James Bond recenze
Blogy čtenářů Recenze James Bond recenze

James Bond recenze

Jmenuje se Bond… James Bond a je zpět v té nejlepší formě. Proč? Protože tenhle díl není nijak svázaný s filmem, a tak se tvůrci mohli dostatečně…

Jmenuje se Bond… James Bond a je zpět v té nejlepší formě. Proč? Protože tenhle díl není nijak svázaný s filmem, a tak se tvůrci mohli dostatečně vyřádit a vytvořit to nejlepší co v Bondově světě zatím je a nápady se nešetřilo. Jak tato Bondovka dopadla? Uspěli vývojáři? Čtěte dál, a dozvíte se to.

Řeknu to na rovinu, nemám rád Daniela Craiga v roli Jamese Bonda, hlavně kvůli tomu že už to není to, co to bývalo, žádná technika a vtípky se taky vytratily, ale tady Craig exceloval, a konečně to byl Bond podle mého gusta a největší zásluhu na tom měl scénárista Bruce Feirstein, který tvořil scénáře pro Bondovky Zlaté Oko a Zítřek nikdy neumírá.

Příběh začíná klasicky (tedy až na zmizelý Gunbarel, který byl v téměř každé Bondovce) a nemá návaznost na zbytek příběhu, pak následuje opět typické intro, a pak se příběh rozběhne a než se nadějete, jste v Istanbulu a hledáte vědce, který hodlá prodat přísně tajný projekt mafii, jenže přijdete pozdě a začne zběsilá honba za těmito plány, která přinese spoustu skvělých akcí nabitých momentů a příběhových zvratů, které když rozpletete, objeví se další. Příběh je relativně krátký, a když se budete snažit je za 6 hodin za vámi, ale i přesto jde o výbornou hru.

Po stránce hratelnosti jde o normální TPS, ale řádně dokořeněné skvělými ručními souboji a hlavně honičkami v autech, které jsou bravurní. Jízdní model, je poněkud šílenější a zběsilejší, ale jakmile ho dostanete do ruky, budete bez problému zvládat jakoukoli situaci. Ve hře se vyskytují také stealth prvky. Bohužel nejsou moc dobře zvládnuté, protože Bond se neumí ani přikrčit a hra vám často nabídne obyčejný takedown, namísto tichého. Přestřelky jsou nadprůměrné, máte tu určitý pocit ze střelby. Ozvučení zbraní je ale horší a to o dost. Zvuky mi přišli až moc umělé, ale zase jde jen o zvyk.  Za to soundtrack nemá chybu, přestřelky a různé momenty díky němu dostaly úplně jiný, adrenalinem nabitý rozměr. Celkový dojem z hratelnosti je výborný, je vidět že se vývojáři snažili.

Po grafické stránce je hra slabší, ale ani zdaleka není špatná, nebo dokonce nekoukatelná. Hra disponuje množstvím detailů, ale obličeje byly bez výrazu, a až moc umělé. Za to zpracování dopravních prostředků je na velmi vysoké úrovni a například honička na Sibiři je dokonalá. Prostě ať si kdo chce co chce říká mně se grafika líbila, ale v tomto směru jistě najdu mnoho oponentů a rád si přečtu jejich komentáře.

@napsal Michal "Kealthas" Seeman

James Bond recenze

Tento nový James Bond je určitě jedna z nejlepších her, která v této sérii vznikla, ale přesto je stále nejlepší Bondovka GoldenEye pro N64 (vyšel remake pro Wii) a hned za ní Everything or Nothig pro PS2 a GC. Kdyby vývojáři ještě trochu přitlačili a nepřeháněli to s tím zjednodušováním, tak by byla bez pochyb nejlepší, ale takto obsazuje až třetí příčku. Přeji této Bondovce hodně prodaných kusů, a aby vývojáři ve své skvělé práci pokračovali. Nezapomeňte… James Bond se vrátí.

Příběh
Adrenalinové honičky
Soundtrack