Zpět na článek

Diskuze: Je-li crunch jediná cesta, průmysl si možná zaslouží umřít, říká scenárista Dragon Age a tvůrce Stray Gods

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Frezen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, jak si AAA studia mohou vůbec něco takového dovolit. Chtít po zaměstnancích, aby pracovali 24/7 a spali v kancelářích. Že si nepřijdou blbě a trapně. Klidně at v tomhle případě průmysl lehne, protože takhle by otročit nikdo neměl, už vůbec né kvůli videohrám.

igffgggff

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen kdybys videl co si dovoluji v Cechach :-D

Covid

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan moc neví o cem mluví. Kdyby ano, vedel by, ze naopak jsou na vzestupu AA a indie malé tituly. Ty velké v naprosté většině propadají jedna za druhou.

Hghjjg

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BLBY, NO 😝

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
24. 3. 2024 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok, možno by si Filip ako herný žurnalista mohol dať tú prácu a vysvetliť nám čitateľom, čo tým Gaider myslel? Pretože keď dá podtitulok k článku "Pracujeme štyri dni v týždni" tak znejú ako lenivé lemry, že nevedia prísť 5x do týždna na 8 hodín do práce. Pracujú plné štyri dni, teda majú 96-hodínový pracovný týždeň? Každý deň sú v práci 13-14 hodín? Alebo v pondelok prídu, zamknú za nimi a pustia ich až v piatok ráno a musia v kanceláriach aj spať? Pretože sa mi nezdá, že by toľko nariekali, keby pracujú 32 hodín týždenne ako podtitulok nabáda...

Filip Svoboda
Filip Svoboda
Zing Zing
24. 3. 2024 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Moc tenhle komentář nechápu. Gaider si přece nestěžuje, naopak říká, že oni to v Summerfall dělají lépe. Není to tak neuvěřitelné, čtyřdenní pracovní týden (32 h) se dlouhodobě ukazuje jako často dost efektivní řešení.

svina

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filip Svoboda No právě že neukazuje. Pokud zvládají všechno za 4/5 času, tak to jenom znamená, že se předtím flákali.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
24. 3. 2024 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filip Svoboda @163136 aha... ja som to pochopil tak, že sa sťažuje, že v hernom priemysle je crunch a oni musia pracovať tiež až štyri dni. Nie, že sa tým chváli... ten kontex mi napadol aj preto, že včera tu bol článok, že GTA 6 nestíha a Rockstar ide naordinovať 5-dňový pracovný týždeň. Čo je pre nás bežné, tak nebol som si istý, či amíci nerátajú vývojársky čas v 24-hodinových dňoch.

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PC
24. 3. 2024 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filip Svoboda U Rockstaru si zas naopak stěžují, že musí do práce chudáci pět dní v týdnu. Ono by možná opravdu chtělo trošku víc zmapovat co to ten crunch vlastně znamená. Kolik hodin týdně to opravdu je a jaké je složení té pracovní doby.

Reklama
Reklama