát, mezi kampaněmi válečných stříleček je považuji za absolutně to nejhorší, co se kdy na tomto poli urodilo. Oproti nim beru nové MW všemi deseti. Ono je taky možné, že za pár let budu vzpomínat, jakou mělo letošní COD výbornou kampaň, budou-li ty budoucí horší. :)

Raymy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam klasickou PS4 a krome par okamziku trhani filmecku a snad kdyz bylo hodne koure a ohne kdy se mi to sekalo malinko ale nic drastickyho, tak jsem si niceho zavazneho nevsiml. Hral jsem hned od pulnoci a SP dohral na jeden zatah. Jinak se priznam ze jsem hral na to nejlehci, protoze FPS hry moc nehraju. Kdyz uz hraju tak s tematikou svetovych valek a prave puvodni MW. Jinak z rozlisenim spolubojovniku, civilistu a protivnikum jsem problem nemel. Asi je to clovek od cloveka. Celkove jsem osobne s pribehem, jeho delkou spokojen, splnilo to me ocekavani a penez nelituju. Prece jen mam asi vyhodu v tom ze tenhle typ her moc nehraju a tak nejsem "zhrzen" z toho ze to je zas stejny jako loni, predloni atd

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
26. 10. 2019 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raymy Jsem rád, že se ti kampaň moc líbila, ale byl bych radši, kdyby se nám moc líbila oběma. :-) Samozřejmě, o vkusu je to vždy a právě proto je dobře, když se tu objeví názory ze všech stran barikády. Ale abys mě špatně nepochopil, neříkám, že je kampaň špatná, to vůbec. Jen jsem čekal, že bude podstatně lepší než kampaně v předchozích několika dílech, a místo toho jsem dostal kampaň cca srovnatelnou, takový šedivý průměr. Rozhodně není špatná, ale zároveň mě osobně nijak extra neoslnila, proto zde varuju lidi, kteří stejně jako já čekali něco mnohem lepšího, že zázrak se nekoná.

Overkill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čekal. Jsem mnohem mnohem vic, o proklamované brutalitě ve hre nemůže byt ani řeč,, je to dost hloupá hra, hrani na vojáčky v dětském pokojičku, hra je přeplácaná, nepřehledná (strileni do civilistu se nevyhnete) prostě guláš z vosmi

Raymy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overkill Tak ti nevim, dohral jsem to na jeden zatah a nektery okamziky mi teda prisly docela kontroverzni ci brutalni. Ono otazka je co si pod tim predstavujes. Preplacana mi neprisla, je to v podstate delsi akcni jizda na zpusob filmu. No a jestli jsi trefoval civilisty, tak je chyba nekde jinde a ne ve hre.

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem nadšen z misí, ale co ta optimalizace? 2 roky starý komp, High nastavení (defaultně nastaveno), místo VRAM nezaplněné, poslední ovladače od AMD a hra padá? Jako na normal to jede, ale je opožděný dabing oproti titulkům. Na diskuzích už to jede, ale jako byl pre-load, pak to na Battle.netu stahovalo ještě 7.5 GB a hra padá na High jako fatal error. Zklamaní... Snad přispěchají s dalším patchem a AMD s novým ovladači...

Hrac

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš Klasický každoročni průjem s optimalizaci

Aleš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aleš No rád bych autorům poděkoval, že po updatu hry, který za 2 dny po spuštění proběhl už hru bez FATAL ERROR nespustím vůbec. Má tu někdo stejný problém s AMD kartami? Doufám už je v update ovladačů... Jinak nevím.

Duuku

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda ze by bylo lepsi kdyby byl kratsi loading screen. I na SSD se mi filmecky obcas lehce sekaji.

Pront

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jak tam jsou vykresleni rusové jako bezcitné vraždící stroje mě taky dostalo :D

Ezz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi to i tak kupujou a ještě jsou z toho nadšení, tak proč dělat dlouhou kvalitní kampaň :)

MrCabannos

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ezz Možná každej nepotřebuje 50 hodinový kampaně typu AC. Mě třeba 5+- hodiny naprosto vyhovuje. Ne všichni můžeme u hry strávit stovky hodin ...

Ezz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrCabannos Takže mi tvrdíš, že zaplatíš plnou cenu za hru, dohraješ to za 5 hodin a pak už to nezapneš?

RiniX

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ezz Pokud nehraješ MP, kde člověk stráví další desítky hodin, ale jenom 5hodinový SP, tak je to trochu tvůj problém. Jinak si tvůj komentář vysvětlit nedokáži. Máš s CoD velký komplex, soudě tvých příspěvků?

Ondřej Partl

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprostý souhlas. Hrozně mě doteď mrzí, že ten Infinite Warfare dostal takový zbytečný hate, když ta kampaň byla neskutečně skvělá a hlavně dospělá.

Overkill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Dospělá, si děláš srandu??? Co je na cod dospělého??? Tvuj věk?

Overkill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Videoherní nadšenec, milovník kvalitní filmařiny, vášnivý čtenář komiksů a knih a výsostný antisociál. Tim bych se nechlubil blbečku

Ondřej Partl
Ondřej Partl
Level 1 Level 1
28. 10. 2019 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Overkill Děkuji za vysoce naplňující reakci. Nicméně dospělá byla například tím, že se pouštěla do trochu jiných témat, než by člověk čekal (př. nástřel antiutopistické společnosti v podobě SDF). Jistě, stále to byla pořád "blockbusterová zábava", ale podobně jako letošní Modern Warfare se to pouštělo do nepřímých i přímých kritik moderního světa.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
26. 10. 2019 01:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ondřej Partl Ten hate byl az trapnej a kdyz ses ptal podrobneji v drtive vetsine byl od lidi co singl VUBEC nehrali. Takove mam nejradeji... :D A i kdyz MW je po graficke strance krasna hra, prijde mne ze IW byla hezci.

elcig

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pffff.. prej násilí. A můžete v té hře taky ovládat drony který bombardující území aby tam následně USA mohli těžit ropu nebo kobalt?

Reklama
Reklama