Žádné mikrotransakce, DLC ani online prvky.
Vývojáři z amerického studia Ghost Story Games v posledních letech pracují na akci Judas, která poutá pozornost zejména u fanoušků série BioShock. V čele jejího vývoje totiž stojí jeden z klíčových tvůrců této značky Ken Levine, který svoji již delší dobu připravovanou hru krátce přiblížil v nedávném rozhovoru. Ten byl zveřejněn v rámci oslav 25 let od vydání kultovní hry System Shock 2, pod kterou se Levine rovněž výrazně podepsal.
Zájem hráčů vzbudila především pasáž, ve které Levine odmítá jakýkoli dodatečný obsah a online prvky. Díky absenci těchto „moderních“ elementů má být Judas hrou ze staré školy, kterou už při vydání dostanou zájemci celou.
„Judas je titulem ze staré školy. Když si hru koupíte, dostanete ji celou. Není tu žádná online složka ani nic ve formě živé služby, protože všechno, co děláme, slouží k vyprávění příběhu a jeho působení na hráče," prozradil Levine.
Zároveň si pochvaluje spolupráci s vydavatelstvím Take-Two Interactive, které podle jeho slov studio do ničeho netlačí a na vše jim dává dostatek času.
„Vývoj her je drahý a my máme velké štěstí, že pracujeme ve společnosti, kde nám věří natolik, že nám řeknou: Dobře, na této věci pracujete už dlouho, bude to stát rozumné peníze a nebudeme vám nic z toho vnucovat,“ dodal známý vývojář.
Navzdory tomu, že bylo Judas oficiálně představeno již v roce 2022, tak po několika odkladech stále neznáme ani orientační datum vydání. Hra by měla každopádně zamířit na PC (Steam) i konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.