Hráči nemají čekat tradiční lineární zážitek.
Již delší dobu vznikající first person akce Judas od autora série BioShock Kena Levina a jeho nového studia Ghost Story Games stále nemá určeno ani orientační datum vydání. Nemalá část hráčů proto očekává, že bychom se všechny důležité informace včetně data vydání měli dozvědět v průběhu letošního roku.
Optimistické hlasy poté hovoří o uvedení již v letošním roce, což ostatně v minulosti naznačovaly predikce vydavatelství Take-Two Interactive. Hned na úvod roku o hře samotný Ken Levine krátce popovídal v rozhovoru pro magazín GamesIndustry.biz.
Pozornost si zaslouží především zmínka o tom, že Judas nabídne v porovnání se sérií BioShock odlišný herní zážitek. Levine prozradil, že BioShock v jádru považuje za lineární akci, ve které hráč v zásadě prochází předem připraveným koridorem.
Judas se má v této základní oblasti znatelně lišit tím, že bude přímo reagovat na hráčova rozhodnutí a kroky, které v průběhu hraní učiní. Výsledkem má být nelineární a do určité míry unikátní struktura herního světa. Ačkoli nebyl v tomto směru Levine příliš konkrétní, tak dodal, že bylo náročné celý systém vymyslet a následně implementovat do hry. Judas zamíří na PC i konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S.